مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

دلیل تولید کنسرو لوبیا با قارچ

بسیاری از ما کنسرو لوبیا را به عنوان یک غذای سریع در میان انواع کنسروها ترجیح داده‌ایم. جالب است بدانید که برای تهیه این کنسرو از لوبیای خشک استفاده می‌شود و در تهیه آن سس گوجه فرنگی به منظور طعم دادن افزوده می‌شود، به علاوه، در برخی موارد از رنگ مجازی به نام مونوسدیم گلوتامات استفاده می‌شود تا محصول رنگ بهتری داشته باشد.به دلیل وجود لوبیا قرمز این خوراک منگنز زیادی دارد و این منگنز نیز همانند آنتی اکسیدان بوده و از بروز سرطان پیشگیری می‌کند. لوبیا قرمز به جز منگنز، ویتامین K نیز دارد. همانطور که می‌دانیم وجود این ویتامین مانع از ایجاد سرطان در بدن می‌شود.مزایای لوبیا قرمز به ویتامین K و منگنز محدود نمی‌شود. با انتخاب لوبیا قرمز در وعده‌های غذایی به علت فیبر بالایی که دارد، کلسترول را در بدن کم کرده و مانع از سکته قلبی و همینطور انواع بیماری‌های عروقی می‌شود. انرژی بخش بودن نیز یکی دیگر از مزایای مصرف خوراک لوبیا قرمز با قارچ است. با به کار بردن لوبیا قرمز در غذا انرژی زیادی برای فعالیت بدنی تولید می‌شود.گفتنی است میزان پروتئین موجود در این نوع لوبیا از انواع دیگر آن بیشتر است، از این رو منبع غذایی مفیدی برای پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود. قرار دادن میان‌وعده‌های غذایی حاوی لوبیا چیتی در پیشگیری از سرطان روده بزرگ نقش مهمی دارد. اکثر مواد غذایی بویژه مواد غذایی پرچرب سبب افزایش هورمون لپتین در خون می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد این هورمون نقش مهمی در افزایش اشتها و ابتلا به اضافه وزن دارد٬ این در حالی است که رژیم غذایی حاوی لوبیا چیتی باعث ترشح حداقل میزان لپتین در خون شده و از ابتلا به چاقی ناشی از افزایش اشتها پیشگیری می‌کند. وجود مقدار قابل توجه ویتامین «ث» در این نوع لوبیا نیز بر خواص درمانی آن می‌افزاید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

خرید کنسرو لوبیا با قارچ عمده

کنسرو لوبیا با قارچ در اندازه های 350،380و420 گرمی با قوطی درب آسان بازشو روانه بازار می شود.بهترین کنسرو لوبیا بازار یعنی کنسرو لوبیا خمین و یک سس دست ساز بی نظیر امروز باعث شده تا کنسرو لوبیا با قارچ طعمی دلپذیر و ماندگاری بالایی داشته باشد و طرفداران زیادی را در دل خود با برندهای معروف بازار جا داده باشد برای خرید کنسرو لوبیا با قارچ می توانید به مراکز پخش ما و یا نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید و خرید کنید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

در وضعیت حاد و کنونی ایران که انواع کنسروجات گوشتی و غیر گوشتی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند وقیمت ها روز به روز بالا می رود و شرکت ها روز به روز تولیدات خود را پایین می آورند فروشنده ها هم فقط امروز به دنبال این هستند که محصولات خود را به صورت عمده و به قیمت تولید به فروش برسانند تا بتوانند به چرخه بازار کمک کنند.برای خرید عمده کنسرو لوبیا با قارچ فقط کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

فروشنده کنسرو لوبیا با قارچ عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *