مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی شوید دار

قیمت تن ماهی شوید دار

کارخانه تولید تن ماهی شوید دار

کنسرو ماهی معمولاً حاوی روغن مایع است اما تولیدکنندگان برای کسانی که نباید روغن و نمک مصرف کنند یا ذائقهٔ متفاوتی دارند ماهی در آب‌نمک (بدون روغن)، ماهی در آب (بدون روغن و نمک) و ماهی در روغن زیتون هم تولید می‌کنند. درصورتی که ماهی تازه صید شده، به سرعت منجمد شود، در فرآوری آن نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت آن طبق اصول پروتکل‌های نهادهای نظارتی باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروشده وجود ندارد.کنسروهای ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت‌های متفاوتی دارند، با این حال تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن به آن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست. هوور، هوور مسقطی، گیدر (زردباله)، زرده و بادبان‌ماهی (اسبک) مهمترین گونه‌های ماهی تن آب‌های جنوب ایران هستند که در تهیهٔ کنسرو استفاده می‌شوند. مرغوب‌ترین گونهٔ تن گیدر است اما بیشتر کنسرو تن در بازار ایران از گونه هوور است و حتی آن را محبوب‌ترین نوع ماهی تن می‌دانند. زرده و اسبک از لحاظ مرغوبیت و قیمت پس از این‌ها قرار می‌گیرند و برخی منابع، زرده را در زمرهٔ ماهی‌های تن قرار نمی‌دهند.و امروز شرکت آوین کنسرو برای طعم دار کردن کنسرو ماهی از شوید که خواص فوق العاده زیادی دارد استفاده کرده است تا بنا به درخواست مشترین خاص خود تن ماهی شوید دار را نیز با قیمتی عالی و کیفیتی بالا روانه بازار کند.

قیمت تن ماهی شوید دار

مراکز خرید تن ماهی شوید دار

از تن ماهی غذاهای زیادی می‌توان درست کرد و اهل خانه نیز با خوردن آن‌ها نیز لذت ببرند و از فواید مفید آن بهره‌مند شوند. ماهی تن دارای ب6 است و وجود ویتامین B6 در بدن هموسیستئین خون را کاهش داده و درنتیجه رگ‌ها از آسیب در امان خواهند ماند و بدن سالمی خواهید داشت. دیابت نوع 2 و اغلب سرطان‌ها باوجوداین نوع اسید چرب در بدن قابل‌کنترل خواهند بود و میزان کلسترول خوب بدن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. ماهی حاوی امگا 3 زیادی است که وجود این نوع اسید چرب در بدن سبب بهبود بیمارهای قلبی خواهد شد و حتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد. تن ماهی علاوه بر اینکه غذایی آماده برای زمان‌هایی است که فرصتی برای آشپزی ندارید یا حوصله‌ای برای طبخ غذا ندارید، فواید زیادی برای بدن نیز دارد. اگر نمی‌توانید به هر دلیلی آشپزی کنید استفاده از تن ماهی انتخابی هوشمندانه است.تن ماهی شویدی یکی از آن تن ماهی هایی است که با خوردن آن هیچ وقت سیر نمی شوید بلکه لذت فراوانی نیز می برید.

قیمت تن ماهی شوید دار

قیمت تن ماهی شوید دار

شوید علاوه بر ایجاد عطر و طعم دلنشین دارای خواص دارویی اعم از رفع کمردردهای عضلانی، رفع ناراحتی معده، رفع بی‌خوابی، جلوگیری از پوکی استخوان، سبب آرامش اعصاب بوده، همچنین غنی از آنتی اکسیدان و فیبر است که سبب کاهش کلسترول می‌شود و از بروز تنگی عروق و سرطان روده جلوگیری می‌کند.به همین دلیل است که امروز تن ماهی شوید دار را تولید کردیم و شما عزیزان برای خرید و استعلام قیمت ها فقط کافیست با کارشناس ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

قیمت تن ماهی شوید دار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *