مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کنسرو برگ مو در بازار ایران

فروش کنسرو برگ مو در بازار ایران

خواص فوق العاده برگ مو

برگ مو یا برگ درخت انگور از سبزیجات مفیدی است که در صنعت پزشکی و پخت و پز کاربردهای فراوانی دارد. برگ مو طعم تلخی دارد و مصرف خام آن خوشایند نیست. به همین دلیل معمولا به سالاد اضافه نمی شود.برگ مو دارای خواص و فواید بی نظیری است که از آن جمله می توان به درمان یبوست و اسهال، کم خونی، دیابت، خواص ضدسرطانی، آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی اشاره کرد.و همچنین موارد زیر از خواص برگ مو است:

  • برگ درخت انگور حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضدمیکروبی قوی است. فنل ها، فلاونوئیدها، فلاونول ها و سیلبن ها از جمله آنتی اکسیدان های قوی موجود در برگ درخت مو می باشد که با آسیب رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از بروز انواع بیماری پیشگیری می کند.
  • برگ مو سرشار از ویتامین C می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی مفید می باشد، با باکتری ها و ویروس های مضر مبارزه کرده و از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد پیشگیری می کند.
  • برگ درخت انگور حاوی مقادیری کلسیم می باشد که باعث تقویت و سلامت دندان ها و استخوان شده و در تشکیل دندان ها نقش مهمی ایفا می کند.
  • برگ درخت انگور دارای تانن، تارتارات، دوپتاس، نشاسته، اسید مالیک، قند، اگزالات دوپتاس، ساکاروز، بتاکاروتن(پیش ساز ویتامین A)، کلسیم، پتاسیم ، آهن و به مقدار کمی ویتامین C است.

فروش کنسرو برگ مو در بازار ایران

نمایندگی پخش کنسرو برگ مو در تهران

همه شرکت ها تعریفشان از نمایندگی، شهر است ولی اگر برندی ضعیف یا تازه کار باشد، استانی را به عنوان نمایندگی انتخاب می کند. اما اگر برندی خیلی ضعیف باشد، منطقه ای را مثل غرب کشور به یک نمایندگی اختصاص می دهد.هر گاه دیدید سیستم نمایندگی دادن یک شرکت بزرگ است یعنی، محدوده دادن نمایندگی را بزرگ تعریف می کند، بدانید به همان نسبت، شرکتی کوچک خواهد بود.شرکت آوین کنسرو یک شرکت پویا و فعال در زمینه انواع کنسروجات به خصوص کنسرو برگ مو در ایران است که در راستای گسترش اهداف خود یعنی مشتری مداری و عدالت بین مردم که همه بتوانند از این کنسرو برگ مو خوشمزه استفاده کنند و لذت ببرند امروز تهران یکی از شهرهای فوق العاده پیش قدم در عرصه پخش کنسرو برگ مو در ایران است.

فروش کنسرو برگ مو در بازار ایران

قیمت کنسرو برگ مو درجه 1

امروز کنسرو برگ مو تازه در بازار ایران کم پیدا می شود ولی ما به دلیل داشتن باغ و برداشت برگ درخت انگور امروز تولیدات وسیعی را در زمینه کنسرو برگ مو آغاز کرده ایم تا نشان دهیم که یک شرکت فوق العاده عالی با محصولات به روز و درجه یک هستیم که بهترین محصولات را با قیمت درب کارخانه و پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسانیم.برای ثبت سفارش و خرید از محصولات آوین کنسرو فقط می توانید با یک تماس بهترین محصولات را خریداری کنید.

فروش کنسرو برگ مو در بازار ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.