مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت تن ماهی با کیفیت صادراتی

لیست قیمت تن ماهی با کیفیت صادراتی

خرید اینترنتی تن ماهی درجه یک

امروزه گسترش رسانه های دیجیتال و امکان تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی باعث به وجود آمدن تعادل اقتصادی میان کاربران اینترنت، شرکت ها و سرمایه گذاران مختلف شده است. قابلیتهایی که تجارت وخرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خودجداکرده و دنیای تازه ای را به روی تاجران و مشتریان بازکرده است.درسال های اخیر بیشترکاسبان از طریق اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده میکنند. این فرایندشامل خرید و فروش کالاها و خدمات است. فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشترخرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند. فروشندگانی که تنها فروش آنلاین دارند درحال رشد هستند و میلیون ها نفربطور منظم به فروش آنلاین رسیده اند. از اجناس دسته دوم گرفته تاصنایع دستی به معاملات آنلاین روی آورده اند.و شرکت آوین کنسرو هم برای فروش محصولات با کیفیت خود با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات خود را با قیمت کارخانه در این فروشگاه به فروش می رساند.
لیست قیمت تن ماهی با کیفیت صادراتی

تن ماهی و پیشگیری از سکته مغزی

 یکی از عواقب پیری، فرسوده شدن عملکرد مغز است که به صورت کاهش عقل در رابطه با سن معرفی شده است. این موضوع در بسیاری موارد طبیعی است، اما پس از آن نیز بیماری های جدی عصبی مانند بیماری آلزایمر به وجود می آیند.جالب توجه اینکه بسیاری از مطالعات حاکی از آن هستند، افرادی که بیشتر ماهی می خورند، میزان کمتری زوال عقل دارند. این مکانیسم ممکن است با ماده ی خاکستری در مغز مرتبط باشد. ماده ی خاکستری بافت عملکردیِ مهم در مغز، شامل نورون هایی است که اطلاعات را پردازش، خاطرات را ذخیره و در کل انسان را تبدیل به این چیزی می کنند که هست !مطالعات نشان می دهند افرادی که هر هفته ماهی مصرف می کنند، ماده ی خاکستری بیشتری در مراکز مغزی دارند که احساسات و خاطرات را تنظیم می کنند.خلاصه اینکه، مصرف ماهی با کاهش زوال عقل و عملکرد مغز در سالمندان در ارتباط است. افرادی که به صورت منظم ماهی می خورند، ماده ی خاکستری بیشتری در مراکز مغز دارند. ماده ی خاکستری مسئول کنترل احساسات و حافظه است.سکته های قلبی و مغزی جزو بیماری های شایع و کشنده در جهان به شمار می آیند،ماهی های چرب به دلیل دارا بودن اسید چرب امگا 3 برای قلب انسان مفید می باشد ،افرادی که به طور مرتب یک یا چند وعده ماهی در هفته می خورند ، ۱۵٪ کم تر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی قرار داشتند.

لیست قیمت تن ماهی با کیفیت صادراتی

ویژگی های یک تن ماهی صادراتی

فروش تن ماهی امروز در بازار ایران رونق فراوانی گرفته است و از آنجایی که مردم دیگر وقت پختن غذا را ندارند همه روبه غذاهای کنسروی و آماده آورده اند.کنسرو تن ماهی یکی از کنسرو های پرخاصیت و پرطرفدار در بین مردم ایران و دنیا است.به همین دلیل کارخانه های زیادی در شهرهای جنوبی ایران دایر شدند تا با کیفیت ترین تن ماهی ها را با قیمت مناسب روانه بازار کنند تا پس از فروش در بازار های داخلی بتوانند در بازارهای خارجی نیز محصولات و برندهای تن ماهی خود را به فروش برسانند.یک محصول صادراتی باید کیفیت فوق العاده عالی و قیمت مناسبی داشته باشد تا بتواند با بقیه برندها رقابت کند که شرکت آوین کنسرو با تولید برندهای تاپسی،کیمبال،سیحون و ….امروز خودی در بازار نشان داده است.

لیست قیمت تن ماهی با کیفیت صادراتی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.