مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان کنسرو ماهی ساحل طلایی از نمایندگی

خرید ارزان کنسرو ماهی ساحل طلایی از نمایندگی

کمک به سوخت و ساز بدن با کنسرو ماهی

مصرف پروتئین بیشتر تعداد کالری که می سوزانید را افزایش می دهد. به نظر می رسد هضم پروتئین سرعت متابولیک را از 20 تا 35 درصد افزایش می دهد که در مقایسه با هضم کربوهیدرات ها رقم چشمگیری است. در حقیقت، مطالعات متعددی نشان داده اند که وقتی افراد رژیم های غذایی پر پروتئین می خورند، تا چندین ساعت پس از خوردن غذا سوختن کالری همچنان ادامه دارد.ماهی قزل آلا یک ماهی چرب محسوب می شود، به این معنی که پر از اسید های چرب امگا 3 است. ماهی قزل آلا همچنین منبع عالی پروتئین است و می تواند به فرد احساس رضایت بیشتری بدهد. ماهی قزل آلا به اندازه برخی گزینه های دیگر پروتئینی از نظر بودجه مناسب نیست.تن ماهی از جمله مواد غذایی است که از درصد پروتئین بالایی برخوردار است. به طور کلی ماهی ها می توانند یک منبع غذایی مناسب برای تامین پروتئین بدن باشند و در این میان تن ماهی نیز بی شک این ویژگی را با خود به همراه دارد. پروتئین تن ماهی آنقدری هست که نیاز روزانه افراد و حتی ورزشکاران را تامین کرده و نیاز به دیگر منابع غذایی را از بین ببرد.پروتئین تن ماهی یک انتخاب عالی برای افرادی است که وقت و فرصت کافی برای پخت و مصرف دیگر منابع پروتئینی را ندارند. تن ماهی از درصد چربی و کربوهیدرات پایینی برخوردار است و هر قوطی از آن حدود ۵۰۰ کالری انرژی دارد. بنابراین به نظر می رسد تن ماهی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن، بدون آنکه چربی یا کربوهیدرات اضافه دریافت کند، گزینه ای ایده آل به شمار می رود.اگر بخواهیم مقدار پروتئین تن ماهی را با استفاده از اعداد و ارقام بیان کنیم باید بگوییم که هر قوطی تن ماهی چیزی در حدود ۵۰ گرم پروتئین دارد. با توجه به آنکه یک قوطی تن ماهی بزرگ حدود ۱۸۰ گرم است می توان گفت در هر یک گرم تن ماهی حدود ۰.۲۷ گرم پروتئین وجود دارد. البته این مقدار با توجه به برند تن ماهی و نوع ماهی به کار رفته برای ساخت آن می تواند تفاوت هایی داشته باشد اما ما آماری را بیان کردیم که تقریبا برای بیشتر تن ماهی ها برقرار است.

خرید ارزان کنسرو ماهی ساحل طلایی از نمایندگی

ماهی مخصوس کنسرو ماهی چیست؟

ماهی مخصوص تن ماهی چیست ؟ همه شما به‌خوبی می‌دانید طعم و مزه کنسروهای ماهی با یکدیگر بسیار تفاوت دارد. این امر ارتباط مستقیم با نوع ماهی مصرفی برای آماده‌سازی تن ماهی دارد. ماهی‌های که طبع گرم دارند و ماهی‌های که طبع سرد دارند تماماً بر اساس قدرت ماندگاری و تحمل در برابر درجه حرارت بالا برای آماده‌سازی کنسرو ماهی مورداستفاده قرار می‌گیرند.برای تولید کنسرو تن ماهی از انواع ماهی تن آبزیان متفاوت استفاده می‌شود، اما عمده‌ترین نوع ماهی که به کار گرفته می‌شود شامل ماهی گِباب، تون، گیدر، زرده یا صارم است که استقبال بسیار زیادی نیز از آن‌ها شده است. گوشت ماهی تن ۱۲۱ درجه به مدت یک ساعت حرارت می‌بیند و بسیاری از سخت‌پوستان و پستانداران این درجه حرارت را نمی‌توانند تحمل کنند و به قولی گوشت آن‌ها از هم باز می‌شود. در ایران عموماً برای تولید تن ماهی از ماهی گیدر و هوور استفاده می‌کنند ازآنجایی‌که صید سنتی محدودیت دارد امکان تأمین تمام ماهی تن در سال فراهم نیست.

خرید ارزان کنسرو ماهی ساحل طلایی از نمایندگی

عرضه کنسرو ماهی ساحل طلایی درجه 1

شرکت آوین کنسرو امروز پر برندترین شرکت ایران شناخته می شود که انواع کنسرو تن ماهی را با برندهای زیادی تولید و روانه بازار ایران می کند شاید امروز کنسرو تن ماهی ساحل طلایی را نخورده باشید ولی امتحان کنید تا متوجه کیفیت تولیدات ما در مجموعه آوین کنسرو شوید ما امروز کنسرو ماهی ساحل طلایی را با ماهی هوور درجه یک و عالی صید روز دریا در کارخانه تولید و در بسته بندی زیبا در قوطی های 150 و180گرمی روانه بازار می کنیم و شما عزیزان در هرجای ایران باشید با یک تماس می توانید با کیفیت ترین محصولات را خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

خرید ارزان کنسرو ماهی ساحل طلایی از نمایندگی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.