مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار تن ماهی در ایران

بازار تن ماهی در ایران
آنچه در این مقاله می خوانید…

انواع تن ماهی

بهترین تن ماهی ایران

بازار تن ماهی در ایران

به دلیل توجه و تقاضای خاص مردم به این محصول باعث شده تولید و توزیع آن زیاد شود و خرید را برای مردم آسان تر کرده است.در خرید کنسرو ماهی باید نکاتی را توجه کنید اینکه اگر به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن مناسب و کیفیتش بالاتر است. قیمت پایین به دلیل نبود واسطه است. خرید این محصول به صورت عمده در درب کارخانه ها یا شهرهایی که در آن پرورش ماهی صورت می گیرد مانند شهرهای شمالی و جنوبی میتوانیم خریداری کنیم.در خرید تن ماهی باید به بسته بندی آن توجه کنیم که فرو رفتگی نداشته باشد.وقتی تن ماهی را خریداری می کنید بهتر است حدود ده دقیقه تا یه ربع آن را داخل آب جوش بیندازیم تا میکروب های آن کشته شود زیرا اگر میکروب موجود درآن کشته نشود ممکن است باعث ایجاد بیماری در انسان شود.کنسرو تن ماهی ۱۸۰ گرمی به علت طعم و مزه ی عالی یکی از غذاهای همیشگی در آشپزخانه ایرانی می باشد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. و این باعث توجه مردم به خرید این محصول شده است. قیمت تن ماهی بستگی به اندازه و وزن و نوع ماهی و برند کنسرو بستگی دارد. همچنین در نوع خرید عمده و یا جزئی و یا خرید از مرکز تولید این محصول همه در قیمتش تاثیر دارد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع تن ماهی و بهترین تن ماهی ایران بیشتر آشنا کنیم.

بازار تن ماهی در ایران

ایران قطب تولید عمده انواع تن ماهی با کیفیت های مختلف است و ما هر روز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیاد در این بازار هستیم.برای خرید عمده انواع تن ماهی قیمت مناسب می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

انواع تن ماهی

بازار تن ماهی در ایران

تن ماهی این روزها با ماهی های مختلفی تولید می شود و در انواع طعم های مختلف و کیفیت های مختلف راهی بازارهای داخلی و خارجی می شود.انواع تن ماهی موجود در بازار ایران عمدتا با ماهی های هوور٬زرده و گیدر٬مارلین و ساردین هستند که فروش بسیار بالاتری را به نسبت بقیه ماهی ها دارند.برای خرید عمده انواع تن ماهی درجه یک و اعلا فقط با ما ارتباط بگیرید و انواع تن ماهی با طعم های دودی٬شویدی٬فلفلی و زیتونی را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید.

بهترین تن ماهی ایران

بازار تن ماهی در ایران

همیشه ایران کشور پیش رو در تولید عمده انواع تن ماهی درجه یک و اعلا بوده است و ما هم هر روز شاهد تولیدات مرغوب و با کیفیت بسیار زیاد در این بازار بوده ایم.در حال حاظر بهترین تن ماهی های بازار ایران عمدتا با ماهی هایی هستند که در بالا نام بردیم که فروش بسیار خوبی را دارند.تن ماهی با وزن های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم که این روزها شما در بازار می بینید با برندهای زیر بهترین های بازار ایران هستند.

  • اورگانا
  • گلکسی
  • تاپسی
  • تحفه
  • مکنزی
  • ایلیکا
  • گلدن لوکس

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *