مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی عمده به اروپا

صادرات کنسرو لوبیا چیتی عمده به اروپا

بهبود سیستم عصبی با کنسرو لوبیا چیتی

همان طور که می دانید، سیستم عصبی مهم ترین بخش بدن است و افراد باید خود را موظف بدانند تا از این قسمت مراقبت ویژه را به عمل بیاورند. تحقیقات علمی نشان می دهد که کمبود برخی از مواد غذایی ممکن است باعث تحریک و آسیب سیستم عصبی بدن شود. البته امروزه به دلیل وجود مشکلات اقتصادی واجتماعی در میان جوامع بشری، افراد بیشتری دچار بیماری ها و اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی می شوند. بدن انسان برای سلامت باید انواع ویتامین ها مانند B ، C ، D ، E و املاح معدنی را در برنامه غذایی خود جای دهد.از قدیم گفته‌اند لوبیا برای سلامتی خوب است. هر چه بیشتر لوبیا بخورید، بیشتر لبخند می‌زنید. لوبیا در فهرست بمب‌های سبز دکتر فورمن هم آمده‌ است. چون این غذا ضد دیابت است و باعث کاهش وزن هم می‌شود. این غذا برای حال روحی هم خوب است، زیرا بدن آنها را آهسته هضم می‌کند. به‌همین‌خاطر لوبیا می‌تواند سطح قندخون را ثابت نگه دارد. هر غذایی که سطح قندخون شما را تنظیم کند برایتان مفید است. این درواقع تنها نوعی از نشاسته است که باید مصرف کنید. بنابراین لوبیا را روی سالاد خود بریزید. با خوردن لوبیا دیگر دل‌تان نان یا سایر غلات فراوری‌شده نمی‌خواهد.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی عمده به اروپا

انرژی موجود در کنسرو لوبیا چیتی

لوبیا از مواد غذایی سالم و خوشمزه‌ای است که بسیاری از افراد مصرف آن را فراموش می‌کنند، لوبیا دارای مقدار زیادی فیبر، آنتی اکسیدان، پروتئین، آهن، پتاسیم، منیزیم، روی و مس است. خوردن منظم لوبیا خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و سرطان را کاهش می‌دهد. به علاوه پس از مصرف این خوراکی، فرد برای چند ساعت احساس سیری خواهد بود و این امر به کاهش وزن کمک کند. با افزایش سن بدن به کالری کمتر و مواد مغذی بیشتری نیاز پیدا می‌کند و لوبیا دارای این ویژگی است.لوبیا چیتی رنگ صورتی کمرنگی دارد و دارای خال‌های قهوه‌ای مایل به سرخ است، البته رنگ این لوبیا بعد از پخت تغییر می‌کند و به رنگ قهوه‌ای مایل به صورتی تبدیل می‌شود. پخت این لوبیا معمولا بین یک تا ۲ ساعت طول می‌کشد.زمانیکه میزان کالری دریافتی را برای کاهش وزن پایین می آورید، این کالری برای تامین نیاز روزانه بدن به ویتامین ها و موادمعدنی کافی نخواهد بود. بنابراین بدن شما نیاز به موادغذایی سرشار از موادمغذی از جمله لوبیا دارد. لوبیا منبع خوبی از پروتئین بوده، از طرفی مقادیرآهن و روی موجود در آن مشابه این میزان مواد معدنی در گوشت، مرغ و غذاهای دریایی است. لوبیا همچنین منبعی از فیبر، پتاسیم و فولات محسوب می شود. براساس مجله بریتانیایی تغذیه، افرادی که میزان لوبیای بیشتری مصرف می کنند، مقادیر بهتری از پروتئین، فیبر، آهن، روی و ویتامین های گروه B را دریافت خواهند کرد.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی عمده به اروپا

خرید کنسرو لوبیا چیتی با ضمانت کیفیت

شرکت بازرگانی تجاری آوین کنسرو با تولید برندهای معروف کنسرو لوبیا در بازار ایران امروز این محصول فوق العاده عالی را با بسته بندی های جدید و با استفاده از لوبیا درجه یک و عالی با برندهای معروف بازار تولید می کند برندهایی که امروز فوق العاده طرفدار دارند و امروز کشورهای اروپایی به دلیل کیفیت تولیدی محصولات ما خواهان خرید از مجموعه ما هستند و این امروز یک افتحار است که کیفیت ایرانی حرف اول را در دنیا می زند.برندهایی مانند:اورگانا،سیحون،چینود،شبنم،اصالت،قشقایی،برای ثبت سفارش و اطلاع از یمت ها با ما در ارتباط باشید.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی عمده به اروپا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.