مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش صدف خوراکی در حجم بالا

پخش صدف خوراکی در حجم بالا

ویتامین های موجود در صدف خوراکی

صدف دریایی یا به فارسی گوش ماهی نام عامی است که به پوستهٔ سخت کلیه جانوران نرم‌تنی که دارای پوشش خارجی هستند اطلاق می‌شود، از قبیل دوکفه‌ای‌ها و شکم‌پایان. البته گاهی به پوسته حلزون نیز صدف اطلاق می‌شود. جنس پوستهٔ صدف از سیلیکات است. این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرمشان را دربر گرفته‌است. برخی از انواع صدف، خوراکی هستند. در ایران این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان دو کفه‌ای‌ها هستند. رنگ صدفی همان رنگ براق درون صدفهای مروارید ساز است. یا همان رنگ مروارید. هنگامی که به صدف ها می رسید، یا آنها را دوست دارید یا از آنها نفرت دارید یا حتی آنها را امتحان نخواهید کرد. اما آیا از فواید صدف اطلاع دارید؟ دشوار است که تصور کنید، این کاسه های کوچک و خوشمزه که نیازی به جویدن ندارند و به راحتی قابل خودن هستند، دارای مواد معدنی و پروتئینی های مهمی هستند. با این وجود، کالری موجود در صدف ها از قند و چربی نمی باشد.

پخش صدف خوراکی در حجم بالا

کالری موجود در صدف خوراکی

در هر وعده که شامل ۶ صدف است تنها ۴۳ کالری و ۱٫۴ گرم چربی (و کمتر از نصف گرم چربی اشباع شده) وجود دارد، که برای افراد چاق، یک غذای عالی به حساب می آید.یک وعده صدف حدود ۵ گرم پروتئین و حدود ۲ گرم کربوهیدرات دارد. صدف ها همچنین دارای کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین B-12 و همچنین روی و آهن هستند. روی یک ماده معدنی است که بدن شما برای بسیاری از فرآیندهای بیوشیمیایی مختلف نیاز دارد و برای سیستم ایمنی بسیار مهم است. صدف در رشد و تقسیم سلولی، بهبود زخم، و تجزیه کربوهیدرات به شما کمک می کند. در مواردی داروهای ضد آفتاب با استفاده از صدف ساخته می شود. در حالی که هیچ مدرکی برای این ایده وجود ندارد که این غذا قوای جنسی شما را افزایش می دهد، جالب است که توجه داشته باشید که روی برای سلامت جنسی مردان، در جهت افزایش میزان تستوسترون و تولید اسپرم ضروری است.

پخش صدف خوراکی در حجم بالا

قیمت صدف خوراکی صید روز

صدف خوراکی یکی از محصولات دریایی فوق العاده خوشمزه و با کیفیت است که خواص فوق العاده زیادی دارد و امروز بسیاری از بیماری ها با خوردن صدف خوراکی به راحتی درمان می شوند.وشما عزیزان برای استفاده از صدف خوراکی تازه صید دریا در حجم بالا فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و صید همان روز با قرار دادن داخل پالت یخ برای شما صدف تازه ارسال کنیم تا از خوردن آن لذت ببرید.

پخش صدف خوراکی در حجم بالا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.