مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

تولید تن ماهی اورگانا در کارخانه های مدرن

کارخانه های زیادی در ایران شروع به تولید تن ماهی با دستگاه های پیشرفته کرده اند.از آن جایی که کشورمان دارای منابع عظیمی در زمینه شیلات و انواع فراورده های دریایی میباشد، محصولات کشورمان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار میباشد.در سطح ایران حدود 170 واحد تولید کننده تن ماهی وجود دارد، که این مسئله باعث تامین نیاز کشور و همچنین صادرات تن ماهی به کشورهای همسایه شده است.ولی ما امروز بهترین برند تن ماهی در ایران با کیفیت فوق العاده بالا را با جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا که هنوز وارد ایران نشده اند برای شما تولید میکنیم و این برند اورگانا است که خود را از لحاظ کیفیت و قیمت مناسب از بقیه تن ماهی ها جدا کرده است تن ماهی اورگانا امروز در بازرهای داخلی و خارجی به صورت عمده و خرده به فروش می رسد و طرفداران زیادی را طی مدت کوتاه خط تولید آن به خودش اختصاص داده است.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

نمایندگی پخش و فروش تن ماهی اورگانا در تهران

شرکت های تولید کننده تن ماهی در ایران برای نشان دادن و معرفی برند خود در ایران در شهرهای مختلف دفتر نمایندگی می زنند.ما امروز افتخار این را داریم که در تهران دفتر نمایندگی اورگانا را دایر کرده ایم تا همه بتوانند بهترین تن ماهی ایران یعنی اورگانا را خریداری کنند و از یک خرید واقعی لذت ببرند.این نمایندگی ها در کارهای دیگری نیز مشغول هستند که تبلیغات، پذیرش سفارش ها و پخش عمده را نیز شامل می شود. آن ها به راحتی در دسترس می باشند و دارای نشانی ها و شماره تلفن های مشخصی هستند. شعبات فروش تن ماهی اورگانا،محصول را در کیفیت های گوناگونی عرضه می کنند.هر چقدر که برند عرضه کننده محصول، شناخته شده تر باشد و هم چنین سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار را داشته باشد، گزینه رایج تری برای خریداران به شمار رفته و در نتیجه فروش بیشتری از محصول را شامل می شود.برای خرید این محصول مناسب و استاندارد، راه های زیادی پیش روی خریداران قرار دارد که از بهترین آن ها، مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات می باشد.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

هزینه حمل و نقل تن ماهی اورگانا در ایران

اما خرید تن ماهی از نمایندگی های اورگانا در سراسر ایران به همان قیمت درب کارخانه انجام می شود ولی ما امروز یک راه آسان برای شما گذاشته ایم که دیگر در این اوضاع پیش آمده در ایران و وجود ویروس کرونا مجبور نباشید از خانه بیرون بیایید و آن هم خرید اینترنتی از فروشگاه ماست.شما می توانید محصولات تن ماهی اورگانا را هم به صورت عمده و خرده به همان قیمت درب کارخانه به صورت اینترنتی خریداری کنید و اگر بتوانید تناژ بالا خریداری کنید ما می توانیم هزینه حمل و نقل تن ماهی اورگانا را از شما نگیریم و این یک فرصت و تخفیف فوق العاده برای شماست برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه قیمت ها و انواع محصولات اورگانا به خصوص تن ماهی اورگانا می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

فروش تن ماهی اورگانا  با نازل ترین قیمت

خواص تن ماهی اورگانا چیست که امروز طرفداران زیادی دارد؟

  • کنسرو ماهی تن دارای نمک است، یعنی با مصرف کنسرو ماهی تن مقدار زیادی سدیم وارد بدن می‌شود که با پتاسیم موجود در بدن مقابله می‌کند. سعی کنید تا حد امکان، به جای کنسرو ماهی تن از ماهی تن تازه استفاده کنید.
  • یک وعده‌ی مصرف گوشت ماهی تن می‌تواند تقریبا ۲۰۰ درصد نیاز روزانه به آنتی‌اکسیدان را تامین کند.
  • درمان طبیعی امراض و بیماری‌ها عوارض جانبی مصرف داروهای شیمیایی را به همراه ندارد. ماهی تن سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌توانند در برخی موارد جایگزین داروهای صنعتی شوند.
  • مصرف ماهی تن دست‌کم هفته‌ای دو وعده می‌تواند ال‌دی‌ال را کاهش دهد و سطح اچ‌دی‌ال را بهبود ببخشد.
  • افراد بزرگسال با مصرف پنج وعده ماهی تن در طول هفته، می‌توانند خطر سکته‌ی مغزی را تا ۳۰ درصد در خود کاهش دهند. ماهی تن به کمک مجموعه‌ی ویتامین B و اسید فولیک خود، از ایجاد لخته‌های خونی پیشگیری می‌کند و وضعیت دیواره‌های سرخرگی را بهبود می‌بخشد.

به همین دلیل امروز تن ماهی اورگانا بهترین برند تن ماهی ایران است چون امروز با مدرن ترین دستگاه ها این تن ماهی تولید و به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد و ما خوشحالیم که امروز بهترین برند های تن ماهی را علاوه بر اورگانا تولید می کنیم و برای صادرات به دیگر کشورها نیز ارسال میکنیم.برای ثبت سفارش همین حالا عجله کنید و از تخفیفات عیدانه ما بهره مند شوید.

مرکز خرید انواع تن ماهی اورگانا

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.