مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

تولید کننده تن ماهی ساردین در تهران

ساردین ها ،ماهی های روغنی کوچکی هستند ،که دارای مقدار زیادی مواد مغذی می باشند آنها، به طور معمول در کنسروها عرضه می شوند و برای بوی تند و طعم و مزه خود ،بدنام هستند اما این غذای دریایی به دلیل ارزش غذایی خود، ارزشمند است. خبر خوب، این است که بو و طعم قوی را می توان با روش های مختلف آشپزی کاهش داد، چرا که این غذای دریایی برای تمام رژیم ها ،لازم و ضروری است.پایتخت ما تهران امروز تولید کننده تن ماهی خشک ساردین در کارخانجات خود است تن ماهی که باعث شده از بقیه متفاوت باشد تنها دلیل آن این است که بسته بندی محصولات آن مانند محصول تن ماهی ساردین کاملا متفاوت است و به راحتی درب آن باز می شود و فوق العاده خاصیت بالایی دارد.

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

بهترین برند تن ماهی ساردین ایرانی و خارجی

تن ماهی ساردین منبع پروتئینی کاملاً رژیمی است ماهی تن بهترین انتخاب است که رقیب چندانی ندارد ( اگر از کنسرو تن استفاده می کنید باید کنسرو های تن در آب را انتخاب نمائید ) . با این حال به یاد داشته باشید که عمده چربی موجود در ماهی ساردین هم از انواع چربی های غیر اشباع است و غنی از امگا – 3 می باشد و حتی در رژیم های چربی سوزی هم قابل استفاده است.همانطور که گفتیم شرکت ساردین علاوه بر اینکه تن ماهی خارجی وارد و در کشور توزیع می کند صادرات انواع تن ماهی در ایران را نیز بر عهده دارد. این شرکت سعی کرده با وجود تن ماهی های با کیفیتی که تولید می کند ایران را نیز در این زمینه سر بلند می کند.

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

عرضه تن ماهی ساردین با حمل و نقل استاندارد

به‌طورکلی مصرف کنسرو تن فیله ماهی بیش از یکی، دو بار در هفته توصیه نمی‌شود. چراکه درمورد ما هم بیش‌مصرفی ماهی‌های جیوه‌ای می‌تواند غلظت جیوه خون‌مان را به مقادیر غیرعادی افزایش دهد. در چنین حالتی جیوه به‌عنوان نوروتوکسین یا سم عصبی عمل می‌کند و به ایجاد اختلال در کارکرد مغز و دستگاه عصبی منجر می‌شود و امروز ما تن ماهی ساردین را با کیفیت بالا در نمایندگی های خود عرضه می کند.

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

بازار خرید و فروش بهترین تن ماهی صادراتی

مردم کنسرو ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف ماهی تهیه شود؛ مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند.و امروز ماهی های هوور و گیدر طرفداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد علاوه بر اینکه امروز تن ماهی ساردین نیز همان طرفداران قدیمی و پر و پا قرص خود را دارد.شما عزیزان برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

مرکز نمایندگی تن ماهی ساردین

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.