مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

وزن های مختلف کنسرو ماهی

مشکلات و مشغله های افراد در یک خانواده فوق العاده بالا رفته و امروز همه درگیر کار و امرار معاش هستند و هیچ کس فرصت درست کردن یا آماده کردن غذا را برای ناهار یا شام ندارد.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای طرح حمایت از افراد شاغل برآن شد تا انواع کنسرو های ماهی در طعم های مختلف را در قوطی هایی با وزن های 90،120،180 و220گرمی با برندهایی معروف تولید کند و آنها را با قیمتی فوق العاده عالی روانه بازار کند.در کنار قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه تن ماهی می‌توانیم به کیفیت بالای آن نیز اشاره داشته باشیم.تن ماهی در مرکز اصلی صید ماهی در کارخانه‌های تولیدی کنسروسازی تهیه می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب ارزان‌قیمت بودن این محصول شده است فراوانی ماهی در بنادر جنوب کشور و عدم محدودیت در صید ماهی مخصوص برای تن است. این را هم باید به یاد داشته باشید که تن ماهی‌های ایرانی و خارجی با دو درجه کیفیت متفاوت و دو رنج قیمتی متمایز به فروش می‌رسد.

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

ازآنجایی‌که اندازه‌های تن‌های در نظر گرفته‌شده کم‌وزیاد با یکدیگر تفاوت دارد باید به شما بگویم قیمت ارزان ماهی به دلیل وزن کم آن نسبت به محصولات گران ‌قیمت است. اگر ماهی را از نمایندگی‌های معتبر آن برند مخصوص نیز خریداری کنید قطعاً نرخ کمتری را بابت خرید تن ماهی پرداخت خواهید کرد. از سوی دیگر استفاده از فیله ماهی و ماهی‌های خردشده نیز در کیفیت و قیمت تون ماهی تأثیرگذار است.انواع برندهای حال حاظر که هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت فوق العاده بالایی دارند عبارت اند از:اورگانا،گراتیس،چینود،هیلاج،دلپذیر،تاپسی،گلکسی،شبنم،عابد،سیشل تن،ناگیان و شیلانه و…..که می توانید به صورت عمده خرید کنید و ار تخفیفات استفاده کنید.

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

قیمت تن ماهی با توجه به نوع ماهی مصرفی، شرایط روز بازار، تورم، حجم ماهی مصرفی و چندین پارامتر دیگر تخمین قیمت زده می‌شود. اینکه شما ماهی را باقیمت ارزان‌تر خرید می‌کنید شاید به دلیل نزدیکی محل سکونت شما به شیلات و کارخانه‌های تولید تن ماهی است. یا شاید فصلی که تن ماهی خرید می‌کنید درست هم‌زمان باشد با فصل صید ماهی تن که این امربر روی قیمت بسیار اثرگذار است.برای افرادی که به دنبال مرکز مطمئن فروش عمده کنسرو تن ماهی می گردند، بدون شک سایت های شرکت آوین کنسرو بهترین انتخاب است. چرا که در این سایت ها انواع کنسروهای تن ماهی به ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رسد.خوشبختانه امکان خرید تن ماهی به صورت عمده از سراسر کشور عزیزمان امکان پذیر می باشد. به همین جهت در هر ساعت از شبانه روز می توانید به این سایت مراجعه کرده و لیست قیمت و دیگر مشخصات کنسرو های تن ماهی را مشاهده نمایید. می توانید قیمت کنسرو های تن ماهی را با فروشگاه های دیگر مقایسه کرده و با خیال راحت از این مجموعه خریداری نمایید.

قیمت انواع کنسرو ماهی 180 گرمی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *