مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف
بازار تن ماهی بهترین بازار خرید و فروش در ایران است و عمده تولیدات و برندهای مختلف کارخانه های تن ماهی در ایران در تهران فروش های بالایی را دارند و مشتری های بسیار زیادی را به سمت خودشان جذب کرده اند.

تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف

تمامی عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران در باکس ها یا شیرینگ های ۲۴ عددی هستند و هر کدام در بازار فروش های متفاوت و مختلفی را دارند و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند. عمده تولیدات تن ماهی ۲۴ عددی در جنوب کشور بیشترین طرفدار و بیشترین تولید را دارند و این روزها در بازارهای بزرگ ایران نیز عمده تولبدات جنوب کشور مطرح هستند.

  • بیشتر بخوانید؛ تن ماهی ۱۸۰ گرمی

یکی از وزن های تن ماهی که این روزها در بازار ایران جزو پر فروش ترین وزن های تن ماهی است تن ماهی ۱۸۰ گرمی می باشد. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی در بازار ایران با ماهی های هوور و گیدر درجه یک و اعلا هستند تا بازار ایران و بازار کشورهای همسایه فروش های خوبی را داشته باشند.

مشخصات تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف

تمامی عمده تولیدات تن ماهی ۲۴ عددی دارای مشخصات خاصی هستند٬از شیرینگ یا بسته بندی تا قوطی و نوع مواد اولیه استفاده شده در خط تولید جزو مشخصات عمده تولیدات تن ماهی ۲۴ عددی هستند و هر کدام در بازار فروش های عالی را دارا نمی باشند. قیمت عمده تولیدات و مشخصات تن ماهی ها و برندها با هم متفاوت هستند که در ادامه این مقاله اشاره خواهیم کرد.

  • بیشتر بخوانید: تن ماهی ۱۲۰ گرمی

یکی از تولیدات تن ماهی که در بازار ایران فروش های خوب و عالی را دارد و این روزها توانسته مشتری های بسیاری را به سمت خودش جذب کند ات ماهی ۱۲۰ گرمی است. تن ماهی ۱۲۰ گرمی که بیشتر در پادگان های نظامی و ادارات دولتی و خصوصی بیشترین مصرف و بیشترین فروش را دارد دارای کیفیتی فوق العاده عالی و قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

خرید تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف

تمامی خریداران عمده برندهای تن ماهی در بازار ایران به دنبال خرید عمده تن ماهی ۲۴ عددی با مواد اولیه مرغوب و درجه یک در بازار هستند و مشتری های بسیار زیادی را به سمت خودشان جذب کرده اند. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ۲۴ عددی با بسته بندی های بسیار زیبا به صورت کارتنی و شیرینگ به بازار عرضه می شوند. همچنین از طریق اینترنت می توانید عمده تولیدات و برندهای تن ماهی را سفارش دهید و با قیمتی عالی خریداری کنید.

  • بیشتر بخوانید: تن ماهی روز بازار

بازار تن ماهی این روزها فروش های بسیار خوب و عالی را دارا می باشد و مشتری های بسیار خوب و عالی را دارا می باشند. بازار تن ماهی پر شده است از انواع برندهای تن ماهی با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت که هر کدام بازار فروش متفاوتی را دارا می باشند و این روزها فروش های بسیار خوبی را در بازار دارند.

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی + خرید و فروش

تن ماهی ۲۴ عددی؛ساده و طعم دار با وزن های مختلف

تمامی عمده تولیدات و برندهای تن ماهی با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین در بازار ایران دارای قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی در بازار هستند. عمده تولیدات تن ماهی ۲۴ عددی در بازار با قیمت های مختلفی خرید و فروش می شوند. برای اطلاع از قیمت دقیق عمده تولیدات تن ماهی ۲۴ عددی و همچنین بازار فروش عمده تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید و فروش های خوب و عالی را تجربه کنید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی ۲۴ عددی

  • تن ماهی چه مدت تاریخ دارد؟

تن ماهی دو سال تاریخ انقضا دارد.

  • تن ماهی ۲۴ عددی چه خواصی دارد؟

تن ماهی دارای انواع ویتامین ها و املاح معدنی درجه یک و عالی هستند که برای بدن خاصیت دارند.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *