مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تن ماهی اعلا برای ورزشکاران

مرکز فروش تن ماهی اعلا برای ورزشکاران

فواید مصرف تن ماهی ورزشکاران

روغن ماهی برای ورزشکاران – فیش اویل ، روغن استخراج شده از بافت های ماهیان چرب می باشد. روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و اسید داکوساگزنئوئیک، ماده تشکیل دهنده ایکوسانوئید که برای کاهش التهاب بدن مورد استفاده قرار می گیرد. فیش اویل و اسیدهای چرب امگا 3 مزایای زیادی همچون درمان افسردگی بالینی اضطراب و سرطان دارد. فیش اویل و تن ماهی معمولا از ماهی های چربی همچون شاه ماهی ، ماهی تن و کولی گرفته می شود ، با این حال گاهی اوقات از کبد ماهی های دیگر نیز روغن ماهی استخراج می شود.سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) توصیه کرده است هفته ای 1 الی 2 عدد کپسول روغن ماهی میل کنید و این به خاطر وجود اسیدهای چرب امگا 3 موجود در آن است که در مقابل بسیاری از بیماری ها از بدن محافظت می نماید. حدود 30% روغن ماهی از امگا-3 و 70% الباقی از سایر چربی ها تشکیل شده است. همچنین روغن ماهی فرآوری نشده شامل ویتامین های A و D است. باید توجه داشته باشید که انواع امگا 3 موجود در روغن ماهی ، مزایای بیشتری نسبت به امگا 3 موجود در برخی منابع گیاهی دارد.به همین دلایل امروز در وعده غذایی ورزشکاران قرار دارد.

مرکز فروش تن ماهی اعلا برای ورزشکاران

خوردن تن ماهی و کاهش فشار خون

نقش مصرف تن ماهي در كاهش بيماريهاي عروق كرونر، مرگ ناگهاني قلبي و جلوگيري از سكته قلبي مجدد مشخص گرديده است، لذا پيشنهاد شده كه حداقل يك بار مصرف تن ماهي در هفته در رژيم غذايي منظور گردد. اما پيرامون رابطه مصرف تن ماهي و ميزان فشار خون مطالعه اپيدميولوژيك جمعيتي تاكنون صورت نگرفته است. بنابراين براي مقايسه تعداد وعده هاي مصرف ماهي (يك وعده در برابر 3 وعده مصرف ماهي) با ميزان فشار خون در سطح جمعيت، اين مطالعه بر روي 1854 نفر (739 مرد و 1110 زن) از جمعيت بالاي 19سال كه فاقد سابقه فشار خون بالا، بيماريهاي قلبي وعروقي و همچنين داراي BMI طبيعي بودند انجام گرديد. نمونه گيري بروش خوشه اي (طبقه بندي شده) تصادفي صورت پذيرفت که نشان داده است مصرف کم تن ماهی باعث می شود که فشارخون افراد کاهش پیدا کند.

مرکز فروش تن ماهی اعلا برای ورزشکاران

خرید تن ماهی مرغوب با قیمت ارزان

یک ضرب المثل هست که میگوید هرچقدر پول بدهید آش می خورید.شاید بپرسید منظور ما از این جمله چیست؟هرچیز ارزانی یک دلیل دارد و هرچیز گرانی هم باز دلیل دارد.خیلی از افراد به دنبال تن ماهی خوب و با کیفیت هستند ولی می خواهند ارزان باشد این اصلا با ذهن افراد هم خوانی ندارد شما اگر به دنبال یک تن ماهی اعلا و درجه یک هستید باید بهای آن را هم بپردازید تن ماهی هایی با برندهای معروف اورگانا،چینود،گراتیس،تاپسی،اصالت،سیحون،شبدیز،شبنم،درج،کیمبال قیمت بالاتری دارند به نسبت تن ماهی خلجستن،پنداس،ناژوان،ساحل طلایی،ریمو،سبزچین و…..شما برای خرید تن ماهی می توانید همین حالا دست به کار شوید و با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

مرکز فروش تن ماهی اعلا برای ورزشکاران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.