مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تن ماهی ۱۴۰ و ۱۸۰ گرم ساحل طلایی؛ارزان قیمت

تن ماهی های بازار ایران بسیار زیاد هستند و در این میان عمده تولیدات و برندهای تن ماهی مجموعه آوین کنسرو جزو بهترین تولیدات بازار هستند. تن ماهی ساحل طلایی این روزها یکی از بهترین و مرغوب ترین و قیمت مناسب ترین تولیدات بازار ایران است.

تن ماهی ساحل طلایی

تن ماهی های بازار ایران بسیار زیاد هستند. تن ماهی ساحل طلایی یکی از بهترین تولیدات و برندهای تن ماهی بازار است که مشتریان خاص بسیاری را دارا می باشند. تمامی تولیدات و برندهای بازار تن ماهی از مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر کدام دارای ارزش غذایی مختلف و کیفیت های متفاوتی هستند. تن ماهی ساحل طلایی درجه یک و اعلا این روزها بازار فروش خوب و مناسب و عالی را دارا می باشد و ما هر روز می بینیم که بر مشتریان تن ماهی در بازار نیز افزوده می شود و شاهد فروش های خوب و عالی در بازار هستیم.

مشخصات تن ماهی ساحل طلایی

تن ماهی ساحل طلایی با ماهی زرده درجه یک و اعلا در روغن های گیاهی درجه یک تهیه و تولید می شود و فروش های خوب و عالی را در بازار دارد. تمامی تولیدات تن ماهی ساحل طلایی موجود در بازار ایران با دو وزن ۱۴۰ و ۱۸۰ گرم با قوطی درب کلیددار درجه یک و اعلا هستند که هر کدام بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشند و هر کدام از ارزش غذایی بالایی در بازار برخوردار هستند.عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ساحل طلایی موجودر در بازار ایران با ماهی های درجه یک و اعلا تهیه و تولید شده اند.

خرید تن ماهی ساحل طلایی

بسیاری این روزها در بازار به دنبال خرید تن ماهی ارزان قیمت و با کیفیت عالی در بازار هستند تا بتوانند فروش های خوب و مناسب و عالی را داشته باشند. در خرید عمده تن ماهی حتما به نوع مواد اولیه و بازار فروش تن ماهی ۱۴۰ و ۱۸۰ گرمی دقت داشته باشید. تن ماهی ساحل طلایی یک برند صادراتی است که مشتریان خاص بسیاری را دارا می باشد و بازار فروش خوب و مناسب و عالی را دارا می باشد. در خرید تن ماهی صادراتی حتما به کیفیت تولیدات و برندهای تن ماهی توجه کنید که بهترین ها و مرغوب ترین ها را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ساحل طلایی + خرید و فروش

تن ماهی ساحل طلایی یک محصول ناب و عالی است که فروش های خوب و مناسبی را دارا می باشد. قیمت انواع تن ماهی ساحل طلایی در بازار با هم متفاوت هستند و هر کدام بستگی به نوع مواد اولیه و بازار خرید و فروش کنسرو تن ماهی بستگی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت تن ماهی ساحل طلایی ۱۴۰ و ساحل طلایی ۱۸۰ گزرمی می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و بهترین و مرغوب ترین برندهای کنسرو تن ماهی را از ما خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی ساحل طلایی

  1. صادرات تن ماهی ساحل طلایی به چه کشورهایی انجام شده است؟عمان٬افغانستان٬پاکستان٬عراق
  2. صادرات عمده تن ماهی به چه کشورهایی بوده است؟کشورهای آسیایی٬اروپایی و آفریقایی
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *