مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی دودی

خرید تن ماهی دودی

تولید کنندگان تن ماهی دودی

برای دودی کردن ماهی، پس از اینکه شکم ماهی را خالی کردند آن را در مقدار زیادی نمک غوطه ور می‌کنند، سپس آن را با کاه یا ساقه برنج می‌بندند و به سقف اتاق دود آویزان می‌کنند. کف اتاق دود را با خاک اره پر کرده و آتش را روی خاک اره روشن می‌کنند تا حسابی دود کند. سپس هنگامی که ماهی به رنگ طلایی رسید آن را از سقف جدا و در اندازه‌های مختلف بسته بندی می‌کنند. همانطور که اشاره شد، قبل از پخت باید کمی از شوری ماهی دودی را گرفت. اگر شوری ماهی را گرفتید می‌توانید آن را همانند دیگر ماهی‌ها در تابه سرخ کنید. ماهی شور یا دودی ماهی ای است که در شمال یا جنوب با نمک فراوان در فصل صید شور می شود و گاهی برای اینکه طعم بهتری پیدا کند دودی هم می شود تا در فصول غیر از صید در دسترس باشد. ماهی شور یا دودی پس از آماده شدن هم آنقدر شور است که تنها به عنوان چاشنی در کنار غذا مانند ترشی استفاده می شود.تن ماهی دودی در فروشگاه و مراکز پخش خیلی کم پیدا می شود چون افراد خاصی هستند که تن ماهی دودی مصرف می کنند و تنها شرکتی که تولیدات بالای تن ماهی دودی را دارد شرکت آوین کنسرو است.

خرید تن ماهی دودی

بهترین قیمت تن ماهی دودی

تن ماهی دودی به دلیل کم بودن در بازار و مصرف افراد خاصی که به دنبال آن هستند امروز در بازار ایران در قوطی های 180 گرمی و درب آسان بازشو بسته بندی می شود و به قیمت درب کارخانه در مراکز پخش و نمایندگی های ما در سراسر کشور عرضه می شود.شاید امروز برایتان سوال باشد که تولید تن ماهی دودی برای شرکت ها صرفه اقتصادی دارد؟باید بگوییم شرکت آوین کنسرو به خاطر وفاداری و تولیدات با کیفیت مشتریان خاصی دارد که تن ماهی دودی را بسته به سلیقه این مشتریان تولید می کند و به بازار عرضه می کند.

خرید تن ماهی دودی

خرید تن ماهی دودی

ماهی دودی شمال، بهترین و پرفروش ترین ماهی در مراکز خرید و فروش بوده و از طعم بسیار عالی برخوردار است. قیمت ماهی دودی با توجه به نوع ماهی و اندازه آن متفاوت است. برای خرید و اطلاع از قیمت روز ماهی دودی شمال می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.چون تن ماهی دودی ما امروز از ماهی دودی شمال تهیه می شود و کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شما با مصرف یکبار تن ماهی دودی مشتری ثابت ما خواهید شد.

خرید تن ماهی دودی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *