مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه تن ماهی 120 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی کلی درباره انواع تن ماهیفروش تن ماهی بسته بندی شده اعلا

زمانی که از فروش ویژه تن ماهی 120 گرمی صحبت می کنیم در واقع اشاره مستقیم به فروش این محصول با کیفیت بسیار ایده‌ آل و قیمت مناسب خواهیم داشت. یعنی دقیقا همان دو فاکتوری که خریداران تمایل دارند در هنگام تهیه این محصولات با آن مواجه شوند. مبالغ تعیین شده برای این محصولات به نسبت کیفیت آنها بسیار مناسب بوده و حجم ۱۲۰ گرمی این محصول یکی از پر طرفدارترین انواع تن ماهی می باشد.

فروش ویژه تن ماهی 120 گرمی

اطلاعاتی کلی درباره انواع تن ماهی

اطلاعاتی کلی درباره انواع تن ماهی اوزان در نظر گرفته شده برای عرضه انواع تن ماهی از حدود ۱۲۰ تا ۱۸۰ گرم می باشد. معمولاً درب کلیه این تن ماهی ها به صورت آسان بازشو بوده و این یک قابلیت بسیار مهم و ضروری است.

ارزش غذایی هر شصت گرم از تن ماهی با کیفیت، شامل حدود ۸۸ کیلو کالری، ده گرم چربی، دو دهم گرم اسیدهای چرب ترانس خواهد بود و این محصول فاقد هرگونه قند می باشد.

ابعاد بسته بندی انواع تن ماهی در حدود ۷ در ۷ سانتی‌ متر بوده و ضخامت بسته بندی نیز در حدود ۳ سانتی متر می باشد. طعم های تن ماهی ولی با یکدیگر متفاوت است و این محصولات در طعم های ساده و فلفلی معمولاً توزیع می گردند. نوع فلفلی این محصول خیلی تند است و مناسب فقط برای افرادی می باشد که ذائقه شان با محصولات تند سازگارتر است.

فروش تن ماهی بسته بندی شده اعلا

فروش تن ماهی بسته بندی شده اعلا قاعدتاً محصولاتی مانند تن ماهی باید به شکل بسته بندی شده به مشتریان عرضه گردند تا خیال خریداران از بابت کیفیت این محصولات به طور کامل راحت باشد. وقتی که خریداران تن ماهی را به شکل بسته بندی شده می خرند، طبیعتا می توانند لوگوی شرکت تولید کننده، تاریخ تولید و انقضا، بارکد اصالت کالا و سیب سلامت محصول را به طور دقیق مشاهده نمایند.

زمانی که با این چهار فاکتور مواجه شوند از بابت کیفیت تن ‌ماهی اعلا اطمینان خاطر کامل خواهند داشت تا با خیال راحت نسبت به خرید خود اقدام کنند. اگر چه قیمت تن ماهي در حالت فروش بسته ‌بندی کمی بیشتر محاسبه می ‌شود، ولی قطعاً اولویت اول شما در راستای تهیه این محصولات باید کیفیت تولید ماهی باشد.

قطعاً مستحضر هستید که تن ماهی اعلا از یکسری از مشخصات بهره می ‌برد و فروشندگان باید در هنگام توزیع این محصولات به مشخصات نوع با کیفیت تن ماهی و معتبر بودن برند تولید کننده این محصول توجه ویژه داشته باشند.

بی شک زمانی خریداران می ‌توانند از مزایای متعدد تن ‌ماهی بهره‌ مند شوند که نوع با کیفیت آن را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. عرضه با کیفیت تن ماهی اصلی ‌ترین وظیفه فروشندگان است.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *