مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی در بازار

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی در بازار

خرید تن ماهی ارزان قیمت

فروش ویژه کنسروماهی که امروز منبع خوبی از پروتئین ، مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است. مفید برای : بیماران قلبی ، بیماری های مزمن نظیر قلبی عروقی ، دیابت نوع دوم و برخی از سرطان ها است.خوردن ماهی های حاوی امگا ۳ برای کاهش بیماری ها مفید است.گوشت بیشتر انواع ماهی ها سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا3 و امگا6 است. امگا ۳ ورمهای جلدی و داخلی را کاهش داده سرعت بهبود مشکلات قلبی را بالا میبرد و در کل امکان بروز چنین مشکلاتی را کاهش میدهد. این اسید چرب  امگا ۳  همچنین در روغن های نباتی مانند کانولا، کتان، گردو، ذرت و سویا یافت میشود. ماهی منبع بسیار عالی آهن،پروتیین و ویتامین های آ و ب هم هست و وجود آن در رژیم غذایی سالم توصیه میشود.برای خرید تن ماهی ارزان قیمت فقط کافیست انواع برندهای تن ماهی که مدنظر شماست را به صورت عمده و بدون دخالت واسطه مستقیم از درب کارخانه خریداری کرد.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی در بازار

انواع برندهای جدید پرفروش تن ماهی

برندهای تن ماهی در بازار زیاد هستند ولی جدید ترین و پرفروش ترین برندهای بازار عبارت اند از:

  • کنسرو ماهی ساپریم
  • کنسرو ماهی مکنزی
  • کنسرو ماهی تاپسی
  • کنسرو ماهی پولک
  • کنسرو ماهی اورگانا
  • کنسرو ماهی فامیلا
  • کنسرو ماهی طبیعت
  • کنسرو ماهی هیلاج
  • کنسرو ماهی به پذیر
  • کنسرو ماهی کیمبال

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی در بازار

خرید اینترنتی کنسرو ماهی در وزن های مختلف

کنسرو ماهی در بازار از ماهی هوور و گیدر درجه یک فوق العاده عالی تولید می شود ودر برندهای نام برده شده امروز طرفداران زیادی را دارد.کنسرو ماهی جدیدا در قوطی های آسان بازشو با کیفیت بالا بسته بندی می شود و در زون های 90،100،120 و180 گرمی روانه بازار می شود.برای خرید راحت تر و استفاده از مزایا آن همه روبه خرید اینترنتی آورده اند.امروزه می توانید به راحتی در خانه و حتی در نیمه شب به صورت آنلاین جنس مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو خریداری کنید.
هیچ خط تلفنی وجود ندارد که پشت آن منتظر بمانید و یا در صف فروشگاهی منتظر خرید خود بمانید شما می توانید در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید.این فروشگاه آنلاین به ما فرصتی برای خرید در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز را می دهند.و با تجربه خرید بدون ایجاد آلودگی و رفت و آمد با وسیله نقلیه حتی به ما پاداش هم می دهند که در فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو بهترین محصولات کنسرو از جمله تن ماهی را به صورت عمده و با تخفیف خریداری کنید.همچنین فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو  برای تمامی ادارات و شرکت ها این امکان را فراهم نموده است که بدون نیاز به خارج شدن از محل کار به صورت آنلاین کلیه احتیاجات کارمندان و کارگران خود را خریداری نمایند.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی در بازار

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *