مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کنسرو ماهي دودی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید کنسرو ماهي دودی مرغوبعوامل موثر بر قیمت نهایی کنسرو ماهي

برای خرید بهترین کنسرو ماهي دودی به کدام مرکز معتبر مراجعه کنیم؟ کنسرو ماهی های دودی از انواع غذا های آماده دریایی است که طعمی بسیار خاص و مشتری پسند دارد. این ماده غذایی در مرکز خرید های مخلتفی در حال عرضه می‌ باشد اما مهم است که نسبت به روش تهیه این ماده و اطمینان از برند خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر به این موضوع بپردازیم. 

مرکز خرید کنسرو ماهي دودی اعلا

نحوه تولید کنسرو ماهي دودی مرغوب

نحوه تولید کنسرو ماهي دودی مرغوب نام ماهی دودی را به تکرار شنیده اید و می‌دانید این ماده غذایی از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار است. ماهی ها از غذا های دریایی بسیار لذیذی هستند که به روش های مختلف قابل طبخ اند. یکی از فرآورده های آماده این ماده غذایی پرخاصیت، کنسرو ماهی است که در تمامی دنیا طرفدار دارد. ماهی کنسروی معمولا از ماهی های آزاد تهیه می‌ شوند و در طعم ها و روش های پخت مختلف در بازار های مربوطه عرضه می ‌شوند. کنسرو ماهی دودی یکی از همین انواع است و همانطور که از نام آن پیداست،طعم دودی مانند را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. امروزه، تولید کننده کنسرو های ماهی دودی سالانه مقادیر بالایی از این محصول را تهیه کرده و در بازارهای مختلف ارائه می‌هد. نحوه تولید این نوع کنسرو ماهی شامل موارد زیر است:

  1. در این روش ابتدا مقادیر موردنظر ماهی ها را در دستگاه های مخصوص شستشو می‌دهند 
  2. شکم ماهی ها از تمامی ضایعات خالی می‌شود و پولک، باله، و کله ماهی نیز جدا می‌شود
  3. در این مرحله ماهی ها نمک سود شده و وارد دستگاه های دیگر برای دودی کردن می‌شوند
  4. در این مرحله تمامی ماهی ها وارد دستگاه های مخصوص دودی کردن شده و با استفاده از موادی مانند خاک اره چوب های درخت بلوط و یا کاج به صورت طلایی و دودی شده درمی‌آیند. دلیل استفاده از این چوب ها وجود ماده هایی به نام فرم آلدهید، و اسید استیک است
  5. بعد از آن گوشت ماهی ها با روغن و نمک دوباره در دمای بالا به صورت سطحی پخته می‌شوند
  6. در این زمان، گوشت دودی شده در درون قوطی های کنسرو به صورت مکانیز شده جای می ‌گیرند و وکیوم می‌شوند

دو ماده فرم آلدهید و اسید استیک جهت باکتری کشی و جلوگیری از فساد گوشت با از بین رطوبت برای دودی و نمک سود کردن ماهی ها بسیار مناسب است و زمان نگهداری گوشت را افزایش می‌دهد.  

عوامل موثر بر قیمت نهایی کنسرو ماهي

عوامل موثر بر قیمت نهایی کنسرو ماهي آوین کنسرو یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش انواع کنسرو های ماهی با کیفیت های مختلف و همچنین قیمت های مناسب است. عوامل مختلفی بر تعیین قیمت کنسرو های ماهی وجود دارد که در تعیین نهایی قیمت خرید محصول تاثیر گذار است. این عوامل شامل برخی آیتم هایی نظیر قیمت ماهی، هزینه تولید قوطی های کنسروی، هزینه نمک سود و دودی کردن، هزینه روغن های بکار رفته در مواد کنسروی و … است. 

مرکز فروش آوین کنسرو عرضه کننده طیف وسیعی از این محصولات با کیفیت تضمینی است و محصولاتی سالم و بهداشتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *