مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تن ماهی دودی

فروشنده تن ماهی دودی

تفاوت تن ماهی دودی و معمولی

این محصول جدید علاوه بر طعم و رایحه نو، به دلیل وجود طعم طبیعی دود اشتها آور می‌باشد. ترکیبات شناخته شده موجود در دود اعم از اسیدهای آلی، هیدروکربن‌ها، فنل‌ها و… سبب ایجاد خواص زیادی در محصول شده از جمله: خاصیت ایجاد رنگ و طعم خاص، خاصیت آنتی اکسیدانی، خاصیت باکتریواستاتیک و ضد باکتری که هرکدام از نظر مصرف کننده اهمیت زیادی دارد. کنترل طعم دود بدین منظور انجام می‌شود که از طعم دود استحصالی از درختان برگ سوزنی استفاده نشود. با ارائه این محصول نو می‌توان ذائقه بخش مهمی از افراد جامعه را تامین کرد.بیش از 80% فرانسوی‌ها هر هفته ماهی می‌خورند. طبق آمار آژانس فرانسوی تأمین امنیت موادغذایی، بزرگسالان به طور متوسط هفته ای 26.5 گرم و بچه‌‌ها هفته‌ای 18.3 گرم، اغلب هم در بوفۀ مدرسه، ماهی می‌خورند. ماهی‌هایی که بیشتر در فرانسه استفاده می‌شوند، عبارتند از: ماهی تُن در روغن، ماهی آزاد، ماهی کابیلود، قزل ‌آلا و ساردین و همچنین ماهی هوور و گیدر که امروز در کشور ما طرفداران خاص خود را دارد.

فروشنده تن ماهی دودی

خرید تن ماهی دودی

ماهی دودی نوعی ماهی نمک سود شده است که به منظور خراب نشدن و طعم بهتر ماهی، آن را در نمک میغلتانند و در یک اتاق حاوی دود برای چند ساعت نگهداری می‌کنند.فرآیند دودی کردن برای نگهداری طولانی مدت و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی انجام می‌شود. یکی از موادی که به وفور دودی می‌کنند ماهی است که پس از صید یا باید فریز شود و یا دودی شود تا بتوان آن را در دراز مدت مورد استفاده قرار داد.برای دودی کردن ماهی، پس از اینکه شکم ماهی را خالی کردند آن را در مقدار زیادی نمک غوطه ور می‌کنند، سپس آن را با کاه یا ساقه برنج می‌بندند و به سقف اتاق دود آویزان می‌کنند. کف اتاق دود را با خاک اره پر کرده و آتش را روی خاک اره روشن می‌کنند تا حسابی دود کند. سپس هنگامی که ماهی به رنگ طلایی رسید آن را از سقف جدا و در اندازه‌های مختلف بسته بندی می‌کنند.

فروشنده تن ماهی دودی

فروشنده تن ماهی دودی

تن ماهی دودی از آن جمله تن ماهی هایی است که در بازار ایران افراد خاصی آن را مصرف می کنند و این تن ماهی یکی از خوشمزه ترین انواع تن ماهی است که در قوطی های 180 گرمی با کیفیتی درجه یک و عالی در بازار ایران به فروش می رسد.شما عزیزان اگر تا حالا ماهی دودی مصرف نکردید حتما یکبار تست کنید مطمعن باشید ضرر نمی کنید برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا تماس بگیرید.

فروشنده تن ماهی دودی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *