مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه تن ماهی آبروشن در کشور

فراورده های تن ماهی آبروشن

شرکت فرآورده‌های غذائی آوین کنسرو در زمینه‌ تولید انواع کنسرو ماهی با نام‌های تجاری آبروشن،اورگانا،درج،گراتیس و …… فعالیت می‌نماید این شرکت دارای 2خط تولید با ظرفیت اسمی تولید 100.000 قوطی در روز می‌باشد که اقدامات گسترده‌ای نیز در خصوص ارتقاء کیفیت محصولات خود بعمل آورده و تا بحال موفق به کسب نشان‌های ISO9001، ISO22000، HACCP، استاندارد ملی ایران و حلال گردیده و محصولات تولیدی آن از سایر محصولات مشابه در سطح بازار از لحاظ کیفیت و قیمت کاملا متمایز و در انواع و طعم‌های متنوع (تون‌ ماهی در روغن، روغن زیتون، سبزیجات معطر، دودی و ویژه ورزشکاران،شویدی و فلفلی و قلیه ماهی) عرضه می‌گردد.
شایان ذکر است از ابتدای فعالیت تا کنون میلیون‌ها قوطی از انواع محصولات تولید و در سطح نیرو‌های سه‌گانه آجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌های محترم ایشان و بازار مصرف عمومی کشور (از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، رفاه،کوروش و……..) توزیع و مورد استقبال و تحسین مصرف کنندگان قرار گرفته است.چون فراورده های تن ماهی آبروشن در شرکت آوین کنسرو با بالاترین متد روز دنیا تهیه و تولید می شود.

ماهی بهتر است یا تن ماهی؟

گمان نمی کنم هیچ یک از ما در درستی این جمله شک و تردیدی داشته باشیم که خوردن ماهی آن هم دو بار در هفته به سلامتی کمک می کند! اما وقتی صحبت از ماهی کنسروی یا همان تن ماهی می شود، شاید نظر همه یکی نباشد. بعضی مخالف مصرف آن هستند چون به نظرشان تن ماهی یک محصول کنسرو شده است و طبعا مثل باقی مواد غذایی کنسروی در آن از مواد نگهدارنده استفاده شده و احتمالا خاصیتی هم ندارد. عده ای اما ممکن است اطلاعات درستی از ویژگی های آن نداشته باشند اما به خاطر طعم خوب و راحتی مصرف، با این استدلال که «تن ماهی هم بالاخره از ماهی درست شده و خوردنش نباید ضرری داشته باشد»، طرفداری آن را می کنند.اما واقعا حق با کدام گروه است؟ متخصصین تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه که در مجموعه آوین کنسرو هستند درباره تن ماهی و مقایسه آن با ماهی تازه می گویند:نسبت تن ماهی با ماهی تازه مانند چای دم کرده با تی بگ یا قهوه دم شده و نسکافه فوری است! پس می تواند به عنوان یک غذای حاضر و آماده جایگزین ماهی تازه باشد.محصول کنسروی ماهی اغلب از دو نوع ماهی، ماهی تن یا هوور و گیدر تهیه می شود که در 90 درصد موارد از ماهی تن و تنها در 10 درصد از محصولات دیگر در ساخت آن استفاده می شود. اما هر دوی این ماهی ها از جمله منابع خوب امگا3 و ماهی های چرب هستند که می توانند مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند. بنابراین در صورتی که فرصت طبخ و تهیه ماهی تازه را نداشته باشید تن ماهی به عنوان یک جایگزین فوری و آماده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فروش ویژه تن ماهی درجه یک در بازار

امروز همه به دنبال خرید یک تن ماهی با کیفیت از بازار هستند تا بتوانند از خوردن آن لذت ببرند اما شاید ندانند که کدام برندهای تن ماهی امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارند و کدام برندها امروز کیفیت بالایی دارند ما در شرکت آوین کنسرو با تولید انواع برندهای روز بازار ایران فروش تن ماهی درجه یک و اعلا را شروع کرده ایم.برندهایی مانند تن ماهی آبروشن،اورگانا،سیحون،درج،کیمبال،گراتیس،شبنم،اصالت،طبیعت،چینود و ……که امروز بهترین و با کیفیت ترین برندهای بازار ایران هستند که طرفداران زیادی دارند.برای ثبت سفارش همین حالا تماس بگیرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.