مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو اورگانا در سال 2020

قیمت کنسرو اورگانا در سال 2020

آنتی اکسیدان موجود در انواع کنسرو اورگانا

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که می توانند به خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر در بدن کمک کرده و در محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی و بیماری های مزمن نقش دارند. مصرف بیش از حد آنتی اکسیدان ها مانع ایجاد بیماری هایی مانند موارد زیر می شود:

  • بیماری های قلبی
  • دیابت
  • سرطان
  • اختلالات خود ایمنی

تن با سلنیوم که یک نوع آنتی اکسیدان است غنی شده است. با خوردن یک وعده ماهی تن، حدود ۱۹۰ درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم تامین می شود. سلنیوم دارای خواص آنتی اکسیدانی است و می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و جلوگیری از آسیب سلولی کمک کند. بر اساس نتایج یک مطالعه منتشر شده در World Journal of Biological Chemistry، تن حاوی ترکیبی از سلنیوم به نام selenoneine است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک کرده و می تواند از بدن حتی در برابر بیماری های مزمن و پیری محافظت کند.به همین دلیل امروز آنتی اکسیدان های تن ماهی اورگانا باعث می شود که از خیلی بیماری ها جلوگیری شود.

قیمت کنسرو اورگانا در سال 2020

مقدار مصرف کنسرو در کودکان زیر 5سال

ارزش غذایی ماهی تن می تواند بسته به نوع ماهی و نحوه آماده سازی آن کمی متفاوت باشد. به عنوان مثال، در ماهی های کنسرو شده در روغن، کالری بیشتری نسبت به ماهی های کنسرو شده در آب وجود دارد. یا مصرف فیله تازه این ماهی نسبت به نوع کنسرو شده اش مقدار سدیم کمتری وارد بدن می کند.امروز ماهی هوور درجه یک عمدتا در محصولات تن ماهی اورگانا استفاده می شود که تمام خواص ماهی را در تن ماهی داشته باشد.البته باید بدانید که توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان  بین 5 تا 11 سال بیش از 150 گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر 5 سال هم مقدار 75 گرم در هفته می‌باشد.که این مقدار مصرف تن ماهی در هفته مقدار زیادی از ویتامین ها را وارد بدن کودک زیر 5سال می کند.

قیمت کنسرو اورگانا در سال 2020

فروش عمده کنسروهای اورگانا در بازار داخلی

یکی از کنسرو های به روز بازار ایران کنسرو ماهی اورگانا است که در کارختنه ای فوق العاده عظیم با متخصصین خبره حوزه غذا کار خود را با تولید کنسرو تن ماهی اورگانا شروع کرد و بعد از مدتی فعالیت و فروش عالی در بازار به فکر تولید انواع کنسرو جات افتاد و امروز یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی مرغوب ترین تن ماهی ایران است که تمام محصولات را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.و شملا می توانید از طریق نمایندگی های معتبر ما و یا تماس گرفتن و مشاوره از کارشناس فروش ما کنسرو تن ماهی اورگانا را تهیه کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

قیمت کنسرو اورگانا در سال 2020

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.