مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده کنسرو ماهی ناگیان در بازار

کاهش خطرات بیماری آسم با کنسرو ماهی

حملات آسم به صورت تنگي نفس و خس خس سينه بروز مي كند. در اين بيماري مزمن، پوشش لوله هاي برونش ملتهب و متورم مي شوند، مجاري تنفسي تنگ شده و جريان هواي داخل و خارج شده از ريه كاهش مي يابد. علل آسم به طور كامل شناخته شده نيست؛ ولي عواملي مانند مواد حساسيت زا، دود سيگار و مواد شيميايي سبب تحريك اين عارضه مي شوند.مصرف ماهي با كاهش التهاب راه هاي هوايي، نقش بسيار مهمي در بهبود علايم آسم دارد.ماهي حاوي اسيدهاي چرب مصرف كنند.
نتايج نشان داد در افرادي كه اين رژيم غذايي را رعايت كردند، التهاب مجاري تنفسي 14 برابر كاهش يافت.غذاهای مفید برای آسم نشان مي دهد اسيدهاي چرب امگا 3 موجود در ماهي با كاهش التهاب، به كاهش چشمگیر علايم و بهبود آسم كمك مي كنند. بنا بر گزارشات متخصصین تغذیه شرکت آوین کنسرو، با بیشتر شدن جمعیت شهر نشين و آلودگي هوا، ابتلا به آسم و تشديد حملات آن به يك معضل جدي در حوزه بهداشت بدل شده است.حملات آسم به صورت تنگي نفس و خس خس سينه بروز مي كند. اگر بخواهیم درباره ی عملکرد ریه ها در این بیماری بگوییم این طور می توان بیان کرد که آسم یک بیماری مزمن بوده، و در آن پوشش لوله هاي برونش ملتهب و متورم مي شوند، مجاري تنفسي تنگ شده و جريان هواي داخل و خارج شده از ريه كاهش مي يابد. علت های به وجود آورنده آسم به طور كامل شناخته شده نيست؛ ولي عواملي مانند مواد حساسيت زا، دود سيگار و مواد شيميايي سبب تحريك اين عارضه مي شوند.که با مصرف روزانه کنسرو ماهی این خطرات تا حدود زیادی کاهش می یابند.

ریبوفلاوین موجود در کنسرو ماهی

ویتامین B2 یا ریبوفلاوین به‌طور طبیعی در بعضی از مواد غذایی وجود دارد و در مواد غذایی دیگر، به‌طور مصنوعی ساخته می‌شود. ویتامین B2 و انواع دیگر ویتامین B2 در ساخت سلول‌های قرمز خونی و بهبود فعالیت‌های سلولی انرژی‌زا به بدن کمک می‌کنند. ویتامین B2 نسبت به نور حساس است و زود از بین می‌رود. به‌همین‌خاطر، احتمالا وقتی محصولات حاوی غلات به سر میز غذای‌تان می‌رسند، دیگر حاوی مقدار ریبوفلاوین اولیه خود نخواهند بود. در نتیجه، در فرایند آماده‌سازی در کارخانه، به بیشتر مواد غذایی این‌چنینی، ویتامین B2 مصنوعی اضافه می‌شود. مثلا اغلب، از ریبوفلاوین به‌عنوان یک مکمل در غلات و نان استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که از ریبوفلاوین به‌عنوان رنگ خوراکی برای رنگی کردن آب‌نبات‌ها هم کمک گرفته می‌شود. اگر مقدار زیادی ویتامین B2 مصرف کنید، ادرارتان هم زرد پررنگ خواهد شد. ویتامین B2 در مجاورت جوش شیرین هم از بین می‌رود، اما پختن ماده غذایی حاوی آن، برخلاف ویتامین‌های دیگر باعث از بین رفتن ویتامین B2 نمی‌شود.و مقدار زیادی از این ریبوفلاوین در مصرف کنسرو تن ماهی شما وجود دارد که با مصرف منظم تن ماهی وارد بدن شما می شود.

صادرات کنسرو ماهی ناگیان به خاورمیانه

دنیای صادرات کنسرو تن ماهی به کشورهای خاورمیانه بسیار بزرگ است چرا که با پیشرفت جوامع و تکنولوژی در سراسر دنیا کار تولید کنندگان بسیار سخت شده و برای رقابت و ماندن در بازار باید محصولات خود را طبق جدیدترین استاندارد های روز دنیا تولید کنند و این امروز کار را سخت می کند چون باید به روز باشند.شرکت آوین کنسرو با تولید کنسرو ماهی ناگیان با کیفیت و اعلا امروز یک رقابت فوق العاده بالا را با بقیه تولید کننده ها شروع کرده و پس از فروش و جلب اعتماد از بازار ایران صادرات به خاورمیانه را شروع کرده تا به ارزآوری برای ایران و رقابت با محصولات خارجی بپردازد.شما هم می توانید با یک تماس تلفنی محصولات ما امتحان کنید.

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.