مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

بهترین برند کنسرو مرغ در بازار بین المللی

بسیاری از مردم عاشق کنسرو خوراک مرغ هستند و اگر به آشپزی هم علاقه‌مند باشند، دوست دارند که خودشان هم بتوانند با مواد غذایی اولیه‌ی متفاوت و متنوعی، خوراک مرغ‌هایی در حد کنسرو خوراک مرغ با کیفیت طبخ کنند و از آن لذت ببرند. در خوراک مرغ درج،سیحون،چینود و شبنم می‌توان از همه‌ی قسمت‌های مرغ استفاده کرد ولی اغلب از سینه‌ی مرغ استفاده می‌شود و بنا به سلیقه و ذائقه‌ی هر شخص، این خوراک می‌تواند حاوی مواد غذایی مختلف در کنار سینه‌ی مرغ نیز باشد. البته ادویه‌ها و افزودنی‌ها نباید فراموش شوند. همان طور که می‌دانیم در طبخ خوراک مرغ، مهم ترین کار ادویه‌ دار کردن و افزودن چاشنی‌هایی است که موجب می‌شوند مرغ، در عین حال که طعم دلنشین و اصلی خود را حفظ می‌کند، با چاشنی‌های دیگر طعم دار شود و در نهایت هم مزه‌ی دلچسبی داشته باشد.که در این بین با توجه به توضیحات داده شده بهترین برند کنسرو مرغ چینود،درج،شبنم و سیحون چهار برند معتبر کنسرو خوراک مرغ هستند که امروز در بازار های داخلی و بین المللی طرفداران زیادی دارند و پرفروش ترین،با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت را در بازار های بین المللی دارند.

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

شرکت واردات و صادرات کنسرو مرغ در سراسر کشور

امروز آوین کنسرو همواره در جهت بالا بردن انتظار مردم در زمینه‌ی غذا و سلامتی، کوشیده است. آوین کنسرو با ارائه‌ای محصولات غذایی آماده‌ و با کیفیت‌ نسبت به همتایان خود، سعی می‌کند در جهت تغذیه‌ی سالم گام بردارد. در این روزهایی که بسیاری از مردم درگیر ویروس کرونا در کشور هستند هیچ چیز بهتر از پیشنهاد آوین کسرو نخواهد بود. غذاهای ایرانی اصیل و با کیفیت که با به روزترین متدهای دنیا طبخ و بسته بندی می‌شوند. در کنار خورشت‌ها، آش‌ها و سوپ‌های لذیذ ایرانی، آوین کنسرو تولید کنسرو خوراک مرغ، این غذای محبوب را از قلم نیانداخته و به سلیقه‌ی مخاطبان خود احترام گذاشته است. کافی است یک بار این کنسرو را میل کنید تا یکی از لذت بخش‌ترین طعم‌های خوراک مرغ را بچشید.ما امروز صادر کننده انواع کنسروجات به خصوص کنسرو مرغ درج،سیحون،چینود و شبنم در بازار هستیم و برای راحتی شما در سطح ایران نیز نمایندگی هایی برای خرید راحت کنسرو مرغ درجه یک تاسیس کرده ایم.

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

خرید کنسرو مرغ با تاریخ انقضا و علامت استاندارد

می‌توان حدس زد که بی‌شمار خوراک مرغ و کنسرو خوراک مرغ می‌تواند وجود داشته باشد. همان طور که اشاره شد، با توجه به ذائقه و سلیقه‌ی شما انواع روش برای طعم دار کردن مرغ پیش از طبخ وجود دارد و هم چنین سس‌ها و مواد غذایی مورد استفاده در کنار مرغ نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد و همین موجب شده که طیف زیادی از مردم به این خوراک علاقه‌ی بسیار زیادی پیدا کنند.امروز باید هنگام خرید کنسرو مرغ اعلا به نکاتی نیز توجه کرد چون شرکت های مختلفی کنسرو مرغ تولید می کنند ولی کیفیت بالایی ندارد ولی ما امروز سه برند فوق العاده را برای شما آماده کردیم تا از خوردن کنسرو مرغ لذت ببرید کنسرو مرغ چینود،درج و سیحون که امروز صادرکننده این کنسرو به کشورهای همسایه نیز هستیم.نکاتی که هنگام خرید کنسرو مرغ باید رعایت کنیم:

  • تاریخ تولید و تاریخ انقضا
  • علامت بهداشت
  • سیب سلامت
  • درب قوطی و خود قوطی که سوراخ نباشد.

