مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تن ماهی آفرینها 180 گرمی در مشهد

فروشنده تن ماهی آفرینها 180 گرمی در مشهد

سلامت پوست با مصرف تن ماهی

از جمله خاصیت تن ماهی برای پوست پیشگری از اگزماست اگزما نوعی التهاب پوستی است که باعت خارش، تورم و قرمزی پوست می شود. امگا 3 می تواند از التهاب های بدن از جمله التهاب پوست جلوگیری کند.ماهی های تن منبع غنی از امگا 3 هستند و مصرف آن می تواند از ابتلا به التهاب های پوستی جلوگیری کند.خوردن ماهی یکی از راههای حفظ سلامتی است.ماهی ها سرشار از مواد مغذی می باشند که برای یک رژیم سالم و متعادل بهترین گزینه می باشند.مقدار چربی موجود در ماهی ها متفاوت می باشد.اما میزان پروتئینی که ماهی ها می توانند به بدن برساند تقریبا یکسان است.شما می توانید با خوردن 100 گرم ماهی،بین 18 تا 20 گرم پروتئین به بدن خود برسانید.و اگرچه که این میزان پروتئین با سایر گوشت ها برابری می کند ولی ماهی ها حاوی چربی های مضر نیستند بلکه آنها سرشار از اسیدهای چرب امگا3 هستند که برای بدن انسان مفید و ضروری می باشند.ویتامین ها B12 ، D و A موجود در ماهی ها در تقویت اعصاب،استحکام دندان ها و استخوانها بسیار موثر هستند. پروتئین موجود در ماهی ها می توانند عملکرد سلولهای بدن را بهبود ببخشند،سوخت و ساز بدن را کنترل کرده و سبب می شوند که غذاهای دریافتی در بدن تبدیل به انرژی شوند.پروتئین ها توانایی تقویت سیستم ایمنی بدن را دارا هستند که در نتیجه آن خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها کاهش پیدا می کند.

فروشنده تن ماهی آفرینها 180 گرمی در مشهد

ماهی تن سرشار از پتاسیم و منیزیم

پتاسیم با محافظت از رگ‌های خونی در مقابل ضخیم شدن و آسیب اکسیداتیو، به بدن کمک می‌کند. هر بزرگسال باید روزانه ۴۷۰۰ میلی گرم پتاسیم دریافت کند. پتاسیم زیادی می‌تواند خطرناک باشد. خوراکی‌های زیر به بدن شما کمک می‌کنند تا پتاسیم کافی را دریافت کند.ماهی‌های پرگوشت مانند هالیبوت و ماهی تن حدوداً در هر ۸۵ گرم ۵۰۰ میلی گرم پتاسیم دارند. ماهی روغن و حتی قزل آلای رنگین پرورشی هم پر از پتاسیم هستند. ولی پتاسیم تنها دلیل اضافه کردن ماهی به برنامه غذایی نیست. خوردن دائم ماهی، عمر شما را افزایش می‌دهد، زیرا چربی‌های سالمی در ماهی تازه وجود دارد. به گفته پژوهشگران دانشگاه هاروارد، برنامه‌ای که در آن ماهی زیاد باشد، ریسک مرگ در اثر بیماری قلبی را نیز تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد.منیزیم یک ماده‌ی معدنی مهمِ حاضر در صدها واکنش و فرآیند مختلف بدن انسان است. این ماده به شکل‌گیری مناسب استخوان، حفظ عملکرد ماهیچه‌ها، تحت کنترل نگه داشتن دمای بدن، جذب مناسب کلسیم ضروری برای بدن، و بسیاری دیگر کمک می‌کند. اطمینان حاصل کنید که با بهره‌گیری از یک رژیم غذایی سالم که سرشار از منیزیم است، این ماده‌ی معدنی را به اندازه‌ی کافی به بدن‌تان می‌رسانید.ماهی آزاد (سالمون) یک انتخاب غذایی فوق‌العاده است به دلیل مواد مغذی و مواد معدنی موجود در آن که به بدن‌تان کمک می‌کنند سالم بماند. این ماهی سرشار از ویتامین D، ویتامین B۱۲، اسیدهای چرب امگا ۳، و منیزیم است. منیزیم موجود در یک تکه فیله‌ی ماهی سالمون حدود ۱۳ درصد از نیاز روزانه‌ی یک فرد معمولی به منیزیوم را تامین می‌کند.هر وعده (نصف فیله، ۱۷۸ گرم)، ۵۳ میلی‌گرم منیزیم (۱۳٪ ارزش روزانه) و ۳۶۷ کالری دارد.

فروشنده تن ماهی آفرینها 180 گرمی در مشهد

مرکز خرید تن ماهی آفرینها 180گرمی لذیذ

شما بهترین تن ماهی ها و با کیفیت ترین تن ماهی های بازار را امروز از کجا خریداری می کنید؟کدام شهرها امروز پیش رو در فروش تن ماهی هستند؟یک تن ماهی خوشمزه و لذسذ را از کجا خریداری کنیم؟شرکت آوین کنسرو یک شرکت بزرگ در جنوب کشور است که انواع تن ماهی با برندهای مختلف از جمله تن ماهی آفرینها را تولید و روانه بازار می کند شما بهترین برندهای بازار را از شهرهای مشهد،تهران و اصفهان می توانید خریداری کنید چون در این شهرها تن ماهی طرفداران زیادی دارد و خوشمزه ترین تن ماهی بازار یعنی تن ماهی آفرینها امروز در مشهد فراوان است.

فروشنده تن ماهی آفرینها 180 گرمی در مشهد

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.