مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف
آنچه در این مقاله می خوانید…

بازار تن ماهی در کشور

صادرات تن ماهی

بازار تن ماهی در کشورهای مختلف

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

این روزها بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف بسیار داغ است و عمده تولیدات بسیاری به کشورهای دیگر صادر شده اند و فروش بالایی دارند.

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

امروز می خواهیم بررسی کنیم که چه مواد اولیه در تولید تن ماهی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است همه جواب این سوال را می دانند ماهی و روغن٬ که امروز در مورد روغن تن ماهی صحبت می کنیم. علاوه بر کاهش خطر بیماری قلبی، روغن ماهی نیز می‌تواند باعث کاهش جزئی در میزان فشار خون شود. این به این دلیل است که اسیدهای چرب امگا ۳ توانایی افزایش رقیق‌سازی عروق خونی و کاهش فشار خون را دارند. این همچنین به افراد مبتلا به اترواسکلروز کمک می‌کند، وضعیتی که در آن مواد چرب در طول دیواره‌های شریان خود ساخته می‌شوند. اترواسکلروز می‌تواند به صورت فیزیکی بخش‌هایی از شریان‌ها را مسدود کند و به‌طور بالقوه منجر به لخته‌های خونی شود که باعث حمله یا سکته قلبی می‌شوند. مصرف روغن ماهی می‌تواند با کاهش تنگی عروق و محدود کردن تولید مواد چرب بر روی دیواره رگ‌ها به کاهش این مشکل کمک کند. از این رو بسیاری از کارشناسان تغذیه توصیه می کنند تا تن ماهی را در برنامه غذایی خودمان قرار دهیم و از خواص فوق العاده زیادی آن بهره مند شویم. از طرفی نوع ماهی استفاده شده در تولید تن ماهی نیز اهمیت دارد چرا که هر کدام از ماهی ها خواص مختلفی را دارند و هر کدامشان طرفداران خود را در بازار دارند. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بازار تن ماهی در کشور٬صادرات تن ماهی و همچنین بازار تن ماهی در کشورهای مختلف بیشتر آشنا کنیم تا با اطلاعات زیادی تولیدات خوب و درجه یک بازار را خریداری کنید.

بازار تن ماهی در کشور

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

کشور ما ایران نشان داده که در همه زمینه ها مخصوصا صنعت بزرگ غذا رشد قابل توجهی را داشته و توانسته بازارهای این صنعت را در دست بگیرد و با تولیدات مرغوب و درجه یک به همه کشورها ثابت کند که می تواند برترین در هر زمینه ای باشد. تن ماهی با توجه به اینکه یک غذای آماده پر خاصیت و پر فایده است طرفداران بسیاری را در داخل کشور دارد و مشتری های عمده بسیاری خواهان خرید عمده تن ماهی از درب کارخانه ای ایران هستند تا بتوانند با خرید تن ماهی و فروش آن در بازار امرار معاش کنند. داغ بودن بازار تن ماهی به دلیل وجود برندهای بسیار زیاد با کیفیت و قیمت های مختلف می باشد٬ اگر از آن دسته از افرادی هستند که برندهای خوب و درجه یک بازار را می شناسید تردید نکنید و با خرید تن ماهی از بازار های داخل کشور فروش عمده آن در داخل را آغاز کنید تا همه بتوانند برترین و مرغوب ترین تولیدات تن ماهی را تست کنند و همیشه در برنامه غذاییشان خوردت تن ماهی ها با طعم های مختلف را بچشند. اگر می خواهید در بازار تن ماهی کار کنید و تولیدات مرغوب بسیار زیادی را خرید و فروش کنید فقط از درب کارخانه عمده برندهای تن ماهی را خریداری کنید تا قیمت تمام شده آن برای شما به صرفه باشد تا بتوانید فروش های خوبی را داشته باشبد. تمامی تولیدات تن ماهی در بازار ایران جزو برندهای صادراتی و پر فروشی هستند که سال ها مشتری داشته اند و سال ها است در تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند.

صادرات تن ماهی

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

مغوله صادرات یک بحث کاملا جدا می باشد و تمامی عمده تولید کنندگان و خریداران و فروشندگان عمده تن ماه می دانند که باید تولیدات کارخانه ها را به دنبا معرفی کنند تا بتوانند فروش های بالایی را داشته باشند و تولیدات عمده انجام دهند. عمده کارخانه های تولیدی تن ماهی در ایران برندهای تن ماهی را با انواع ماهی های مختلف اعم از هوور و گیدر و مارلین و زرده تولید می کنند و با بسته بندی های زیبا و با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم راهی بازار می کنند تا بتوانند نظر مشتریان مختلف را به خود جذب کنند و حتی سمپل یا همان نمونه هم به کشورهای همسایه ارسال می کنند تا در صورت موافقت بتوانند تولیدات عمده بسیاری را به کشورهای مختلف صادر کنند. صادرات تن ماهی برای ایران ارزآوری بالایی را دارد و تمامی تولید کننده در یک گوشه ذهنشان همیشه صادرات تن ماهی را دارند چرا که درآمد بسیار بالایی را دارد. در صادرات تن ماهی نکات بسیار مهمی مطرح است اولین نکته کیفیت برندهای تولید شده می باشد که باید جزو درجه یک ترین و مرغوب ترین تولیدات باشد٬قیمت عمده تن ماهی باید بسیار مناسب باشد تا مشتری های بسیاری را داشته باشد. حتی امروز طبق سفارش هم ما تولید می کنیم مثلا ارزان ترین تولیدات تن ماهی را برای کشورهای حاشیه خلیج فارس که قیمت برایشان تهمیت ندارد تولید و عرضه کرده ایم.

بازار تن ماهی در کشورهای مختلف

بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف

کشورهای بسیار زیادی در دنیا هستند که خواهان خرید تن ماهی و مشتری های عمده برندهای با کیفیت و قیمت مناسب تن ماهی هستند. کارخانه های ایران همه در تلاش هستند که تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار خوبی را تولید کنند تا حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشند از طرفی حس رقابت بین برندها برای فروش های بالا سبب شده تاتولیدات با کیفیت و قیمت مناسب بسیار زیادی را ببینیم که امروز کشورهای همسایه و اروپایی به شدت به دنبال خرید تن ماهی های بازار ایران برای کشورهایشان باشند. کشورهایی همچون پاکستان٬افغانستان و عراق از جمله کشورهایی هستند که به دنبال تولیدات ارزان قیمت در بازار هستند و کشورهای اروپایی مانند روسیه و کشورهای آفریقایی و همچنین کشوری مثل عمان و باکو به شدت تولیدات با کیفیت تا قیمت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. ما در ایران بازار تمامی کشورهای مختلف را بررسی کرده ایم تا متوجه بشویم که نیازهای کشورهای مختلف چه نوع تن ماهی با چه نوع ماهی می باشد تا بر اساس همان بازار آن کشور را در دست بگیریم. در حال حاضر هر چقدر تولیدات از کیفیت هایی بالایی برخوردار باشند می توانند فروش های بالاتری را داشته باشند و بازار آن کشور ها را در دست بگیرند.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *