مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع غذاهای دریایی برای رستوران ها

فروش انواع غذاهای دریایی برای رستوران ها

خواص میگو برای بدن انسان

میگو گونه‌ای از سخت‌پوستان است که در اکثر آب‌های جهان وجود دارد. میگو علی‌رغم ظاهر نه‌چندان جذابش، یکی از منابع غنی از آهن است و مصرف آن به افرادی که دچار کم خونی هستند، توصیه می‌شود. میگو همچنین یکی از خوراکی های سرشار از امگا 3 است و به همین دلیل، به کنترل فشار خون نیز کمک می‌کند. میگو خوشمزه و بسیار لذیذ است و نسبت به سایر غذاهای دریایی کالری کمتری دارد. روش‌های متنوعی برای طبخ و پخت میگو وجود دارد اما برای بهره‌مندی از حداکثر خواص میگو بهتر است انواع میگو را کباب یا بخارپز کنید. همراه ما باشید، در مطلب زیر به حقایقی در مورد میگو و نیز مضرات و خواص میگو اشاره می‌کنیم که دانستن‌شان خالی از لطف نیست.میگو به‌غیر از پروتئین حاوی مقدار قابل‌توجهی مواد مغذی است. ۱۲ گرم میگوی بخارپز بیش از ۱۰۰ درصد از نیاز روزانه‌ی بدن به سلنیوم، بیش از ۷۵ درصد از نیاز روزانه به ویتامین B12، بیش از ۵۰ درصد از فسفر  و بیش از ۳۰ درصد از کولین، مس و ید موردنیاز روزانه را فراهم می‌کند. ما معمولا پروتئین‌های حیوانی را به‌عنوان منابع آنتی اکسیدان درنظر نمی‌گیریم اما میگو دارای دو نوع آنتی‌اکسیدان است. سلنیوم علاوه بر آنکه یک ماده‌ی معدنی مفید برای افزایش ایمنی بدن و عملکرد بهتر غده‌ی تیروئید است، یک آنتی‌اکسیدان مهم نیز به‌شمار می‌آید که به مبارزه با ذرات زیان‌آوری به نام رادیکال آزاد کمک می‌کند.رادیکال‌های آزاد به DNA و غشاهای سلولی آسیب می‌رسانند که این مسئله به پیری زودرس و بیماری منجر می‌شود. آنتی‌اکسیدان دیگر موجود در میگو، آستاکسانتین نام دارد. ثابت شده است این آنتی‌اکسیدان که رنگدانه‌ی رنگ اولیه‌ی میگو را فراهم می‌کند، به کاهش التهاب که یکی از عوامل مهم در پیری و ابتلا به بیماری است، کمک می‌کند.

فروش انواع غذاهای دریایی برای رستوران ها

خواص صدف خوراکی تازه

تقاضای خرید و مصرف صدف در دو، سه دهه ی گذشته به میزان زیادی افزایش یافته است. شاید از ظاهر خارجی این بی مهرگان این گونه به نظر نرسد، اما اگر آنها را به درستی در آشپزی استفاده کنید، بسیار خوشمزه هستند. پرورش صدف خوراکی که در اصطلاحات علمی به آن Ostreidea گفته می شود،اولین بار در ژاپن یافت شد و این روزها، به یکی از پایدارترین غذاها در میان غذاهای دریایی تبدیل شده است. امروزه انواع مختلفی از صدف خوراکی در بازار در دسترس هستند، استفاده ی غذایی از صدف خوراکی مزایای بسیاری برای سلامتی انسان دارد؛ اما اکثرا از آن غافل هستند.که می توان از دیگر خواص صدف به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبت در برابر کم خونی
  • حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان
  • کمک به کاهش وزن
  • تقویت سلامت قلب
  • برای افزلیش سطح انرژی
  • کمک به درمان آکنه
  • برای افزایش قوای جنسی مردان
  • افزایش سلامت بینایی
  • برای بهبود وضعیت خواب افراد

فروش انواع غذاهای دریایی برای رستوران ها

قیمت انواع غذاهای دریایی صید روز

شرکت آوین کنسرو که امروز یک تولید کننده بزرگ در حوزه تولید انواع کنسرو در بازار ایران است و انواع برندهای معروف بازار را تولید می کند با تیم متخصص حوزه صید انواع غذاهای دریایی که دارد حرف اول را در صید و فروش مناسب انواع غذاهای دریایی از جمله صدف خوراکی،میگو،خرچنگ،اویستر و لابستر در ایران را می زند که تمام فروش محصولات دریایی ما به صورت عمده برای رستوران ها و مصرف شخصی می باشد و امروز کشور عمان خواهان همکاری و خرید صدف پاک شده از مجموعه ما است و این فعالیت ما به نفع کشورمان است و شما هم برای استفاده از خواص فوق العاده غذاهای دریایی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش انواع غذاهای دریایی برای رستوران ها

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.