مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد فروش کنسرو ماهی درج درجه یک

واحد فروش کنسرو ماهی درج درجه یک

کاهش استرس با خوردن متعادل کنسرو ماهی

برای حفظ استرس، از ماهی های چرب طبیعی استفاده کنید. اسیدهای چرب امگا 3، که در ماهی هایی از قبیل قزل آلا و تن ماهی یافت می شوند، می توانند از بروز هورمون های استرس جلوگیری کرده، و فرد را در برابر بیماری های قلبی، افسردگی، و سندرم پیش قاعدگی (PMS) محافظت کنند. برای تامین مداوم امگا 3، حداقل دو بار در هفته 3 وعده ماهی چرب بخورید.کنسرو تن ماهی یک غذای کم هزینه و سرشار از پروتئین است. ماهی کنسرو شده در مواد مغذی خوابانده می‌شود و تقریبا تمام مواد مورد نیاز انسان را دارد. این غذا سرشار از آهن و پتاسیم است و بهتر است برای سلامتی بیشتر ماهی‌های درآب کنسرو شده را در اولویت مصرف قرار دهید.کنسرو تن ماهی استرس مزمن دفع منیزیم از بدن را افزایش می دهد و این دفع منیزیم موجب استرس و اضطراب بیشتر، کرامپ های عضلانی و نیز سردرد و میگرن می شود. به همین دلیل مصرف غذاهای غنی از این مواد معدنی یعنی کلسیم، منیزیم و پتاسیم، مانند سبزیجات برگ سبز، غلات کامل، نخودها، مغزها، لوبیاها و دانه های خشک شده، محصولات لبنی، آبمیوه های غنی شده با کلسیم و پتاسیم و نیز میوه های تازه می تواند نقش موثری در کاهش استرس و اضطراب داشته باشد.

واحد فروش کنسرو ماهی درج درجه یک

مدت زمان جوشاندن تن ماهی در آب

برای جوشاندن صحیح غذاهای کنسرو شده، باید قوطی کنسرو را در ظرف محتوی آب قرار داد، طوری که آب کاملا قوطی را احاطه کند. زمان 20 دقیقه از شروع جوشیدن آب محاسبه می شود. چرا که این سم در دمای ۱۰۰ درجه (در عرض یک دقیقه) غیرفعال می شود.هرگز قوطی را روی شعله مستقیم قرار ندهید؛ زیرا سم میکروب به طور کامل از بین نمی‌رود و حرارت مستقیم منجر به ترکیدن قوطی کنسرو می‌شود. ضمن اینکه حرارت مستقیم می‌تواند به بافت و مواد مغذی غذا آسیب بزند.تولید سم بوتولینوم تنها به کنسروهای ماهی محدود نمی‌شود و تمامی کنسروها از جمله سبزیجات، گوشت، خاویار و غذاهای مختلف دریایی باید پیش از مصرف جوشانده شوند. تنها میوه‌‌ها که به‌صورت شربت کنسرو می‌شوند، جزو این دسته نیستند.ساده است پس هر زمان که برای خرید کنسرو ماهی به سوپرمارکت یا فروشگاه می روید بعد از توجه برند و کارخانه تولید کننده حتما تاریخ مصرف محصول را نیز با دقت چک کنید ؛ فراموش نکنید اگر قصد دارید کنسرو را برای مدت طولانی انبار کنید باید کنسرو تاریخ طولانی تری داشته باشد یعنی تولید تازه تری باشد و تاریخ تولید آن به تاریخ روز نزدیک تر باشد.

واحد فروش کنسرو ماهی درج درجه یک

قیمت روز کنسرو ماهی درج در عمده فروشی 

امروز کنسرو تن ماهی درج در بازار ایران طرفداران زیادی دارد شاید باور نکنید که امروز این تن ماهی در بازار ایران در تهران و اصفهان طرفداران زیادی دارد.شرکت آوین کنسرو یک مجموعه بزرگ با جدیدترین متد روز دنیا است که با کیفیت ترین و بهترین محصولات را با طعم های مختلف در سراسر ایران و در عمده فروشی ها و نمایندگی های معتبر خود به فروش می رسانیم و شما می توانید تمام کنسرو تن ماهی ما را در طعم های مختلف با قیمت درب کارخانه خریداری کنید و لذت ببرید.

واحد فروش کنسرو ماهی درج درجه یک

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.