مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده قلیه ماهی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید قلیه ماهی اصلارزانترین انواع قلیه ماهی درجه یک

قلیه ماهی یکی از غذاهای محبوب جنوبی است که امروزه به صورت کنسرو نیر در بسیاری از شرکت های تولیدی با کیفیتی عالی تهیه می شود. شرکت تولید کننده قلیه ماهی اصل با استفاده از متریال درجه یک و تازه و با استفاده از دستگاه های مدرن و بهره وری از پرسنل توانمند انواع این محصول را تولید و با بهترین بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند که به دلیل کیفیت عالی و طعم مطلوب متقاضیان زیادی دارد.

تولید کننده قلیه ماهی اصل

راهنمای خرید قلیه ماهی اصل

راهنمای خرید قلیه ماهی اصل راهنمای خرید قلیه ماهی اصل کمک زیادی به مشتری در انتخاب بهتر محصول نموده و مشتری می تواند کالایی با برترین کیفیت را خریداری کند. امروزه انواع قلیه ماهی با برندهای مختلف در کشور وجود دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشند و طعم و مزه قلیه نیز به نوع مواد اولیه به کار رفته در تهیه کنسرو وابسته می باشد. در هنگام خرید باید به نوع بسته بندی و کیفیت قوطی کنسرو همچنین سالم بودن آن توجه نمایید و باید تمامی مشخصات کالا از جمله تاریخ تولید و انقضاء، وزن محصول، پروانه بهداشت، برند و شرکت تولید کننده، مواد تشکیل دهنده بر روی بسته درج شده باشد.
قلیه ماهی از ماهی شیر و یا هورر و … سبزیجات معطر نظیر گشنیز و شنبلیله، رب گوجه، نمک، پیاز، تمبر هندی، ادویه جات و فلفل قرمز، روغن گیاهی تشکیل شده است که تازگی این مواد در طعم و مزه قلیه بسیار مؤثر است.
از خواص قلیه ماهی می توان به مواردی نظیر کاهش حرارت بدن و مقوی معده به دلیل دارا بودن تمبر هندی، کاهش کلسترول خون، استحکام لثه ها، پیشگیری از سرطان، تقویت قلب، اتحکام استخوان ها، برطرف کردن نفخ و مشکلات گوارشی و .. اشاره کرد. این محصول دارای ارزش غذایی بالایی بوده و سرشار از انواع املاح معدنی، اسید فولیک، ویتامین سی و آ و … می باشد.

ارزانترین انواع قلیه ماهی درجه یک

ارزانترین انواع قلیه ماهی درجه یک انواع قلیه ماهی ممتاز و درجه یک دارای قیمت متفاوتی می باشد و موارد متعددی بر قیمت این محصول تأثیر گذار هستند. از مهمترین آنها می توان به کیفیت ماهی استفاده شده در کنسرو، اندازه و وزن محصول، نوع مواد تشکیل دهنده آن، تازه بودن مواد، روش خرید، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، برند و شرکت تولید کننده و … اشاره کرد.
در حال حاضر برندهای مختلفی در کشور در زمینه تولید انواع قلیه ماهی در حال فعالیت می باشند و سعی می کنند با استفاده از مواد درجه یک و تازه محصولی با کیفیتی عالی و طعمی دلچسب به دست مصرف کننده برسانند و مسلما هر چه کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد، فروش نیز بیشتر خواهد بود.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *