مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی انواع کنسرو لوبیا چیتی ارزان

نمایندگی انواع کنسرو لوبیا چیتی ارزان

پاکسازی بدن با مصرف کنسرو لوبیا چیتی

غذاهای مختلف مانند میوه های خشک و برخی سبزیجات حاوی سولفیت هستند که بر سلامت شما تاثیر می گذارند و منجر به حواس پرتی و سردرد می شوند. لوبیا چیتی به دلیل غنی بودن در ماده معدنی منحصر به فرد موجود در تعداد کمی از غذاها اثر زیان آور مولیبدن روی بدن را خنثی می کند.بسیاری از غذاها این روزها با نگهدارنده هایی حاوی سولفیت ها بارگیری می شوند. مولیبدن موجود در لوبیا ها به سم زدایی بدن از سولفیت ها کمک می کند ، همچنین برای افراد مبتلا به آلرژی سولفیت مفید است، زیرا علائم آلرژی ها به سرعت بعد از مصرف منظم آن کاهش می یابد.پروتئین یکی از موادی است که در زمان رژیم غذایی به آن نیاز دارید. تمامی انواع لوبیا حاوی مقادیر بالایی از پروتئین هستند. اما مقدار آن در لوبیاچیتی نسبتاً بالاتر است. به همین دلیل تاثیر آن بر لاغری نسبت به سایر لوبیاها بیشتر است. به طوری که در هر ۱۰۰ گرم لوبیاچیتی حدود ۹ گرم پروتئین وجود دارد. این نوع پروتئین برای رشد عضلات و سوخت و ساز بدن مورد نیاز است. پروتئین موجود در لوبیاچیتی نیز برای از بین بردن ترموژنیک یا کالری‌سوزی نیاز است.

نمایندگی انواع کنسرو لوبیا چیتی ارزان

فواید کنسرو لوبیا چیتی برای کبد چرب

کبد چرب در اثر تجمع چربی در سلول های کبد به وجود می آید و در افرادی که دچار اختلال در متابولیسم بدن هستند و چربی و قند خونشان بالاست، بیشتر دیده می شود. البته فردی که به آن مبتلا می شود، زمینه ژنتیکی هم دارد.در این بیماری تری گلیسیریدی که در سلول ها تجمع یافته از سلول های کبدی خارج نمی شود. وقتی به تدریج چربی در سلول های کبدی جمع می شود، اصطلاحاً می گویند فرد دچار کبد چرب غیر الکلی شده است. با بروز استرس یا بیماری های جزئی که بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارند، سلول هایی که دچار تجمع چربی شده اند، ملتهب می شوند و فاز دوم بیماری به شکل هپاتیت چرب غیرالکلی بروز می کند. تا این مرحله کبد چرب قابل درمان است اما در صورتی که فرد متوجه نشود یا پیگیر درمان نباشد، وارد مرحله سیروز و بدخیمی های کبدی می شود که درمان ندارد زیرا سلول های کبدی تخریب شده اند و راهی جز پیوند کبد باقی نمی ماند.حبوبات: حبوبات نظیر لوبیاها، نخودها، عدس و … می توانند در پیشگیری از پیشرفت کبد چرب تأثیرگذار باشند. حبوبات دارای پروتئین بالا، فیبر بالا و فاقد چربی اند و به همین خاطر در کاهش وزن بسیار کمک کننده خواهند بود.

نمایندگی انواع کنسرو لوبیا چیتی ارزان

مرکز پخش عمده کنسرو لوبیا چیتی درجه یک

شرکت آوین کنسرو با داشتن چندین نمایندگی در شهرهای مختلف ایران به خصوص بازارهای بزرگ مانند تهران،تبریز و اصفهان امروز با کیفیت ترین و بهترین محصولات خود را با قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به بازار به فروش می رساند.برای خرید عمده می توانید با ما تماس بگیرید و مستقیم از کارخانه خرید کنید.

نمایندگی انواع کنسرو لوبیا چیتی ارزان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *