مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تن ماهی درب شفاف؛۱۲۰ ۱۸۰ گرمی با شیرینگ ۲۴ عددی

همه می دانند که تکنولوژی رشد و پیشرفت بسیار بالایی را داشته است و هر روز تولیدات و برندهای تن ماهی با کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند که می توان به تن ماهی های درب شفاف اشاره کرد که این روزها جزو پر فروش ترین های بازار ایران نیز هستند.

تن ماهی درب شفاف

برندهای تن ماهی جنوب؛جایگزین انواع غذاهای فست فودی

این روزها بازار فروش تن ماهی بسیار خوب و عالی است و ما می بینیم که کارخانه های تولیدی تن ماهی در بازار هستند که مشتری های بسیار زیادی را دارند و تولید کننده ها در کارخانه ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کنند تا بتوانند بهترین تولیدات و برندهای روز را راهی بازار کنند و فروش های بالایی را داشته باشند. تن ماهی درب شفاف از این دسته تولیدات درجه یک و عالی در بازار هستند.

مشخصات تن ماهی درب شفاف

تن ماهی درب شفاف؛۱۲۰ ۱۸۰ گرمی با شیرینگ ۲۴ عددی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی جدید بازار ایران که فروش های بسیار بالایی را در سراسر کشور دارند تن ماهی درب شفاف هستند و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارا می باشند. تن ماهی های درب شفاف بازار ایران با ماهی هوور و گیدر با برندهای مطرح مانند تاپسی و گلدن لوکس هستند که با دو وزن ۱۸۰ و ۲۴۰ گرم هستند که مشتری های داخلی و خارجی بسیاری را دارند.

خرید تن ماهی درب شفاف

تن ماهی صادراتی؛ماهی هوور درجه یک با وزن مناسب

بسیاری از افرادی که در بازار ایران کار می کنند و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارند به دنبال خرید عمده تن ماهی های درب شفاف جدید در بازار هستند که دارای طعم های مختلف و کیفیت های بسیار بالایی هستند. اگر به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی درب شفاف درجه یک و عالی هستید می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین تولیدات و برندها را از مجموعه آوین کنسرو به صورت اینترنتی خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

قیمت تن ماهی درب شفاف + خرید و فروش

تن ماهی در بازار تهران؛کیفیت عالی با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی این روزها یک محصول بسیار عالی است که فروش های خوب و مرغوبی را دارند. قیمت عمده تولیدات تن ماهی درب شفاف در بازار ایران با هم متفاوت هستند و هر کدام ارزش غذایی بالایی را دارند. برای اطلاع از قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی درب شفاف می توانید عمده تولیدات و برندهای تن ماهی را از ما خریداری کنید و بهترین تولیدات روز تن ماهی را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی درب شفاف

  1. انواع طعم های تن ماهی را نام ببرید؟تن ماهی شویدی٬دودی و فلفلی و زیتونی٬رژیمی و ساده
  2. بهترین تولیدات تن ماهی درب شفاف در کجا تولید می شوند؟در شمال کشور تهیه و تولید می شوند.
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *