مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

خواص تن ماهی برای کودکان و دانش آموزان

طبق مطالعاتی که دانشمندان چینی بر روی تعدادی از کودکان انجام دادند متوجه شدند آن دسته از کودکانی که در هفته حداقل یک بار ماهی می خورند از ضریب هوشی بالاتری برخوردار بوده و قدرت یادگیری بیشتری دارند. از آنجا که ماده اصلی تشکیل دهنده کنسرو تن نیز ماهی است بنابراین به نظر می رسد مصرف تن ماهی برای کودکان حداقل هفته ای یک بار بلامانع است.امروزه به دلیل قیمت بالای ماهی تازه، در دسترس نبودن آن در تمامی مناطق و نیز جیوه بالای ماهی های پرورشی والدین ترجیح می دهند تن ماهی را به شکل های مختلف به کودکان خود بدهند. به همین جهت روی فواید و مضرات تن ماهی حساسیت نشان داده و دوست دارند اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. حداقل تا بدین جای کار مشخص شده که خوردن تن ماهی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می شود. البته والدین هرگز نباید مصرف صحیح و جوشاندن تن را فراموش کنند.تن ماهی یک منبع غذایی سرشار از پروتئین های غیر چرب و اسید های چرب امگا ۳ است. از این رو می تواند به عنوان یک تامین کننده سالم این مواد برای کودکان به شمار رود. زیرا اسیدهای چرب امگا ۳ از جنبه های زیادی همچون رشد مغز، سلول های عصبی، رشد چشم، قلب و … حائز اهمیت بوده و برای رشد طبیعی فرزندان شما مورد نیاز هستند.مصرف یکبار در هفته تن‌های ماهی در کودکان می‌تواند با بهبود یادگیری در ارتباط باشد. اما برخی از متخصصان هم در مورد ایمن بودن مصرف زیاد تن ماهی توسط کودکان نگران هستند.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

عرضه تن ماهی درجه یک در نمایندگی ها

کنسرو تن ماهی همانطور که میدانید با بالاترین کیفیت تولید می شود چرا که ماهی هوور و گیدر در تولید کنسرو نقش بسیار مهمی دارد و در قیمت کنسرو تن ماهی خوب تاثیرگذار است.دلیل این که کنسرو تن ماهی با کیفیت است این است که از مواد اولیه خوب و درجه یک در تولید آن مصرف می شود.و امروز انواع طعم های تن ماهی به دلیل کیفیت بالای تولید است که فروش بالایی در بازار دارند و شما بهترین برندهای بازار را می توانید از نمایندگی های معتبر ما در سراسر کشور با قیمت مناسب تهیه کنید برندهایی مانند تاپسی و اورگانا که امروز در بازار قیمت بالایی دارند ولی ما در مراکز پخش خود با قیمت مناسب به فروش می رسانیم.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

مزایای خرید مستقیم تن ماهی از شرکت

لیست قیمت کنسرو تن ماهی در صورت خرید از کارخانه با کمترین قیمت برای همگان امکان پذیر است و در هر شهری و استانی می توان از این خدمات استفاده نمود.قیمت کنسرو تن ماهی به چه عواملی بستگی دارد؟ این عوامل هرکدام به چه میزان و چگونه بر روی قیمت نهایی کنسرو تن ماهی تاثیرگذار می باشد؟همه می دانیم که در یک تن ماهی خوب از ماهی درجه یک و بسته بندی زیبا استفاده می شود و این ها می توانند روی قیمت تن ماهی تاثیرگذار باشند.برای سفارش بهترین تن ماهی با بهترین برندها فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *