مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

عمده فروشی کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

بهبود هضم غذا با کنسرو لوبیا چیتی

غذاهایی که به سادگی هضم می شوند معمولا فیبر کمی دارند. دلیلش این است که فیبر با اینکه بخش سالمی از برنامه غذایی است بخشی از میوه ها، سبزیجات و غلات است که توسط بدن هضم نمی شود. در نتیجه، فیبر از از مسیر روده بزرگ عبور می کند و ممکن است مشکلاتی نظیر نفخ، ورم و دشواری در دفع مدفوع را موجب شود.خوردن غذاهایی که فیبر کمی دارند مقدار مواد غیر هضم شونده را کم می کند و می تواند علائم مشکل را کاهش دهد.فیبر یکی از مهم‌ترین مواد مغذی است که شما باید آن را در طول روز به اشکال گوناگون مصرف کنید. وجود فیبر در مواد غذایی به هضم بهتر غذا و همچنین رشد باکتری‌های موجود در روده کمک می‌کند. از سوی دیگر فیبر باعث می‌شود چربی سوزی با سرعت بیشتری انجام شود. خوشبختانه لوبیا دارای مقدار زیادی فیبر است. لذا می‌توان از این خواص لوبیا چیتی به عنوان بهبود دهنده سیستم گوارشی و همچنین کاهش چربی استفاده کرد.به واسطه وجود فیبر زیاد، یکی از خواص لوبیا چیتی می‌تواند کاهش یبوست باشد. عموماً یبوست در اثر عدم تحرک سریع مدفوع در روده به وجود می‌آید و تنها راه درمان آن می‌تواند خوردن آب زیاد به همراه فیبرهای غیر محلول است. خوشبختانه لوبیا چیتی به مقدار کافی از انواع فیبرها در خود دارد و به درمان یبوست کمک زیادی می‌کند.

عمده فروشی کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

منیزیم موجود در کنسرو لوبیا چیتی

لوبیا چیتی اصلی ترین ماده موجود در کنسرو لوبیا است. لوبیا چیتی خواص بسیار زیادی دارد که در ادامه برای شما عزیزان بیان می کنیم. لوبیا چیتی سرشار از فیبر می باشد. اگر شما روزانه از این ماده غذایی استفاده کنید با یبوست برای همیشه خداحافظی می کنید. فیبر برای دستگاه گوارش بدن بسیار لازم و ضروری است. یبوست برای بدن بسیار ضرر دارد و پیشگیری از درمان آن بسیار راحت تر می باشد. فیبر موجود در لوبیا چیتی به گوارش شما کمک زیادی می کند. همچنین اگر فیبر کافی را روزانه به بدنتان نرسانید ممکن است دچار سندروم روده شوید. بنابراین می توانید این کمبود را با خوردن کنسرو لوبیا چیتی برطرف کنید.همچنین این ماده غذایی کوچک خطر حمله قلبی را کم می کند. فولات و بعضی مواد معدنی همچون پتاسیم و منیزم موجود در لوبیا چیتی سطح هوموسیستئین را پایین می آورد که این امر حمله قلبی را کاهش می دهد. همچنین پتاسیم موجود در لوبیا، سدیم موجود در خون را پایین می آورد و باعث کنترل جریان خون شده و فشار خون را کاهش می دهد. با توجه به خواصی که از لوبیا چیتی گفتیم مصرف کنسرو لوبیا می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. از دیگر خواص لوبیا چیتی می توان به فولیک اسید موجود در آن اشاره کرد. به اسید فولیک ویتامین B9 نیز می گویند. این ویتامین برای سلامتی بدن بسیار مفید است.اسید فولیک یا همان فولات موجود در لوبیا چیتی برای رشد جنین در زمان بارداری بسیار اهمیت دارد. در این صورت مصرف کنسرو لوبیا چیتی در زمان بارداری هیچ ممنوعیتی ندارد. این ماده غذایی کوچک سرشار از پروتئین می باشد و یک غذای کامل برای افراد گیاه خوار می باشد. لوبیا چیتی مقدار پروتئین کافی را به بدن شما می رساند حتی اگر گوشت قرمز در رژیم غذایی روزانه شما نباشد. همچنین منیزیم موجود در لوبیا چیتی سلامت عروق و رگ ها را بالا می برد. با مصرف لوبیا چیتی و صد البته کنسرو لوبیا می توانید کلسترول خون را پایین بیاورید.

عمده فروشی کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

صادرات کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

بعد از فروش کنسرو لوبیا چیتی چینود در بازار ایران بحث صادرات وسط می آید.شرکت آوین کنسرو یک شرکت تجاری بزرگ در ایران است که انواع کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود را با کیفیت فوق العاده بالا و با قیمت مناسب در بازار ایران عرضه می شود.بنابراین كشور ما به صادرات و ارز آوری نیاز دارد.ما هر چقدر در داخل تولید كنیم و در همین داخل مصرف كنیم عایدی برای كشور ندارد.به تعبیری مثل این است كه ۵ نفر یك تاكسی شراكتی بگیرند و خود در داخل آن بنشینند و به نوبت یك نفر راننده شود و از بقیه كرایه بگیرد.در اینجا ایجاد كار و اشتغال شده است ولی چیزی به منابع پولی مجموعه شركتی آنها اضافه نشده است.به امید روزی كه كشورمان به درآمدهای سرشار صادرات غیرنفتی و بهتر بگوئیم صادرات غیر مواد اولیه و درآمد سرانه بالا همراه با رشد اقتصادی و عدالت اجتماعی برسد.صادرات کالا باعث می گردد که شرکتها به منظور حفظ موقعیت رقابتی خود در بازارهای جهانی کیفیت محصولات خود را افزایش و هزینه های مربوط به تولید را کاهش دهند. افزایش مهارت کارکنان نیز از دیگر مزایای صادرات شرکتها است، زیرا شرکتها برای تولید کالای استاندارد ناچارند دانش کارکنان خود را افزایش دهند.

عمده فروشی کنسرو لوبیا چیتی 350گرمی چینود

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.