مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه انواع صدف به قیمت مناسب

فروش ویژه انواع صدف به قیمت مناسب

انواع صدف خوراکی مرغوب 

صدف ها از شاخه نرمتنان و رده دو کفه ای ها هستند. انواع جنس های خوراکی آن هم فرآوان است. صدف ها هم در آب شیرین هم در آب شور زیست می کنند. بیشتر آنها پوسته هایی دارند که عموماً گرد یا بیضی شکل هستند. پوسته های آنها رنگ های همچون آبی ، قهوه ای ، خاکستری و مشکی در حالی که فضای داخلی آن نقره ای است. بدن آنها نرم و اسفنجی با ظاهری کم رنگ است که بخش خوراکی را تشکیل می دهد. آنها در اندازه های ریز و درشت  وجود دارند.آنها بیشتر در مناطق کم عمق ساحلی اقیانوس ها یا در نزدیکی لبه های دریاچه ها یافت می شوند. صدف های آب شیرین معمولاً به دلیل تولید مرواریدهای خورده نمی شوند. صدف ها را می توان به صورت پخته ، دودی ، سرخ شده ، با برنج و بخارپز میل کرد و یک ماده فست فود محبوب در کشورهای اروپایی و اقیانوس آرام است.که در بین تمام صدف ها صدف های خوراکی زیر فوق العاده عالی هستند.

  • صدف دوکفه ای کالنگ
  • صدف اویستر
  • صدف استوانه ای یا ملوک

فروش ویژه انواع صدف به قیمت مناسب

خواص فوق العاده صدف خوراکی 

  • چشم‌ها به عنوان دریچه‌ای رو به جهان شناخته می‌شوند. به همین دلیل، لازم است از این اندام به خوبی مراقبت کنیم، مشکلات بینایی تاثیر مخربی بر نحوه‌ی زندگی‌مان خواهند داشت. فعالیت بدنی مرتب، داشتن سبک زندگی سالم، و البته، مصرف صدف خوراکی می‌توانند به بهبود و حفظ قوه‌ی بینایی‌مان در سال‌های پیش روی زندگی‌مان کمک کنند.
  • همه‌ی مردان آرزو دارند قوای جنسی‌شان افزایش یابد. برخی مردان به مصرف مکمل‌هایی متوسل می‌شوند که سازندگان‌شان ادعا می‌کنند عملکرد جنسی را افزایش می‌دهند. یکی از راه‌های تقویت نیروی جنسی مصرف صدف خوراکی است.
  • از خواص صدف این است که یک منبع غنی از B12، اسیدهای چرب امگا 3، روی و آهن به شمار می رود و برای عملکرد مغز مفید است. مطالعات نشان داده اند که آهن کم در مغز توانایی فرد برای تمرکز را کاهش می دهد در عین حال کمبود روی هم بر روی حافظه تاثیر می گذارد.
  • خواب برای بدن لازم است زیرا به بازسازی و بهبود عملکرد مغز و رشد و بهبود سلول ها کمک می کند و هیچ جایگزینی برای خواب وجود ندارد. خواب کافی نیز کمک می کند تا سطوح انرژی را بازگردانیم که امکان عملکرد مطلوب در طول روز را فراهم می آورد. خواب همچنین کمک می کند تا ما جوان بمانیم و ظهور لکه های سن و چین و چروک را به حداقل می رساند. با توجه به وجود مواد معدنی روی و منیزیم، صدف می تواند به ما کمک کند تا خواب خوبی داشته باشیم.
  • این روز ها، کمبود مواد مغذی مناسب و مورد نیاز برای کارکرد بهینه ی بدن مسئله ای شایع در رژیم غذایی بسیاری از افراد است. در نتیجه این رژیم های غذایی ضعیف، سطوح انرژی و عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهند.

فروش ویژه انواع صدف به قیمت مناسب

قیمت صدف خوراکی تازه صید روز

صدف بیشتر به دلیل تقویت میل جنسی در افراد شناخته می شود ولی خواص زیادی دارد. در این بخش بالا بعضی از خواص خوراکی صدف برای سلامتی را بررسی کردیم.شرکت آوین کنسرو تنها شرکت پویا با صیادان ماهر در ایران است که صدف خوراکی دوکفه ای و اویستر را صید روز دریا به سراسر کشور ارسال می کند و از نظر قیمت ما حرف اول را میزنیم شما برای سفارش صدف خوراکی عجله کنید و همین الان تماس بگیرید.

فروش ویژه انواع صدف به قیمت مناسب

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.