مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو ذرت ایرانی در خاورمیانه

قیمت کنسرو ذرت ایرانی در خاورمیانه

صادرات کنسرو ذرت ایرانی به قیمت عمده

قیمت کنسرو ذرت ایرانی و ذرت شیرین در مقایسه با یکدیگر اندکی متفاوت است . حتی در نوع بسته بندی نیز با هم متفاوت هستند . کنسروهای ذرت و ذرت شیرین در وزنهای مختلف نیز تولید میشوند بعنوان مثال وزن کنسرهای ذرت شیرین385 گرم است ولی کنسروهای ذرت معمولی وزن آنها 500گرم است و بعضی کنسرو ها هم به صورت فله ای و در کیسه های 10 کیلویی  و بعضی هم در قوطی های 3کیلویی بسته بندی می شوند. همین تفاوت در وزن و نوع بسته بندی باعث میشود که لیست قیمتهای متفاوتی نیز از آنها توسط تولیدکنندگان و یا کارخانه دادان ارائه شود. شرکت های صادرات کنسرو ذرت در تهران با عرضه مناسب ترین نوع کنسرو فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه از سر گرفته اند. این شرکت ها با استفاده از بهترین نوع کنسرو ذرت صادراتی به بازار های جهانی می توانند به سود دهی بالا تر و جذب مشتری بیشتری بپردازند. عرضه کننده ها برای صادرات این مواد خوراکی می توانند با استخدام طراحان خلاق به ارائه نوین ترین بسته بندی های محصول های خود بپردازند چرا که این امر در فروش جهانی محصولات مذکور بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت کنسرو ذرت ایرانی در خاورمیانه

وارد کننده برتر در حوزه کنسرو ذرت

کنسرو ذرت از نظر ارزش غذایی در چه سطحی است؟ آیا می توان از کنسرو ذرت در یک رژیم غذایی کامل و سالم استفاده کرد؟ کنسرو کردن ذرت چه تاثیری بر خواص دانه های ذرت دارد؟همانطور که می دانید انواع مواد غذایی به روش کنسرو کردن هم به نوعی ماندگاری بیشتری پیدا می کنند و هم قابل دسترسی برا تمام فصول سال می شوند و هم به نوعی غذای آماده تبدیل می شوند. دانه های ذرت نیز یکی از این انواع مواد غذایی می باشد که در طی مراحل کنسرو شدن برای مصرف آسان و قابل دسترس بودن در تمام فصول سال به شکل تازه به کنسرو ذرت تبدیل می شود که به گفته متخصصان تغذیه کنسرو ذرت به دلیل روش پختی که برای آماده کردن آن در طی فرآیند صنعتی به کار میرود سرشار از آنتی اکسیدان است که آنتی اکسیدانهای موجود در دانه های ذرت در طی همین فرایند پخت آزاد می شوند و کنسرو ذرت را به یک غذای مقوی تبدیل می کند.از آن جا که کنسرو های ذرت برند دلوسه و رعنا و پدرام یکی از کنسرو های خوش طعم و در نهایت پرفروش هستند به همین علت با انواع قیمت ها تولید و برای فروش به بازار وارد می شوند.اگر به دنبال یک کنسرو ذرت خوش طعم و در عین حال با قیمت خرید مناسب هستید، بهتر است کنسرو های ذرت برندرعنا و دلوسه یا پدرام را برای خرید انتخاب کنید چرا که تولید کنندگان این گونه کنسرو ها علاوه بر آن که آن ها را با کیفیت و مرغوبیت بی نظیری تولید می کنند از قیمت خرید مناسبی نیز برخوردارند به طوری که هر فردی قادر به خرید کنسرو های این برند خواهد بود.

قیمت کنسرو ذرت ایرانی در خاورمیانه

بهترین برند کنسرو ذرت ایرانی

برندهای زیادی در ایران در کار تولید کنسرو ذرت هستند که امروز با هم دیگر بر سر بهترین و با کیفیت ترین شدن برندهای حال حاظر ایران رقابت می کنند اما امروز ما به شما کمک میکنیم و مشاوره می دهیم تا بهترین برندهای ایران را بشناسید و یک خرید واقعی را تجربه کنید.در بین تمام برندهایی که کنسرو ذرت ایرانی را تولید و به بازار عرضه می کنند کنسرو ذرت پدرام،رعنا و دلوسه امروز سه برند مشهور در ایران هستند که طرفداران زیادی را دارند به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتشان فقز کافیست یکبار از این برندها استفاده کنید و لذت واقعی خرید کردن را بچشید.یا اگر به دنبال ذرت ایرانی فله ای نیز هستید ما بهترین ذرت ایرانی را در کیسه های پلاستیکی 10 کیلویی بسته بندی کرده و برای فروش آماده کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید یا اگر به دنبال کنسرو ذرت تایلندی نیز هستید امریکن بادی رابه شما معرفی میکنیم کنسرو ذرت 3کیلویی اما فوق العاده فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از نحوه قیمت ها و تخفیفات فروشگاه ما مطلع شوید.

قیمت کنسرو ذرت ایرانی در خاورمیانه

عرضه کنسرو ذرت ایرانی با قیمت مناسب

کنسروی که در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذائی و فروشگاه های دیگر عرضه می شود پس از اطمینان از سالم بودن آنها از کارخانه راهی این بازار های فروش می شوند.کنسرو ذرت در انواع بسته بندی های بزرگ و کوچک و در برندهای مختلف در بازار عرضه می شود و تفاوت قیمت این فراورده بدلیل تفاوت کیفیت این محصول می باشد.قیمت های در نظر گرفته شده برای کنسرو متناسب با وزن آن می باشد. هر چه وزن این محصول بیشتر باشد قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز بیشتر می باشد.اولین تولید کننده کنسرو ذرت مرغوب در کشور برند های معروفی هستند که این کنسرو را با بهترین کیفیت تولید می کنند. که می توان در این میان به برند پدرام،رعنا و دلوسه اشاره کرد.با ورود این محصول پرطرفدار در بازار مردم ایران برای اولین بار در فروشگاه ها شاهد کنسرو ذرت شدند و از آن پس توانستند بهترین برند کنسرو ذرت را از فروشگاه های معتبر در کشور تهیه کنند، ذرت یکی از محبوب ترین غلات در جهان می باشد فروشنده ها برای پخش عمده کنسرو ذرت صادراتی به خریداران آن در کشور با توجه به نیاز های مشتری آن ها را برای فروش عرضه می کنند. قیمت کنسرو ذرت عمده نسبت به نمونه های این محصولات در بازار های آزاد آن ها بسیار به صرفه تر و کمتر می باشد. هزینه خرید و فروش عمده نمونه های مذکور معمولا به نرخ درب کارخانه صورت می گیرد. و ما بهترین و با کیفیت ترین کنسرو ذرت ها را به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.