مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع تن ماهی ممتاز درج

پخش انواع تن ماهی ممتاز درج

افزایش سطح تمرکز با خوردن تن ماهی

اگر مقدار زیادی تن ماهی چرب نخورید یا مکمل امگا ۳ دریافت نکنید، احتمال اینکه دچار ضعف در تمرکز بشوید بالا می‌رود. بسیاری از افراد بعد از اینکه از میزان دریافت روزانه امگا ۳ خود مطمئن می‌شوند، پیشرفت قابل توجهی در سطح تمرکز خود تجربه می‌کنند.به غیر از پروتئین ها و ویتامین، سلنیوم موجود در ماهی ها می تواند به پیشگیری از بیماری سرطان در فرزند شما کمک شایانی بکند. ید از جمله مواد معدنی دیگر موجود در ماهی است که در بهبود سوخت و ساز بدن، بسیار مفید می باشد و همچنین، روی موجود در آن، سیستم ایمنی بدن کودک شما را تقویت خواهد کرد.رژیم غذایی غنی از گوشت ماهی تن کارکرد شناختی مغز را بهبود می‌بخشد؛ این قابلیت به خاطر وجود اسیدهای چرب امگا ۳ در گوشت این ماهی است. وقتی خون سالم و سلول‌های پر از اکسیژن در دستگاه گردش خون پاکسازی شده به جریان می‌افتند، و به مغز می‌رسند، کارکرد مغز بسیار بهتر صورت می‌گیرد؛ زیرا در این شرایط تمام منابع مورد نیازش را در اختیار دارد.

پخش انواع تن ماهی ممتاز درج

افزایش هوش کودکان با تن ماهی

یک بررسی نشان داد کودکانی که دست‌کم یک‌بار در هفته ماهی می‌خورند نسبت به کودکانی که کمتر از این مقدار ماهی می‌خورند یا اصلاً ماهی نمی‌خورند، ضریب هوشی‌شان تقریباً ۵ نمره بیشتر است. کودکانی که ماهی می‌خوردند، خواب بهتری هم داشتند.ماهی و امگا ۳ از جمله موادی است که حتی در بزرگ‌سالی هم باید مصرف شود بنابراین باید از همان ابتدا کودکتان را به ماهی خوردن عادت دهید. برای افزایش هوش کودکان به آن‌ها هفته‌ای دو بار ماهی دهید.توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان بین 5 تا 11 سال بیش از 150 گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر 5 سال هم مقدار 75 گرم در هفته می‌باشد.و ما بهترین تن ماهی بازار که در انواع طعم های ساده،شویدی و فلفلی در بازار است را به شما معرفی می کنیم یعنی تن ماهی درج.

پخش انواع تن ماهی ممتاز درج

قیمت تن ماهی درج در سال2020

هیچ کس امروز نمی تواند برای تن ماهی با قطعیت قیمت گذاری کند و بگوید فلان تن ماهی این قیمت را دارد سال جدید سال پرتنشی برای بازار بوده و است قیمت بی رویه ماهی،قوطی کنسروی،ادویه جات و انواع روغن استفاده شده در تن ماهی باعث شده قیمت ها روز به روز نوسان داشته باشد.شرکت آوین کنسرو با تولید برند فوق العاده درج در انواع طعم های مختلف امروز پیشرو در صنعت تولید تن ماهی در ایزان است که مرغوب ترین تن ماهی را با قیمت مناسب و با ماهی هوور درجه یک روانه بازار کرده است برای اطلاع از قیمت ها در سال جدید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

پخش انواع تن ماهی ممتاز درج

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.