مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

تولید با کیفیت ترین تن ماهی ایران

یک تن ماهی با کیفیت و فوق العاده عالی با طعمی دلپذیر امروز در شرکت آوین کنسرو با یک برند عالی مانند شیلانه تولید می شود که اگر بخواهیم فرآیند تولید یک تن ماهی با کیفیت را بگوییم روش زیر باید طی شود تا یک تن ماهی وارد بازار شود:

solid pack : در این روش ماهی تن به صورت یک تکه بریده شده و سپس ماهی تن در قوطی قرار داده می شود .
chunk pack : در این روش تکه های بزرگ بریده شده از ماهی تن پخته در قوطی ها پر می شوند یه طوری که در نهایت در یک قوطی کنسرو ماهی تن ممکن است چند تکه ماهی به صورت کاملا فشرده قرار گرفته باشند.
flake pack : این نوع کنسرو ماهی تن از تکه های کوچک گوشت ماهی که در روی میز مخصوص تمیز کردن باقی مانده اند تهیه می شود.
Grated pack : در این روش گوشت ماهی تن ابتدا از ماشین مخصوص chopping machine عبور داده می شود تا به صورت مخلوط و یک دست درآید.سپس این مخلوط از صفحات سوراخ دار گذرانده می شود تا محصول نهایی یک اندازه شود.
آخرین مرحله قبل از دربندی اضافه کردن افزودنی هایی است که بر حسب نوع محصول ممکن است با یکدیگر اختلافاتی داشته باشند.نمک،سیر،ادویه،روغن های گیاهی مواردی هستند که در این مرحله به قوطی کنسرو ماهی تن اضافه می شوند.
قوطی های ماهی تن کنسرو پر شده پس از دربندی و شستشو در یک can-washer مخزنی یا خطی آماده ی فرایند حرارتی نهایی خواهند بود.بدیهی است درجه حرارت و زمان فرایند بر حسب اندازه ی قوطی متفاوت خواهد بود.
در پایان عملیات قوطی های ماهی سالمون تن کنسرو استریل شده در داخل اتوکلاو به کمک آب سرد در مدت ۳۰ دقیقه سرد می شوند و سپس با محلول های شستشوی قلیایی شسته شده و پس از خشک شدن به انبار فرستاده می شوند.

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

فروش کنسرو تن ماهی شیلانه به قیمت تولید

در تولید تن فیله ماهی از ماهی گیدر یا هوور استفاده می‌کنند که به دلیل صید سنتی ماهی در ایران امکان تامین ماهی تن در تمام فصل‌های سال در داخل وجود ندارد به‌طوری که به گفته صنعتگران این حوزه تنها ۵ درصد از ماهی‌های داخلی برای تولید تن ماهی استفاده و بقیه از کشورهای کره‌جنوبی و اسپانیا وارد کشور می‌شود اما آنچه باعث شده تا تولیدکنندگان تن ماهی با ۵۰ درصد ظرفیت اقدام به تولید کنند،کاهش قدرت خرید مردم و گران بودن ماهی است که سبب شده ماهی از سبد خرید خانوار حذف شود. مقایسه قیمت یک عدد تن ماهی با یک کیلو مرغ به خوبی می‌تواند دلیل کاهش تقاضا را در این صنعت نشان دهد؛ گران بودن گونه‌های مختلف ماهی‌های تن ماهی دلیل آن است، چراکه ۸۵ درصد قیمت هر تن ماهی مربوط به گوشت مصرفی در آن است.و امروز تن ماهی شیلانه با استفاده از ماهی گیدر در تن های خود برای این که همه بتوانند از تن ماهی استفاده کنند به قیمت درب کارخانه در مراکز فروش عرضه می کند.

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

بهترین برند کنسرو تن ماهی ایرانی

آیا به دنبال تن ماهی با کیفیت هستید؟آیا قیمت تمام شده تن ماهی برایتان مهم است؟در اینجا باید بگویم براساس تحقیقات صورت گرفته یک تن ماهی خوب باید در آن از بهترین نوع ماهی یعنی هوور یا گیدر استفاده شود و اینکه ماهی تازه صید شود و پس از انجماد برای تولید تن ماهی استفاده شود و سیب سلامت وزارت بهداشت را داشته باشد و مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا باشد و کنسرو تن ماهی شیلانه با ماهی گیدر امروز یک تن با کیفیت و اعلا در بین تمام برندها است.

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

 

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر ما در سراسر ایران کنسرو ماهی شیلانه را خریداری کنید و همچنین به صورت خرید اینترنتی و یا اینکه اگر تن ماهی شیلانه را به صورت عمده و تناژ بالا می خواهید می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و به قیمت درب کارخانه و با تخفیفات ویژه یک تن ماهی با کیفیت را خریداری کنید.

فروش عمده کنسرو تن ماهی شیلانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.