مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

بزرگترین مرکز توزیع کنسرو ماهی شبدیز در کشور

ماهي تون و فرآوردههاي وابسته را ميتوان به عنوان يكي از غني ترين مواد غذايي نام برد، چرا كه داراي كالري بالا و نيز حاوي پروتئين با كيفيت بالا ميباشد. همچنين ماهي تون ميزان قابل توجهي از اسيدهاي آمينه ضروري براي بدن را داراست كه قابل هضم براي تمامي افراد ميباشد.عامل مهمتر ميزان چربي و كلسترول پايين آن است. وجود اسيد چرب امگا-3 يكي ديگر از ويژگيهاي مهم اين نوع فرآورده به حساب مي آيد.از ديگر مواد مغذي اين نوع ماهي ميتوان انواع ويتامين هاي محلول در آب و محلول در چربي و انواع مواد معدني مانند سديم، آهن، فسفر، سلنيوم، روي، منگنز و مس را نام برد.کنسرو ماهی از لغت یونانی CONSERVER به معنی حفظ کردن ، مشتق شده است. درست کردن کنسرو ماهی عبارت از ایجاد شرایطی که بتوان تحت آن شرایط نگهداری محصول مورد نظر را برای مدت های طولانی حفظ نمود.یکی از مهم ترین روش های آماده سازی یا فرآورری مواد خوراکی ، حرارت دادن آنها می‌باشد . استفاده از حرارت نه تنها سبب بهبود کیفیت خوراکی (Eating Quality) مواد غذایی می‌شود بلکه از طریق کاهش سرعت یا توقف فعالیت‌های شیمیایی ، آنزیمی و با کتریایی قابلیت نگهداری آنها را نیز افزایش می‌دهد.به همین دلیل امروز کنسرو ماهی شبدیز یکی از پرفروش ترین کنسرو ماهی های موجود در بازار ایران است.

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

فروشنده کنسرو ماهی شبدیز ارزان قیمت

قیمت عمده کنسرو تن ماهی در بازار کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. کنسرو تن ماهی از جمله محصولاتی است که مشتریان زیادی راه داخل کشور و خارج از کشور به خود اختصاص داده است. پس می‌توان گفت که قیمت عمده کنسرو تن ماهی بستگی نوع ماهی دارد.کنسرو تن ماهی از جمله محصولاتی است که نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها نیز مشتریان زیادی برخوردار بوده است. کشورهایی همچون پاکستان افغانستان عراق و امارت و…. همه به دنبال خرید عمده کنسرو تن ماهی می باشند.بهترین روش خرید عمده کنسرو تن ماهی را میتوان از نمایندگی فروش شرکت شبدیز دانست. این مجموعه باتوان نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی مفتخر است تا انواع کنسرو تن ماهی را به راحت ترین و مطمئن ترین شیوه ممکن در اختیار مشتریان خود در اقصی نقاط کشور بگذارد.اگر امروز به دنبال کنسرو ماهی با کیفیت و ارزان قیمت هستید کنسرو ماهی شبدیز بهترین گزینه است برای ثبت سفارش و کسب اطلاع از قیمت کنسرو ماهی شبدیز با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

مراکز فروش انواع کنسرو ماهی شبدیز

کنسرو ماهی تن محصول نهایی و بسته بندی شده ماهی تن(گیدر،هوور،اسبک،مارلین،زرده)است که توسط بسیاری از شرکتهای تولید مواد غذای مانند،شبدیز شیلتون، طبیعت، کالچر،گلکسی،شونتون،ساحل طلایی،گراتیس، اورگانا،تن ماهی درج،اصالت،تحفه،کیمبال،شبنم و اویلا تولید و در بازار و فروشگاههای زنجیره ای به صورت عمده و خرد خرید و فروش می شود.تمامی برندهای نام برده شده در فروشگاه اینترنتی ما موجود می باشد و به قیمت درب کارخانه در مراکز فروش ما در سراسر ایران عرضه می شود.فروش کنسرو تن ماهی در تهران که در کارخانه کنسرو سازی با استاندارد و لیبل  اصل تولید شده است به صورت اینترنتی میسر شده است. شرکت کنسرو تن ماهی شبدیز مجموعه ای از محصولات دریایی خود را به کیفیت مناسب و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تولید می‌کند که در اختیار مشتریان خود قرار دهد.مشاوران و همکاران ما بدون شک بهترین اطلاعات مشاوره ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید با کیفیت و قیمت مناسب اقدام به خرید نمایید.عید نزدیک است عجله کنید و بهترین ها را با تخفیف از ما بخرید.

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

قیمت کنسرو ماهی درب کارخانه

فروش بهترین کنسرو تن ماهی شبدیز یکی از مسایل می باشد که در اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد و می توان توسط آن اقتصاد بسیار خوبی در جامعه ایفا کرد و موجب اقتصاد بالای کشور شد.همه این مسائل مربوط به کیفیت بالای این محصولات دارد هرچه دارای کیفیت بالای باشد دارای فروش بیشتری نیز خواهد بود.شرکت تولیدی کنسرو تن ماهی شبدیز با استفاده از مهندسین برتر و نخبگان سعی در تولید بهترین کنسرو تن ماهی با کیفیت بسیار بالایی می کنندتوسط این افراد کنسروتن ماهی با کیفیت بسیار بالایی را به عموم مردم عرضه می‌کند و فروش با کیفیت محصول داد از کارهای ماست.همچنین شرکت ما سعی دارد با تولید محصولی با کیفیت و همچنین با قیمت بسیار ارزان کنسرو ماهی خوب قیمت روز کارخانه به فروش بازار برساند.خریداران عمده با اطمینان خاطر می توانند از گروه آوین کنسرو اقدام به خرید کنسرو ماهی شبدیز که در آن از ماهی هوور و ماهی گیدر در خط تولید خود استفاده می کند با تضمین صددرصدی کیفیت و قیمت ارزان یعنی به قیمت درب کارخانه انواع کنسرو ماهی شبدیز را خریداری کنند.

خرید و فروش کنسرو ماهی شبدیز

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.