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

خریدار کنسرو مرغ مرغوب

وقتی دیگر عقل‌تان برای پختن ناهار یا شام به جایی قد نمی‌دهد، وقتی یک دفعه مهمان‌های ناخوانده از راه می‌رسند، وقتی حال و حوصله پختن ناهار یا شام را ندارید، وقتی هوس یک غذای حاضری کرده‌اید، به فکر چه غذایی می‌افتید؟ بله، درست حدس زدید، موادغذایی کنسرو شده،‌ تمام مشکلات شما را آسان می‌کنند. موادغذایی کنسرو شده زیادی در بازار وجود دارد؛ از کنسرو مرغ، ماهی و لوبیا گرفته تا انواع خورش‌هایی که کنسرو شده‌اند ولی چگونه می‌توان یک کنسرو سالم را انتخاب،‌ نگهداری و مصرف کرد؟یک کنسرو سالم همانطور که در بالا گفته شد باید تاریخ انقضا،علامت استاندارد و سیب سلامت را داشته باشد ولی بهد از اینکه شما کنسرو مرغ چینود،درج،سیحون و شبنم را برای میل کردن انتخاب کردید حتما به موارد زیر دقت کنید:

  • قبل از مصرف 10 دقیقه بجوشانید. پیش از مصرف کنسرو، برای از بین بردن سم کشنده بوتولیسم 10 دقیقه قوطی کنسرو را در آب جوش بجوشانید.
  • قوطی کنسرو را برای گرم کردن به طور مستقیم روی شعله نگذارید. در اثر شعله مستقیم، لحیم جداره قوطی ذوب می‌شود و ذرات فلز وارد ماده غذایی می‌شود.
  • پس از باز کردن قوطی کنسرو، فورا محتویات آن را در ظرف دیگر بریزید. زیرا مواد غذایی پس از باز شدن در قوطی کنسرو در مجاورت اکسیژن هوا با جدار داخلی قوطی واکنش می‌دهد. ظرف شیشه‌ای برای نگهداری این مواد مناسب‌ترین است.
  • 4- بهترین زمان برای مصرف کنسرو دو سال پس از تاریخ تولید است. بنابراین کنسروهایی را که سال‌ها در انبار مانده‌اند مصرف نکنید. این کنسروها مزه تندی دارند و بوی کهنگی می‌دهند.
  • 5- قوطی زنگ زده را مصرف نکنید. اگر دیواره خارجی قوطی زنگ زده است، احتمال سوراخ شدن دیواره و فساد محتویات آن وجود دارد. این کنسروها را مصرف نکنید. اگر دیواره داخلی قوطی هم زنگ زده است، نشانه غیرقابل مصرف بودن کنسرو است چون زنگ در تماس با مواد بوده و از طرف دیگر، احتمال سوراخ بودن بدنه و باز شدن درزها در منطقه زنگ زدگی وجود دارد.

اگر نکات بالا را در هنگام خرید و مصرف کنسرو مرغ یا هرکنسروی رعایت کنید مشکلی پیش نمی آید و از خرید خود لذت می برید.درآمد فروش انواع کنسرو به خصوص کنسرو مرغ در بازارهای داخلی و خارجی خوب است به شرطی که بهترین و مرغوب ترین کنسرو ها را با قیمت مناسب بتوانید در بازار بفروشید که ما کنسرو مرغ چینود،درج،سیحون و شبنم را به قیمت درب کارخانه در اختیارشما قرار می دهیم فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

اولین نمایندگی پخش کنسرو مرغ

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.