مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران
تن ماهی یک غذای آماده بسیار با کیفیت و خوشمزه است و این روزها در بازار طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت خودش جذب کرده است و فروش های بسیار بالایی را دارد. پخش عمده تن ماهی در تهران بسیار انجام می شود.

تن ماهی عمده

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی که امروز در بازار می بینید طرفداران خاص بسیاری را دارند. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی که امروز در بازار شما شاهد آنها هستید با کیفیت های بسیار بالایی هستند و هر روز در بازار فروش دارند. عمده تولیدات و برندهای تن ماهی بازار ایران که با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی هستند این روزها فروش های خوب و عالی را دارا می باشند. عمده تولیدات تن ماهی را می توانید از کارخانه ها و مراکز نمایندگی های برندها تهیه کنید.

مشخصات تن ماهی عمده

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی بازار ایران با مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید می شوند و هر کدام در بازار مشتریان و طرفداران بسیاری را دارند. استفاده از انواع ماهی هوور و گیدر و زرده و مارلین و همچنین استفاده از انواع روغن های گیاهی در تهیه و تولید تن ماهی باعث شده تا شاهد تولیدات و برندهای صادراتی و درجه یک تن ماهی در بازارهای داخلی و خارجی باشیم. تمامی تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی با قوطی درب کلیددار به صورت شیرینگ و در بسته بندی های ۲۴ عددی راهی بازار می شوند.

خرید تن ماهی عمده

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران

با توجه به اهمیت غذایی تن ماهی و فروش بالایی که در بازارهای داخلی و خارجی دارد این روزها مشتریان بسیاری به دنبال خرید و فروش عمده انواع تولیدات و برندهای تن ماهی هستند. خریداران عمده برندهای تن ماهی بازار ایران به دنبال خرید اینترنتی انواع تن ماهی با قیمت ها و کیفیت های مختلف در بازار هستند. برای خرید عمده انواع تن ماهی صادراتی و درجه یک فقط کافیست با ما تماس بگیرید و بهترین و درجه یک ترین تولیدات روز بازار را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

قیمت تن ماهی عمده + خرید و فروش

پخش عمده تن ماهی؛پاساژبرلیان تهران

عمده برندها و تولیدات روز تن ماهی بازار ایران مشتریان و طرفداران خاص بسیاری را دارند. تمامی قیمت های انواع تن ماهی های بازار ایران با هم متفاوت هستند و بستگی به نوع مواد اولیه استفاده شده و بازار خرید و فروش عمده تن ماهی دارند. قیمت روز انواع تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی با هم متفاوت هستند و بستگی به نوع مواد اولیه و بازار خرید و فروش تن ماهی دارند که این روزها بسیار روی قیمت ها تاثیرگذار هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت تن ماهی و خرید و فروش عمده آن فقط کافیست با کارشناس فروش ما در مجموعه آوین کنسرو تماس بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی عمده

  1. پخش عمده تن ماهی در کجا صورت می گیرد؟ در بازار بزرگ تهران و مراکز پخش
  2. بهترین تن ماهی را از کجا بخریم؟ از بازار بزرگ تهران و پاساژ برلیان
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *