مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو تن ماهی عمده

خرید کنسرو تن ماهی عمده

انواع کنسرو تن ماهی موجود در بازار

کنسرو ماهی به بسته‌بندی ماهی در قوطی‌هایی گفته می‌شود که هوا به داخل آن‌ها نفوذ نمی‌کند و در معرض حرارت قرار گرفته‌اند. کنسرو روشی برای نگهداری مواد غذایی است و محصولات کنسروشده معمولاً ماندگاری بین یک تا سه سال دارند.کنسرو ماهی معمولاً حاوی روغن مایع است اما تولیدکنندگان برای کسانی که نباید روغن و نمک مصرف کنند یا ذائقهٔ متفاوتی دارند ماهی در آب‌نمک (بدون روغن)، ماهی در آب (بدون روغن و نمک) و ماهی در روغن زیتون،کنسرو تن ماهی با شوید،کنسرو تن ماهی با فلفل هم تولید می‌کنند. درصورتی که ماهی تازه صید شده، به سرعت منجمد شود، در فرآوری آن نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت آن طبق اصول پروتکل‌های نهادهای نظارتی باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروشده وجود ندارد.کنسروهای ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت‌های متفاوتی دارند، با این حال تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن به آن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو یک شرکت پویا و فعال با متخصصین تغذیه است که به روز ترین و بهترین و با کیفیت ترین کنسرو تن ماهی را در انواع برندها و طعم های مختلف به بازار عرضه کرده است.

خرید کنسرو تن ماهی عمده

قیمت کنسرو تن ماهی عمده در تهران

در حال حاضر سرانه مصرف کنسرو تن در کشور حدود 5 کیلوگرم است که در مقایسه با متوسط  سرانه دنیا(22 کیلوگرم) میزان کمی است که یکی از علت‌های آن می‌تواند فسادپذیری بیش از حد ماهی باشد، چرا که مصرف ماهی فاسد، مسمومیت و حساسیت شدید برای مصرف کننده به دنبال دارد. بنابراین با مصرف کنسرو ماهی ضمن تامین انرژی مورد نیاز بدن، به نوعی کمبود یا فقدان ماهی در سبد غذایی نیز جبران می‌گردد.در هنگام خرید از بازار تهران برای اینکه که یک تن ماهی با کیفیت خریده باشید حتما به لیبل روی قوطی،نوع ماهی،نوع روغن و تاریخ تولید و انقضا حتما نگاه کنید که یک تن ماهی با کیفیت خریداری کنید.

خرید کنسرو تن ماهی عمده

خرید کنسرو تن ماهی عمده

انواع ماهی هوور، هوور مسقطی، گیدر (زردباله)، زرده و بادبان‌ماهی (اسبک) مهمترین گونه‌های ماهی تن آب‌های جنوب ایران هستند که در تهیهٔ کنسرو استفاده می‌شوند. مرغوب‌ترین گونهٔ تن گیدر است اما بیشتر کنسرو تن در بازار ایران از گونه هوور است و حتی آن را محبوب‌ترین نوع ماهی تن می‌دانند. زرده و اسبک از لحاظ مرغوبیت و قیمت پس از این‌ها قرار می‌گیرند و برخی منابع، زرده را در زمرهٔ ماهی‌های تن قرار نمی‌دهند.ولی امروز اکثر کارخانه ها در تولیدات خود زرده را هم جای داده اند.برای خرید کنسرو تن ماهی به صورت عمده و تناژ بالا فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید ما حتی اگر شما برندی داشته باشید حاظریم برند شما را ثبت کنیم.

خرید کنسرو تن ماهی عمده

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *