مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده تن ماهی با قیمت ارزان

سفارش عمده تن ماهی با قیمت ارزان
آنچه در این مقاله می خوانید…

ارزان ترین برندهای تن ماهی در بازار

لیست قیمت فروش تن ماهی در کشور

سفارش عمده تن ماهی با قیمت ارزان

تن ماهی از محصولات غذایی ای می باشد که به دلیل طعم ویژه و خوب خود، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. این ماده خوراکی توسط برند های متعددی، فرآیند تولید و آماده سازی را طی نموده و سپس مورد عرضه به بازار قرار گرفته است.این‌که تن ماهی باقیمت منصفانه‌تری به دست شما می‌رسد به این خاطر نیست که کیفیت ماهی و خواص تن ماهی مصرفی شما پایین است بلکه بسته به شرایط بازار از صفرتا صد پرسد به تولید با قیمت منصفانه‌تری دنبال می‌شود و همین امر بر روی قیمت بازار نیز تأثیرگذار است.

این‌که تن ماهی باقیمت منصفانه‌تری به دست شما می‌رسد به این خاطر نیست که کیفیت ماهی و خواص تن ماهی مصرفی شما پایین است بلکه بسته به شرایط بازار از صفرتا صد پرسه تولید باقیمت منصفانه‌تری دنبال می‌شود و همین امربر روی قیمت بازار نیز تأثیرگذار است.

شاید این روزها برندهای تن ماهی همچون کیوتن،میرو تن،میژه،هیلاج،ناخدا زیاد به گوشتان خورده باشد و در بازار نمونه های زیادی از این ها را ببنید و برایتان سوال باشد که کدام برند کیفیت بالاتری دارد یا کدام برند قیمت مناسبی دارد و در یک کلام ارزان ترین برند بازار کدام است کدام تن ماهی ها امروز قیمت پایینی دارند با ما همراه باشید تا در این مقاله کامل شما را از کم و کیف برندها مطلع کنیم.

.سفارش عمده تن ماهی با قیمت ارزان

ارزان ترین برندهای تن ماهی در بازار

برای بهره بردن از فواید ماهی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از مصرف زیاد آن، توصیه می کنیم بیشتر از دو تا سه بار در هفته از انواع ماهی استفاده نکنید و همچنین برنامه غذایی تان فقط شامل یک نوع ماهی نباشد، بلکه در مصرف ماهی ها هم، تعادل و تنوع را در نظر بگیرید.ماهی های رودخانه ای و دریایی بسیار مفیدتر از ماهی های کنسرو شده هستند، اما در مقایسه با غذاهای آماده و فست فودها، مصرف کنسرو تن ماهی سالم و استاندارد الویت دارد.و در بازار ایران اگر به دنبال تن ماهی ارزان هستید پیشنهاد ما به شما تن ماهی ناخدا،کیوتن،به پذیر،چینچیلا،هیلاج است که امروز در بازار ایران با میانگین قیمت 12تا15هزار تومان به فروش می رسند.

برای بهره بردن از فواید ماهی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از مصرف زیاد آن، توصیه می کنیم بیشتر از دو تا سه بار در هفته از انواع ماهی استفاده نکنید و همچنین برنامه غذایی تان فقط شامل یک نوع ماهی نباشد، بلکه در مصرف ماهی ها هم، تعادل و تنوع را در نظر بگیرید.ماهی های رودخانه ای و دریایی بسیار مفیدتر از ماهی های کنسرو شده هستند، اما در مقایسه با غذاهای آماده و فست فودها، مصرف کنسرو تن ماهی سالم و استاندارد الویت دارد.

لیست قیمت فروش تن ماهی در کشور

کنسرو تن ماهی نامرغوب به فراوانی در بازار یافت می شود و به دلیل ناآگاهی و اطلاعات کم هموطنان در این زمینه، آنها اقدام به خرید کنسرو های نامرغوب می کنند. بنابراین ما در این مقاله روش‌هایی را بیان کردیم تا خریداران به راحتی بتوانند کنسرو تن ماهی با کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنند و از خسارت‌های مالی جلوگیری کنند.کنسرو تن ماهی اورگانا و تاپسی با توجه به تولید به واسطه  مواد اولیه داخلی، قیمت با صرفه تر از هر نمونه خارجی را خواهد داشت.و کمی در بازار با قیمت بالا به دلیل اینکه ماهی مورد استفاده در این تن ها ماهی فیله است گران تر است ولی تن های نامبرده شده در بالا ارزان ترین های بازار ایران هستند.

کنسرو تن ماهی تحفه و شیلتون با توجه به تولید به واسطه مواد اولیه داخلی، قیمت با صرفه تر از هر نمونه خارجی را خواهد داشت. اطلاعات تخصصی فروش انواع کنسرو تن ماهی به قیمت درب کارخانه را از مدیران فروش مشاوران و شرکت ما جویا شوید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *