مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده قلیه ماهی بوشهری

آنچه در این مقاله می خوانید...

3 ویژگی مهم قلیه ماهی بوشهریتولید کننده قلیه ماهی ارزان قیمت

قلیه ماهی بوشهری یکی از غذاهای تقریبا ترش و بسیار خوشمزه است که در پخت آن از ماهی و سبزیجات مختلف استفاده می شود. توزیع کننده قلیه ماهی بوشهری، این محصول را مستقیماً از شهر بوشهر به سایر شهرها ارسال می نماید و توزیع محصولات خود را معمولاً در کامیون های مخصوص یخچال دار انجام می دهد تا ماهی ها در هنگام رسیدن به مقصد کاملا سالم و بهداشتی باشند. 

توزیع کننده قلیه ماهی بوشهری

3 ویژگی مهم قلیه ماهی بوشهری

3 ویژگی مهم قلیه ماهی بوشهری قلیه ماهی غذای بسیار خوشمزه است که به دلیل استفاده از ماهی و سبزیجات مختلف در آن خواص بسیار زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید است‌. استفاده از قلیه ماهی و گنجاندن آن در بین غذاها در طول یک ماه باعث می‌شود میزان فسفر جذب شده به مغز انسان بیشتر شود و باعث افزایش هوش به خصوص در بین کودکان و نوجوانان می‌شود.

قلیه ماهی ممتاز را با ویژگی های زیر می توان شناخت: 

  • استفاده از تمبر هندی: در قلیه ماهی اصیل و با کیفیت شهر بوشهر علاوه بر استفاده از چاشنی های مانند رب از تمبر هندی سیاه نیز استفاده می شود. در واقع تمبر هندی را می‌توان یکی از مهم‌ترین مواد اولیه در تولید این غذا دانست که هم آن را به رنگ مایل به قهوه ای در می آورد و هم طعم آن را ترش و خوشمزه تر می کند. 
  • معطر بودن: استفاده از سبزیجات معطر در پخت این غذا باعث می شود غذا از روی بی نظیر به خود بگیرد. سبزی های مانند گشنیز و شنبلیله بوی بسیار خوبی دارند و باعث می‌شوند این غذا بسیار معطر باشد و در هنگام استفاده از آن کاملاً عطر سبزی تازه را در آن حس نمایید. 
  • استفاده از سیر: اگر در هنگام پخت قلیه ماهی تنها به آن پیاز اضافه کنید، طعم و مزه خوبی ندارد. بنابراین باید علاوه بر پیاز، سیر را در مراحل اولیه پخت این غذا تفت داده و در آن به کار گیرید. 

تولید کننده قلیه ماهی ارزان قیمت

تولید کننده قلیه ماهی ارزان قیمت تولید کننده قلیه‌ماهی ارزان سعی دارد قلیه ماهی را با بهترین کیفیت و با دستور پخت مخصوص قلیه ماهی بوشهری تولید نماید و آن را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. موارد بسیار زیاد روی هزینه هایی که برای تولیدکنندگان اتفاق می افتد، تاثیر گذار است که از جمله آنها می‌توان به قیمت روز ماهی اشاره نمود و هرچه قیمت روز ماهی بالاتر باشد، قیمت قلیه ماهی نیز به مراتب بالاتر می رود. همچنین امروزه هزینه های قوطی های کنسرو بالاتر رفته است که روی قیمت قلیه ماهی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. 

با وجود تمام تفاسیر بالا تولیدکننده قلیه‌ماهی ارزان قیمت سعی می‌کند تمام هزینه های اضافی در تولید این محصول را حذف نموده و با در نظر گرفتن سود کمتر برای خود، این محصول را با قیمتی بسیار مناسب به خانواده‌های ایرانی عرضه نماید. 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *