مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا فرایند تولید کنسرو نخود فرنگی را می دانید؟خارج کردن دانه ها از پیلهبلانچینگ دانه های نخود سبزپر کردن قوطی های نخود سبزخواص کنسرو نخود فرنگیخرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه
خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

فروش کنسرو نخود فرنگی ارزان،قیمت کنسرو نخود فرنگی در بازار ایران،خرید اینترنتی کنسرو نخود فرنگی،مرکز پخش عمده کنسرو نخود فرنگی.

 

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

آیا فرایند تولید کنسرو نخود فرنگی را می دانید؟

نخود سبز یا نخود فرنگی یک سبزی پرطرفدار است که کاملا مغذی است و حاوی مقدار زیادی فیبر و آنتی اکسیدان است. به علاوه بررسی ها نشان داده اند نخود فرنگی از بدن در مقابل برخی بیماری های مزمن، مانند بیماری قلب و سرطان محافظت می کند.گونه های نخود به دو صورت برای تولید کنسرومورد استفاده قرار می گیرد. یکی نخود سبز یا در واقع نخود سبز نارس که دارای رنگ سبز و بافت نرم است و دیگری نخود رسیده که مراحل تکامل آن به اتمام رسیده است . گونه های این دو فر آورده متفاوت است که فرآیند آن به طور خلاصه به شرح زیر است:انتخاب مناسب و برداشت محصول ، بهترین زمان برای برداشت محصول نخود سبز از مذرعه زمانی است که پیله یا غلاف به خوبی بر آمده باشد و پر به نظر رسد که در این صورت نخود سبز موجود در آن ، دارای بافت مطلوب خواهد بود. اگر بیش از ۲۴ ساعت از این زمان بگذرد بافت نخود سبز سفت شده و از کیفیت محصول نهای آن کاسته خواهد شد.برای اطمینان از آمادگی نخود سبز برای برداشت و تبدیل شدن به کنسرو، می توان از آزمون های مختلف تعیین کنند، میزان رسیدگی و تردی بافت استفاده نمود. عملی ترین نوع آن استفاده از Maturometer یا Tendermeter است. این دستگاه دارای یک قسمت استوانه ای با سوراخ هایی است که نخود سبز مورد آزمون در آن جای می گیرد و دارای قسمت دیگری است که تعدادی میله با قطر کمتر از سوراخ های تعبیه شده در قسمت اول است.

خارج کردن دانه ها از پیله

پس از برداشت محصول برای خارج کردن دانه ها از پیله از دستگاه وینر استفاده می شود. دستگاه دارای یک استوانه خارجی و یک استوانه مشبک داخلی است که برای خروج بهتر نخود سبز طراحی شده است و پره های داخلی که به قلاف ضربه می زنندو دانه ها را آزاد می کند می باشد، پس از خارج شدن دانه از پیله لازم است هرچه سریعتر و در کمتر از ۴ ساعت مراحل بعدی فرآیند صورت پذیرد، در غیر این صورت از کیفیت کاسته خواهد شد. زیرا از یک طرف پوسته دانه ها پلاسیده و چروک خورده خواهد شد و از طرف دیگر تغییرات شیمیایی نامطلوب در آنها رخ خواهد داد، در صورتی که فاصله خارج کردن دانه ها از پیله طولانی باشد، باید آنها را در آب سرد نگهداری نمود آن هم برای زمان هایی کمتر از ۴ ساعت تا از پلاسیدگی و چروکیده شدن دانه ها جلوگیری شود.

بلانچینگ دانه های نخود سبز

به کمک آب داغ یا بخار آب با دمای بالاتر از ۷۷ درجه انجام می گیرد. مدت زمان لازم برای این عمل در دانه های ترد و جوان کوتاهتر و برای دانه های سفت تر طولانی تر است و حدود ۳ دقیقه در دمای ۸۵ تا ۹۵ درجه می باشد و در صورت استفاده از آب داغ برای بلانچینگ ، لازم است آب عاری از سختی زیاد باشد، زیرا کلسیم موجود در آب های سخت به دانه ها آسیب میرساند و موجب سفت شدن آنها می گردد.
در صورت استفاده از بخار زمان به مراتب کمتر و حدود ۳۰ ثانیه کافیست و می توان از روش Fluidized bed blancher استفاده کرد. پس از انجام عمل بلانچینگ و درجه بندی دانه ها ، آنها را به روی نوار نقاله جهت بازرسی منتقل می کنند تا دانه های غیر عادی، ناخالصی ها، دانه های شکسته و دارای رنگ غیر عادی از محصول نهایی جدا می شوند.

پر کردن قوطی های نخود سبز

برای بسته بندی کنسرو نخود سبز باید از قوطی لاک دار ۲۵-۲۵ که به روش الکترولیتیکی یا فرو بردن در قلع اندود شده و لاک آن از نوع C باشد استفاده شود، چون در غیر این صورت گوگرد محتوی اسیدهای آمینه گوگردی با آهن بدنه قوطی ترکیب شده و تبدیل به سولفور گوگرد سیاه رنگ می شود.

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

خواص کنسرو نخود فرنگی

  • نخودفرنگی یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین است و مقدار فراوانی هم فیبر دارد، به‌همین‌دلیل ماده‌ی غذایی سیرکننده‌ای محسوب می‌شود.
  • نخودفرنگی دارای خواص متعددی است که می‌توانند به کنترل قندخون کمک کنند. اول از اینکه دارای شاخص گلایسمی (GI) نسبتا کمی است.
  • نخودفرنگی دارای مقدار چشمگیری فیبر است که ثابت شده فواید زیادی برای گوارش انسان دارد. اول از همه اینکه فیبر، باکتری‌های خوب روده‌ی شما را تغذیه می‌کند، که باعث می‌شود سالم مانده و از رشد باکتری‌های ناسالم جلوگیری می‌کند.
  • فیبر فراوان موجود در نخودفرنگی و سایر حبوبات، سطح کلسترول تام خون و کلسترول بد (LDL) را کاهش می‌دهد. هر دوی این کلسترول‌ها وقتی بالا می‌روند، خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش ند.
  • نخودفرنگی ویژگی‌هایی دارد که به کنترل قندخون کمک می‌کنند، که خودِ این عامل مهمی در جلوگیری و کنترل دیابت است.

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

همانطور که با کنسرو نخود فرنگی و فرایند تولید آن آشنا شدید این کنسرو یکی از پرخاصیت ترین کنسرو های موجود در بازار ایران است که به دلیل وجود واسطه های فراوان با قیمت بالایی در بازاربه فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما این محصول در قوطی های 300تا1000گرمی بسته بندی می شود و با قیمت میانگین 5500تومان به فروش می رسد به این دلیل که ما محصول را مستقیم از درب کارخانه و با قیمت مصوب کارخانه به دست مشتری می رسانیم برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید کنسرو نخود فرنگی با قیمت کارخانه

کارشناس و مشاور فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09130573831
شماره تلفن ثابت:03834234679
پست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.