مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

نمایندگی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

خواص کنسرو تن ماهی برای سلامتی

ماهی تنی که در اعماق اقیانوس زندگی کرده باشد، منبع عالی برای تغذیه‌ی بدن انسان به شمار می‌رود. گوشی ماهی تن سرشار از پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری، از قبیل سلنیوم، منیزیوم، پتاسیم، مجموعه‌ی ویتامین B، و امگا ۳ است.خوردن متعادل تن ماهی علاوه بر اینکه ضرری ندارد خیلی هم برای بدن مفید است. در آمریکا خوردن کنسرو تن ماهی بسیار رایج است و انواع کنسروها از ماهی های گوناگون با طعم‌های مختلف عرضه می‌شوند و با توجه به اینکه کنسرو تن ماهی برای مدت طولانی قابل نگه‌داری است، منبع آسان و سریع دستیابی به پروتئین است. ضمن اینکه وعده غذایی سالم و سرشار از چربی های امگا ۳ به شمار می‌رود.کنسرو تن ماهی منبع غنی از پروتئین کم چرب، نیاسین، ویتامین‌های ب، دی و آ و مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌باشد و می‌توان روزانه یک عدد یا هفتگی ۵ عدد تن ماهی خورد. خوردن تن ماهی و دیگر ماهی‌ها به دلیل وجود اسیدهای چرب، ریسک سکته مغزی، بیماری‌های قلبی، سرطان، ناراحتی‌های چشمی و افسردگی و سلامت مغز را بهبود می‌بخشد و به دلیل وجود فسفر در آن حافظه را تقویت می‌کند و در کودکان رشد جسمانی آنها را افزایش می‌دهد.‌ طی آزمایشات انجام شده ثابت شد که خوردن ماهی مخصوصاً در زنانی که ۵ بار در هفته ماهی بخورند، ریسک نارسایی قلبی کاهش می‌یابد. همچنین روغن موجود در تن ماهی برای پوست و مو مفید است.

نمایندگی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

خرید اینترنتی تن ماهی ارزان

خرید اینترنتی به شما کمک می کند تا شما یک محصول درجه یک،عالی و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید اگر بخواهیم به فواید خرید اینترنتی اشاره کنیم و بگوییم یک خرید اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسته بندی دقیق محصولات
  • حمل و نقل رایگان یا ارزان در صورت خرید عمده
  • تصاویر واضح از محصولات
  • پرداخت سریع هزینه و ارسال سریع بار
  • کیفیت فنی بالا
  • امکان جستجو سریع کالا

نمایندگی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

قیمت انواع کنسرو تن ماهی ارزان

برندهای کنسرو تن ماهی در بازار زیاد هستند.شاید شما شنیده باشید که کنسرو ماهی امروز یک محصول پرطرفدار است و در داخل و خارج کشور مصرف بالایی دارد سرانه مصرف کنسرو ماهی به دلیل یکسانی خواص آن با ماهی تازه امروز باعث شده این کنسرو خوشمزه استفاده بالایی داشته باشد.شرکت آوین کنسرو با تولید انواع تن ماهی ارزان قیمت و فروش آنها به قیمت درب کارخانه توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.برای ثبت سفارش و خرید عمده و استفاده از تخفیفات ما می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

نمایندگی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *