مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسب

لیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسب
تن ماهی های تولید شده در کارخانه های مختلف ایران دارای قیمت های متفاوتی هستند و هر کدام بازار خرید و فروش متفاوتی را دارا می باشند و دارای کیفیت های مختلفی در بازار هستند و مشتریان خاص بسیاری را در بازار دارند.

تن ماهی

https://konservin.ir/

صنعت بزرگ تن ماهی در سال های اخیر رشدی بسیار خوب و عالی را داشته است و هر روز هم شاهد اضافه شدن تولیدکنندگان بسیاری در بازار تولید عمده انواع تن ماهی هستیم. تن ماهی های موجود در بازار ایران عمدتا با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه روز بازار تهیه و تولید می شوند و هر کدام دارای ارزش غذایی بالا و کیفیت های فوق العاده عالی هستند. تمامی تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی بازار با ماهی هوور و گیدر این روزها بیشترین فروش را در داخل کشور در بین ادارات و ارگان های دولتی و بازاریان دارا می باشد.

مشخصات تن ماهی

لیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسب

بسباری این روزها به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مختلف هستند و می خواهند فروش های خوب و عالی را داشته باشند. تمامی عمده برندها و تولیدات بازار تن ماهی با طعم ها و کیفیت های مختلف هستند. استفاده از انواع ماهی هوور٬گیدر٬زرده و مارلین این روزها روی کیفیت تولیدات و برندهای تن ماهی بسیار تاثیرگذار هستند. برای خرید عمده تن ماهی و اطلاع از قیمت روز تن ماهی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید تن ماهی

لیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسبلیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسب

همه می دانند که تن ماهی این روزها دارای بالاترین کیفیت و بهترین قیمت است. تمامی خریداران عمده برندهای تن ماهی در بازار به دنبال خرید و فروش عمده تن ماهی هستند. خرید تن ماهی از درب کارخانه و از نمایندگی های برندهای مختلف تن ماهی امکان پذیر می باشد و شما می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین تولیدات روز را از مجموعه آوین کنسرو با قیمت های مقرون به صرفه و عالی را خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید. در صورت خرید عمده ماشینی می توانید از تخفیفات خرید عمده کارخانه نیز بهره مند شوید.

قیمت تن ماهی + خرید و فروش

لیست قیمت تن ماهی در ۲۸ شهریور؛قیمت مناسب

همه می دانند که قیمت انواع تولیدات و برندهای روز تن ماهی با هم متفاوت هستند و بستگی به نوع مواد اولیه و بازار خرید و فروش تن ماهی دارند که بسیار روی قیمت ها تاثیرگذار هستند. قیمت انواع تن ماهی در سال ۱۴۰۲ با یک افزایش قیمت چشمگیری روبه رو بوده است و ما هر روز در این بازار شاهد تولیدات مرغوب و عالی با قیمت ها و کیفیت های بالایی هستیم. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع کنسرو تن ماهی و خرید و فروش عمده برندهای مختلف روز تن ماهی می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و قیمت انواع تن ماهی با طعم ها و وزن های مختلف را هر روز استعلام بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی

  1. قیمت تن ماهی روز بازار چقدر است؟بین ۶۰ تا ۱۳۰ هزار تومان بسته به نوع برند و نوع ماهی
  2. انواع تن ماهی های بازار با چه ماهی هایی تهیه می شوند؟هوور و گیدر و زرده و مارلین اعلا
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *