مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کنسرو سیحون خوشمزه

عرضه کننده کنسرو سیحون خوشمزه

کاهش مشکلات پوستی با مصرف کنسرو تن سیحون

پوست صورت برای این که با نشاط و درخشان باقی بماند به اسید‌های چرب احتیاج دارد از جمله اسید‌های چرب، امگا ۳ است که به روغن ماهی معروف است. امگا ۳ چیست؟! امگا ۳ اسمی است که بر گروهی از اسید‌های چرب متنوع غیراشباع اطلاق می‌شود.اسید چرب امگا ۳ خانواده‌ای از اسید‌های چرب اشباع نشده هستند که اولین پیوند دوگانه آن‌ها بین سومین و چهارمین کربن در زنجیره کربنی قرار گرفته‌است و در بدن انسان ساخته نمی‌شوند به همین دلیل باید امگا ۳ را از منابع غذایی به دست آورد. گفتنی است که امگا ۳ از سه اسید چرب از جمله آلفا-لینولنیک اسید (Alpha-Linolenic Acid)، ایکوزا پنتانوئیک اسید (Eicosapentaenoic acid) و دوکوزاهگزائنوئیک اسید (Docosahexaenoic acid) تشکیل شده است و باعث می شود که مشکلات پوستی با مصرف کنسرو تن ماهی سیحون برطرف شود چون این کنسرو ماهی سیحون تمام خواص ماهی را در خود دارد.

عرضه کننده کنسرو سیحون خوشمزه

ماندگاری بالای کنسروهای سیحون

اما نکاتی در مورد نگهداری کنسرو ماهی سیحون که در زیر به آنها اشاره می کنیم و با رعایت این نکات می توان سلامت خود را با خوردن کنسرو تن ماهی تضمین کرد:

  • جوشاندن کنسرو تن ماهی سیحون به مدت 20 دقیقه قبل از خوردن.
  • اگر کنسرو را جوشاندید ولی استفاده نکردید، مشکلی نیست اما هر گاه خواستید در آن را باز کنید،دوباره قوطی را بجوشانید زیرا ممکن است طی این مدت تعدادی از‌ هاگ‌های باکتری فعال شده و سم تولید کرده باشند.
  • محل نگهداری کنسرو بعد از جوشاندن درصورت عدم مصرف نباید خیلی خنک باشد.مهم این است محل نگهداری دارای نوسان دمایی نباشد زیرا باعث می شود کنسرو به نقطه شبنم برسد و سطح قوطی را رطوبت بگیرد.
  •  قوطی کنسرو را برای گرم کردن به طور مستقیم روی شعله نگذارید. در اثر شعله مستقیم، لحیم جداره قوطی ذوب می‌شود و ذرات فلز وارد ماده غذایی می‌شود.
  • قوطی زنگ زده را مصرف نکنید. اگر دیواره خارجی قوطی زنگ زده است، احتمال سوراخ شدن دیواره و فساد محتویات آن وجود دارد. این کنسروها را مصرف نکنید. اگر دیواره داخلی قوطی هم زنگ زده است، نشانه غیرقابل مصرف بودن کنسرو است چون زنگ در تماس با مواد بوده و از طرف دیگر، احتمال سوراخ بودن بدنه و باز شدن درزها در منطقه زنگ زدگی وجود دارد.

عرضه کننده کنسرو سیحون خوشمزه

قیمت کنسروهای سیحون در سال جاری

همه امروز از قیمت های بالا رفته انواع کنسرو جات به خصوص کنسرو ماهی سیحون خبر داریم و می دانیم که در سال قبل ماهی با قیمت کمتری خریداری می شد و الان با یک افزایش قیمت دوبرابری ماهی خریداری می شود و همچنین قوطی کنسرو ماهی هم روند صعودیقیمت داشت و همین اینها باعث شده که شرکت و کارخانه ها تولیدات کمی داشته باشند که ضرر نکنند.عوامل زیادی بر روی قیمت یک کنسرو ماهی تاثیرگذار است و همه افزایش قیمت های جانبی باعث افزایش قیمت کنسرو ماهی می شود.برای اطلاع از قیمت های کنسرو تن ماهی سیحون می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

عرضه کننده کنسرو سیحون خوشمزه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.