مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه صدف خوراکی در ایران

فروش ویژه صدف خوراکی در ایران

شاید در مورد خواص فوق العاده صدف خوراکی و تن ماهی سرخو شنیده اید و یا شاید برایتان سوال باشد که صدف خوراکی را از کجا بخرم؟قیمت صدف خوراکی چقدر است؟ امروز صدف خوراکی رااز کدوم فروشگاه بخریم؟؟

صدف خوراکی

صدف ها از شاخه نرمتنان و رده دو کفه ای ها هستند. انواع جنس های خوراکی آن هم فراوان است. صدف ها هم در آب شیرین هم در آب شور زیست می کنند. بیشتر آنها پوسته هایی دارند که عموماً گرد یا بیضی شکل هستند. پوسته های آنها رنگ های همچون آبی ، قهوه ای ، خاکستری و مشکی در حالی که فضای داخلی آن نقره ای است. بدن آنها نرم و اسفنجی با ظاهری کم رنگ است که بخش خوراکی را تشکیل می دهد. آنها در اندازه های ریز و درشت  وجود دارند.صدف خوراکی یکی از غذاهای پرفایده و مغذی دریایی است. این ماده غذایی غنی از اسید های چرب امگا 3، پروتئین، انواع ویتامین ها نظیر ویتامین C، ویتامین dویتامین B۱۲، انواع مواد معدنی مانند روی، آهن، مس، منگنز و سلنیوم و کلسیم است. صدف خوراکی فواید و خواص فراوانی برای بدن دارد که در این مطلب با چند مورد از خواص صدف خوراکی برای سلامتی بدن آشنا می شویم.

فروش ویژه صدف خوراکی در ایران

صدف خوراکی را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال یک صدف خوراکی و کنسرو ماهی با کیفیت هستید و دوست دارید محصولات دریایی ما همانند صدف خوراکی و لابستر را خریداری کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید ما امروز مجموعه بزرگ در حوزه کنسروجات هستیم به همین دلیل به خاطر نزدیک به دریا برای صید ماهی هوور صید روز صدف خوراکی را هم داریم که شما می توانید از طریق سایت و یا یک تماس با کارشناس فروش ما محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

صدف خوراکی در ایران

آنها بیشتر در مناطق کم عمق ساحلی اقیانوس ها یا در نزدیکی لبه های دریاچه ها یافت می شوند. صدف ها و ماهی آب شیرین معمولاً به دلیل تولید مرواریدهای خورده نمی شوند. صدف ها را می توان به صورت پخته ، دودی ، سرخ شده ، با برنج و بخارپز میل کرد و یک ماده فست فود محبوب در کشورهای اروپایی و اقیانوس آرام است.امروزه در کشور ما هم خرید صدف خوراکی با توجه به طعم و ظاهر دلپذیرش افزایش یافته است. صدف های خوراکی موجود در کشور ما دارای خواص بسیار ارزشمندی است.

خواص صدف خوراکی

  • بهبود کیفیت خواب
  • تقویت قوای جنسی مردان
  • حفظ سلامت قلب
  • مفید برای پوست بدن
  • جلوگیری از آسم
  • جلوگیری از کم خونی
  • و……..چندین خواص دیگر

فروش ویژه صدف خوراکی در ایران

فروش ویژه صدف خوراکی در ایران

صدف خوراکی و فیله ماهی با توجه به خواص بالایی که دارد طرفداران بیشماری در کشورمان دارد و امروز ما تنها شرکت تولید کنسروجات هستیم که امروز در برنامه فروش شرکت صدف خوراکی و تایگرناتس نیز به چشم میخورد برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.