مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت تن ماهی 180 گرمی درج

استعلام قیمت تن ماهی 180 گرمی درج

اسیدهای آمینه موجود در تن ماهی

جدا از فواید مصرف غذاهای دریایی، نظیر تن ماهی، برای زنان باردار دو مورد وجود دارد که نیاز به توجه خاص هست: میزان جیوه و آمینو اسیدهای آزاد هیستیدین موجود در تن ماهی. در فرایند فرآوری، یکی از مواد هیستیدین موجود در گوشت ماهی تن به ترکیبات سمی تبدیل می شود که به آن هیستامین می گویند.تن ماهی گونه ای از ماهی است که پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد .میزان پروتئین موجود در 100 گرم گوشت ماهی تن 22/6 الی 26 گرم است ، در حالی که میزان چربی موجود در هر 100 گرم گوشت ماهی تن بین 0/2 الی 02/7 گرم است . ماهی تن حاوی مواد معدنی کلسیم – فسفر – آهن – سدیم – ویتامین A و ویتامین های گروه B است.

استعلام قیمت تن ماهی 180 گرمی درج

مراحل تولید کنسرو تن ماهی

در سفره های ایرانی معمولاً این محصول به صورت سرد و گرم مانند انواع ساندویچ، سالاد ها، خوراک ‌ها و یا حتی همراه با برنج جای دارد.خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت می باشند، اما همه آنها جزء دسته گوشت‌های روشن محسوب می ‌شوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوورمسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شيرماهی می باشند که در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شوند.در سال ۱۷۹۰ هنگامی که فرانسه با دیگر کشور های اروپایی در حال جنگ بود، شخصی به نام نیکلا آپر به روش کنسرو کردن مواد غذایی دست یافت. آپر پس از تحقیقات و پژوهش های فراوان دریافت که اگر مواد غذایی را در یک ظرف سر بسته قرار دهد ( به طوری که هوا نتواند به هیچ گونه به داخل آن نفوذ کند ) سپس به آن ظرف گرما دهد، مواد غذایی درون ظرف دیر تر خراب و فاسد می شود. اما او هیچ وقت متوجه نشد که دلیل این موضوع چیست.توجه داشته باشید که کنسرو تن ماهی علیرغم تمام فواید و خاصیت های فراوانی که دارد برای برخی افراد مضر است و ممکن است فرد را با مشکلات جدی ای رو به رو کند و تا پای مرگ بکشاند. به طور مثال سالمندانی که مبتلا به فشار خون هستند باید از خوردن غذاهای شور مانند ماهی دودی و یا کنسرو تن ماهی دوری کنند.

استعلام قیمت تن ماهی 180 گرمی درج

 

نمایندگی پخش تن ماهی اعلا 180 گرمی درج

یکی دیگر از تولیدات پرطرفدار مجموعه آوین کنسرو که در شهر اصفهان و بقیه شهرهای ایران به فروش می رسد کنسرو تن ماهی درج درجه یک است که امروز با جدیدترین بسته بندی روز بازار و با کیفیت فوق العادع عالی در بازار به فروش می رسد شاید امروز همه به دنبال یک کنسرو تن ماهی ارزان قیمت باشند و کیفیت برایشان آنقدر مهم نباشد و یا شاید به دنبال یک کنسرو تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب هستند ما در مجموعه آوین کنسرو انواع کنسرو ماهی درج را در کیفیت فوق العاده بالا و با طعم های کنسرو تن ماهی دودی،شویدی،فلفلی و ساده درج را در قوطی های 180 گرمی آسان بازشو روانه بازار کرده ایم و شما برای خرید انواع تن ماهی درج می توانید به مراکز پخش ما در سراسر ایران مراجعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت تن ماهی 180 گرمی درج

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.