مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی فلفلی

قیمت تن ماهی فلفلی

تولید کنندگان تن ماهی فلفلی

ماهی تون به خودی خود طبعی سرد دارد و ممکن است با ذائقه ی افراد زیادی سازگاری نداشته باشد، شرکت طبیعت با ترکیب فیله ی ماهی و فلفل قرمز توانسه برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند یا طبع سرد ماهی برایشان آزاردهنده است طعمی تازه و طبیعی به ارمغان بیاورد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.تن ماهی از آن دسته محصولات غذایی است که اما و اگرهای زیادی پیرامون مصرف آن وجود دارد؛ عده‌ای این محصول غذایی را فاقد ارزش غذایی می‌دانند و دسته‌ای دیگر معتقد هستند، کنسرو تن ماهی خواص ماهی تازه را داشته و مصرف آن نه تنها مشکلی برای سلامت ایجاد نمی‌کند بلکه ضرورت دارد.بیشتر تولید کنندگان در تولیدات خودبه چند نکته برای خرید اشاره می کنند که اولین نکته در تشخیص کیفیت این محصول، نوع ماهی است؛ در واقع این‌که‌ در تولید کنسرو تن از چه نوع ماهی استفاده شده است. بهترین نوع ماهی که در این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماهی «هوور» و ماهی «گیدر» است و این ماهی‌ها به لحاظ کیفی سطوحی دارند. اما تن ماهی‌هایی هم در بازار موجود هستند که از این دو ماهی تهیه و تولید نمی‌شوند و در تولید آنها از ماهی‌های درجه دو وسه استفاده می‌شود. معمولا برندهای اصلی کشور ۸۰ تا ۹۰ درصد از همین دو نوع ماهی استفاده می‌کنند که طبیعتاً روی قوطی کنسرو نوع ماهی و قیمت و تاریخ انقضا درج شده است.

قیمت تن ماهی فلفلی

مراکز خرید تن ماهی فلفلی

تن ماهی فلفلی میعاد با وزن 180 گرم برای آن دسته از مصرف کنندگان تهیه شده است که غذاهای تند و تیز را بیشترمی پسندند . از مزایای این قوطی کنسرو می توان به درب آسان باز شو اشاره کرد استفاده از این محصول را آسانتر می کند و نیازی به دربازکن یا وسایل دیگر برای باز کردن ندارد . در ادامه بیشتر با این خوراکی مغذی آشنا می شویم .بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی،میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است.ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین،مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است در حال حاضر سرانه مصرف ماهي در کشور حدود 3 کيلوگرم است که در مقايسه با متوسط  سرانه دنيا(25 کيلوگرم) ميزان کمي است که يکي از علت‌هاي آن مي‌تواند فسادپذيري بيش از حد ماهي باشد، چرا که مصرف ماهي فاسد، مسموميت و حساسيت شديد براي مصرف کننده به دنبال دارد. بنابراين با مصرف کنسرو ماهي ضمن تامين انرژي مورد نياز بدن، به نوعي کمبود يا فقدان ماهي در سبد غذايي نيز جبران مي‌گردد.
قیمت تن ماهی فلفلی

قیمت تن ماهی فلفلی

امروز افرادی که به غذای تند علاقه دارند و به شدت مصرف می کنند و از خوردن تندی حس فوق العاده ای به دست می آورند باید گفت که تن ماهی فلفلی یک وعده غذایی کاملا ارگانیک و عالی است که امروز در قوطی 180گرمی با قیمت درب کارخانه در مراکز پخش و فروش ما در سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت تن ماهی فلفلی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *