مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

صادرات کنسرو ماهی نومینه از مشهد به عراق

تن ماهی، غذایی آسان و خوشمزه است که تقریباً غذای محبوب و موردعلاقه‌ی اکثر خانواده‌های ایرانی نیز هست!شرکت آوین کنسرو یکی از بهترین کارخانجات تن ماهی در ایران است که تن ماهی با برند نومینه را روانه‌ی بازار کرده است.این شرکت کار خود را در ابتدا با صادرات و واردات مواد غذایی آغاز کرده و به ‌مرور زمان و با پشتکار و کیفیت بالای محصولات خود، به رشد و رونق فراوان دست پیدا کرده است.کنسرو ماهی نومینه یکی از گران‌ترین‌ برندهای تن ماهی در ایران  است که هر قوطی کنسرو آن در حال حاضر با قیمت بالایی به فروش می رسد ولی امروز ما این کنسرو فوق العاده را در کارخانه مشهد با به روز ترین دستگاه ها تولید و با کیفیت بالا روانه بازار کرده است و امروز این کنسرو نومینه به یک کنسرو صادراتی برای صادر به کشور عراق انتخاب کرده است.امروز استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، مشتری مداری، توان تولید با ظرفیت بالا و احترام به نیاز مشتری برند نومینه را تبدیل به بهترین برند تن ماهی در ایران کرده است، به‌طوری‌که این برند با اختلاف در حال حاضر گران‌ترین تن ماهی ایران است و ما به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

سفارش کنسرو ماهی نومینه ارزان

شرکت ها در زمینه استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا هم جنس باز از متخصصین مهره و خلاق و داخلی در زمینه های تولید کنسرو ماهی سرمایه گذاری خوبی انجام داده است و نتیجه این سرمایه گذاری و تلاش تلاش مستمر تولیدکنسرو ماهی مرغوب با برند های تجاری درج،اورگانا،گراتیس،سیحون،شونتون،مانچاتون و…با این برند ها در بازار در حال تجارت می باشد که بسیاری از مراکز فروش مشاهده کرد.قیمت عمده فروش کنسرو تن ماهی در بازار تهران و مدیریت فروش کارخانه کنسرو تن ماهی و نماینده انحصاری پخش کنسرو تن ماهی در تهران شرکتی است که فروش کنسرو تن ماهی را به صورت عمده و تناژ از درب کارخانه محصولات با کیفیت را  با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و ما امروز کنسرو ماهی نومینه را از بین برندهای خود انتخاب کرده ایم چون کیفیت بالایی دارد و هم ارزان تر از بقیه کنسرو هاست چون این کنسرو با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

مرکز خرید جدیدترین کنسرو ماهی در تبریز

در کنسرو تن ماهی می توان از ماهی های صنعتی مانند گیدر، هوور، زرده، سلفیش و غیره استفاده نمود و یا ماهی های ریز مانند کیلکا استفاده کرد. مواد داخل قوطی کنسرو ماهی علاوه بر ماهی روغن ،نمک و ادویه ها متنوع می باشند. پخت ماهی داخل کنسرو می تواند به شکل مرطوب و خشک انجام شود و گوشت ماهی تن 100درجه و به مدت یک ساعت حرارت می بیند که بسیاری از گوشت پستانداران این درجه حرارت را نمی توانند تحمل کنند و گوشتشان باز می شود. مردم کنسرو ماهی را به نام تن ماهی می شناسند. عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی انواع مختلف از انواع مختلف ماهی تهیه می‌شود مثلا چند سال پیش ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت ولی امروز این کنسرو ها جای خور را به کنسرو ماهی نومینه یکی از پرفروش ترین کنسرو های بازار های داخلی و خارجی داده است.برای خرید عمده و خرده کنسرو ماهی با برند های مختلف میتوانید به نمایندگی های سراسر کشور از جمله نمایندگی تبریز ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

معتبرترین سایت خرید کنسرو ماهی نومینه

تعداد بسیار زیادی از کارخانه های مستقر در بندر های جنوب کشور و یا در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و مشهد و سمنان در زمینه تولید فیله ماهی و کنسرو تن ماهی فعالیت می‌کنند که تحت برند های مختلف و بعضاً معتبر و گمنام در حال عرضه محصولات خود در بازار فروش مواد غذایی کشور هستند.پایان پذیر بودن منابع طبیعی و از جمله نفت از عواملی است که نقش صادرات غیر نفتی را پر رنگ تر می کند. کشور ما به دلیل داشتن سه ساحل دریایی از موقعیت قابل توجهی برای تولید و صید ماهی و فراورده های دریایی برخوردار است. در کشور ما ماهی به طور عمده از دریای خزر در شمال و خلیج فارس و دریای عمان در جنوب صید می شود. از جمله فرآورده های ماهی که نقش پررنگی در زندگی مدرن امروزی دارد تون یا کنسرو ماهی است.برای ثبت سفارش می توانید با کارشناس فروش نومینه تماس بگیرید.

قیمت روز انواع کنسرو ماهی نومینه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.