مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صدف خوراکی قشم صید روز

فروش صدف خوراکی قشم صید روز

محافظت از سلامت قلب با صدف خوراکی

صدف‌ها می‌توانند سلامت قلب را به طرق مختلفی تحت تاثیر قرار دهند، اما در درجه اول سطح بالای اسید‌های چرب امگا ۳ در مقایسه با اسید‌های چرب امگا ۶ چیزی است که بر کلسترول تاثیر زیادی دارد. اسید‌های چرب امگا ۳ به عنوان کلسترول خوب (کلسترول HDL) شناخته می‌شوند و می‌توانند محتوای کلسترول بد (کلسترول LDL، اسید‌های چرب امگا ۶) را در جریان خون کاهش دهند و مانع رسوب اسید‌های بد در رگ‌های خونی و انسداد شریان‌ها شوند. در نتیجه بالا بودن سطح کلسترول خوب نسبت به نوع بد آن، نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می‌کند.دکتر ویلیام سارا هریس در مرکز تحقیقات متابولسیم و تغذیه، در این رابطه می‌گوید:به این ترتیب احتمال انباشت پلاک‌ها و بروز بیماری‌های قلبی و عروقی به حداقل می‌رسد.علاوه بر این، محتوای پتاسیم و منیزیم بالا در صدف‌های خوراکی می‌تواند به کاهش فشار خون و ریلکس شدن رگ‌های خونی کمک کند. در نتیجه گردش خون بهبود یافته و سطح اکسیژن خون افزایش می‌یابد و در مقابل فشار کمتری به سیستم قلبی و عروقی وارد می‌شود. در نهایت، ویتامین E موجود در صدف‌ها، می‌تواند باعث افزایش قدرت و انعطاف پذیری غشاء سلولی شود که این سومین سطح حفاظتی بدن در مقابل بیماری‌های خطرناک قلبی است.
فروش صدف خوراکی قشم صید روز

افزایش بینایی با صدف خوراکی

چشم ها به عنوان دروازه ما به جهان در نظر گرفته می شوند. به همین ترتیب، ضروری است که مراقب این اندام خود باشیم، زیرا نقص دید، راهی است که از زندگی راحت ما جلوگیری می کند. ورزش منظم، شیوه زندگی سالم و البته مصرف صدف می تواند به بهبود و حفظ دید ما در سال های آینده کمک کند. مصرف منظم صدف ها می تواند عملکرد چشم را در نور کم، جلوگیری از ایجاد آب مروارید و کاهش دژنراسیون ماکولا بر اثر بالا رفتن سن را نیز بهبود بخشد.چشم ها به عنوان دریچه ای رو به جهان شناخته می شوند. به همین دلیل، لازم است از این اندام به خوبی مراقبت کنیم، مشکلات بینایی تاثیر مخربی بر نحوه ی زندگی مان خواهند داشت.فعالیت بدنی مرتب، داشتن سبک زندگی سالم، و البته، مصرف صدف خوراکی می توانند به بهبود و حفظ قوه بینایی در سال های پیش روی زندگی کمک کنند. مصرف مرتب صدف می تواند کارکرد چشم ها را در نور ضعیف بهبود ببخشد، می تواند از بروز آب مروارید پیشگیری کند و هم چنین، روند ماکور، ناشی از افزایش سن را نیز به تاخیر بیاندازد.

فروش صدف خوراکی قشم صید روز

قیمت صدف خوراکی درجه یک صید روز

صدف خوراکی امروز توسط صیادان شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو صید می شود و به صورت روزانه در قشم و در بنادر کشور با فروش بالا مواجه شده است و چند صباحی است که شهرهایی مثل تهران،مشهد،تبریز و اصفهان به دلیل خواص فوق العاده انواع صدف خوراکی خواهان خرید روزانه این صدف ها با قیمتی مناسب و عالی هستند که شما عزیزان برا استعلام قیمت و ثبت سفارش فقط کافیست برای ما فرم پر کنید و یا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فروش صدف خوراکی قشم صید روز

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *